Friday 4 November 2011

Sjećanju Movie Quotes

Film nas nasmijala i oni čine nas krik. Postoji toliko mnogo nezaboravne film navodi da su otišli u povijest i postali bezvremenski. Oni svibanj biti ozbiljan ili oni svibanj biti otvoren smiješan, ove nezaboravne film citati su u škripcu s publikom generacijama. S obzirom na nastavku su neke od najpopularnijih filmskih citata svih vremena.
Pamtljiv citati Filmovi
Bond, James Bond; James Bond serije
Iskreno draga moja, ja ne daju osuditi; Prohujalo s vihorom
Znam što si razmišljam. Je li požar šest metak ili samo pet? Pa, da kažem vam istinu, u svemu tome uzbuđenja sam vrsta izgubljen sebe trag. Ali, biće kao što je to jedan 0,44 Magnum, najmoćniji pištolj na svijetu, te će puhati glavu očistiti, moraš pitati sebe pitanje: Osjećam li sretan? Pa, do ya, punk?; Dirty Harry
Pokažite mi novac, Jerry Maguire
Vi ne razumijete. Ja coulda imao klase. Ja coulda bio kandidat. Ja coulda je netko, umjesto bum, što je ono što sam ja, neka je to lice. To vam je, Charley., Na dokovima New Yorka
Moj preciousssss ....., Gospodar prstenova: Dvije kule
Jest, borba a vi svibanj umrijeti, pokrenuti, a vi ćete živjeti ... barem neko vrijeme. I umiranje u svoj krevet, mnogo godina od sada, bi li se willin 'za trgovinu SVE dana, od današnjega dana na to, za jednu priliku, samo jedna prilika, da se vratim ovdje i reći našim neprijateljima da oni mogu uzeti naše života, ali oni nikada ne će uzeti ... Našu slobodu!; Braveheart
Pročitajte više na:; Slatka Movie Quotes; Best Movie Quotes of All Time, najupečatljiviji Movie Quotes
Ja sam malo zabrinuti upravo sada. O ... tvoje spasenje i stvari. Kako doći niste bili kršteni?; Nacho Libre (2006)
Sam kralj svijeta; Titanic
Čuvajte svoje prijatelje u blizini, no svoje neprijatelje bliže, The Godfather II
Potresena, a ne miješanjem, Parni Valjak
Zašto tako ozbiljna?; Dark Knight
Mogu vam reći bez ega, ovo je moj najbolji mač. If na vašem putu trebate susret Bogu, Bog će se rezati; Ubiti Bill
Dozvolite mi da vam kažem nešto moj prijatelj. Nadam se da je opasna stvar. Nadam se da mogu voziti čovjek lud.; Iskupljenje u Shawshanku
U haljini je na prodaju. Ja sam ne; nepristojna ponuda
Pročitajte više na:, Slavni Film Lines; nezaboravne citate iz filmova, nezaboravne Movie Quotes of All Time
Im 'idući da ga ponudu ne može odbiti.; The Godfather
Možete ili umrijeti heroj ili živite dovoljno dugo da vidim sebe postati negativca;. Batman: Početak
Možda neće biti brak, možda neće biti seksa, a koju je Bog tamo će biti ples!, Moj najbolji prijatelj's Wedding (1997)
Hasta la vista, baby, The Terminator
Nitko ne stavlja bebu u kut.; Dirty Dancing
You talkin 'to me?; Taxi Driver
Pročitajte više na:; Popularni Movie Quotes, Film citati o ljubavi, Nezaboravne Komedija Movie Quotes
Moja mama, čudno stvorenje iz vremena kada su kiseli krastavci on čačkalice su još uvijek visinu sofisticiranost.; Bridget Jone's Diary (2001)
Dvije tisuće dolara za led? Ja mogu dobiti Eskim za dvjesto dolara i napraviti moj vlastiti leda.; Konj Perje (1932)
Nema razloga da se uznemirio, i nadamo se da ćete uživati ​​ostatak vašeg leta. Usput, je li itko na brodu koji zna kako letjeti zrakoplovom?; Zrakoplov (1980)
Ključ je ovdje, mislim, da ne razmišljaju o smrti kao kraja. Ali, ali, misliti to više kao vrlo učinkovit način rezanje dolje na vaše troškove., Ljubav i Smrt (1975)
Oh za dobrotu sakes, sići isključeno da raspelo, netko treba drvo!; Pustolovine Priscilla: Queen of the Desert (1994)
Tako sam bogat, ja priželjkivanje JA je dime za svaki jeftinom sam., Arthur (1981)
Sve što sam ikada želio je iskren tjedan platiti za pošten dana rada.; Sgt. Bilko (1996)
Brak kao napeto, unfunny verziju Everybody Loves Raymond, samo što ne traje 22 minuta. Ona traje zauvijek., Knocked Up (2007)
Trudna sam. Ja sam ne idući čak i pitati ono što muškarci rade ovdje u odgovarajući pidžami, usput.; The Life Aquatic sa Steve Zissou (2004)
Ako sam ne natrag u pet minuta ... samo čekati duže.; Ace Ventura: Pet Detective (1994)
Pročitajte više na:; Funny Movie Quotes; Slavni Funny Movie Quotes: "Ovo su neke od nezaboravnih film citati. Popis je zapravo beskrajan kao što postoji toliko mnogo film linije koje su napravile svoj trag u Hollywoodu. Međutim, to je bio pokušaj prikupiti i prezentirati najbolje nezaboravan film svih vremena citati.

No comments:

Post a Comment