Friday 15 June 2012

Funny Citati i izreke

Humor je velika oružje i čitanje smiješno citati i izreke o životu i svemu što ide uz to, daje nam stupanj raspoloženje koje nas može poslužiti jako dobro. On je rekao da je najbolji dar koji možete dati nekome je prilika da se smiju, i to je potpuno točno. Mnogi od nas su redovito bogged dolje mnoštvo problema i briga, i ove smiješne citate i izreke privremeno može učiniti nas zaboraviti sve naše tjeskobe.
Funny Citati i izreke o životu; Život je tvrd, i što prije naviknete na njega, bolje će biti za vas. Umjesto brige o sitnim stvarima i trošenja više stvari koje su izvan vaše kontrole pokušajte gledajući smiješne stranu stvari. Čitanje kroz ove stvarno smiješno citati i izreke o životu može vam pomoći u prevladavanju vaše poteškoće s osmijehom na vaše lice. ; Svatko čini pogreške. Trik je da napravite greške kad nitko ne gleda. , Ako je sve izgleda kao da se ide dobro, ti očito previdjeli nesto. , Kada je sve dolazi svoj put, ti si u krivu traku. ; Bog, ako ja ne mogu imati ono što ja želim, neka me žele ono što imam. ; Cheer up, najgore tek dolazi. , To su moje načela, a ako vam se ne sviđaju, dobro .... Ja sam drugi. ; Kada dođete do moje dobi život čini nešto više od jedan dugi ožujak i od toalet. ; Pokušali ste svoje najbolje, a vi je propao. Pouka je "nikada ne probati '. ; Iskrenost je najbolja politika. No, ludilo je najbolja obrana. , Ambicija je loš izgovor za nemaju dovoljno smisla da bude lijen. ; Također pogledajte sljedeće:, Funny Quotes o životu, komična kotiraju na život, Funny Citati i izreke o radu, posao je nešto što svatko mora učiniti ali ne mogu svi voljeti. Primjena nekih humora ovdje svibanj činiti se malo stresnog za neke ljude, ali Internet utvrde poput milina. Pročitajte ove stvarno smiješno citati i izreke o radu, da zna što mislim. ; Mnogi ljudi prestati u potrazi za poslom kad su pronašli posao. ; Kažu težak posao nikad ne boli nikoga, ali zašto riskirati? , A ja kao što je rad. To me fascinira. Ja sjedim i buljiti u njega satima. , Nagrada za rad i učinio je priliku da učine više. , Ljudi su još uvijek spremni učiniti iskren dana rada. Problem je što oni žele za tjedan dana platiti za to. , Ja uvijek pokušati ići na dodatnu milju na poslu, ali moj šef me uvijek nađe i mene vraća. , A ja uvijek stići kasno u uredu, ali ja make up za to rano. ; Svaki dan sam ustati i pogledati kroz Forbes lista najbogatijih ljudi u Americi. Ako nisam tamo, ja idem na posao. ; Conway's Law - u svakoj organizaciji uvijek će biti jedna osoba koja zna što se događa. Ta osoba mora biti otpušteni. , Ham i jaja - A dan je raditi za piletinu, doživotno opredjeljenje za svinje. ; Funny Quotes o muškarcima, Bitka spolova rages na beskrajno. Pročitajte ove smiješne citate i izreke o muškarcima imati smijati. ; Iza svakog uspješnog muškarca je iznenađena žena. , Svi ljudi su beskućnici ne, ali neki ljudi su kuće, manje od ostalih. , A najbolji način da se čovjeku nešto učiniti je da sugeriše da je previše star za to. , Zašto muškarci vole inteligentne žene? Budući da suprotnosti privlače. ; Osamdeset posto oženjenih muškaraca varati u Americi. Ostatak varati u Europi. ; Funny Citati i izreke o ženama, čak i žene nisu bili pošteđeni u ovom beskrajne bitke jibes i sarkazma. These smiješno izreke o ženama će ravnotežu vage malo. , Ako žena nije postojao, sav novac na svijetu ne bi imao smisla. ; Postoje dvije teorije tvrdeći sa ženom. Niti jedan radi. , Žene imaju strast za matematiku. Oni dijele njihove dobi na pola, što je dvostruko cijenu svoju odjeću, i uvijek dodajte barem 5 godina u dobi od njihovih najboljih prijatelja. ; Razbojnika potražnja svoj novac ili svoj život, žene zahtijevaju oboje. ; Djevojke imaju nepravednu prednost nad ljudima, ako oni ne mogu dobiti ono što žele time što je pametan, oni mogu dobiti time što je glupa. ; Funny Citati i izreke o ljubavi, Ljubav je jako neodoljiv osjećaj i čini ljude vrlo ozbiljne i bijedan mnogo puta. Pregledavanje ovaj osjećaj with a twist za humor može biti korisna. Pročitajte ove smiješne citate i izreke o ljubavi da se razvije smisao za humor. , Čovjek je već na pola puta u ljubavi s bilo žena koja sluša ga. , Ne možete staviti oznaku cijenu na ljubavi. Ali možete na sve svoje pribor. , Bio sam odvratan i tingly sve više. Bio sam bilo u ljubavi ili sam imao velikih boginja. , Ako ljubav je odgovor, možeš li preformulirati pitanje? , Nemojte voditi ljubav po vrtna vrata. Ljubav je slijepa, ali susjedi nisu. ; Čovjek voli malo i često. Žena puno i rijetko. , Dok novac ne kupuje ljubav, ona stavlja vas u veliku pregovaračku poziciju. ; Također pogledajte sljedeće:, Funny Quotes About Love, Love Quotes Funny, Funny Citati i izreke o prijateljima, Prijateljstvo je sveta veza među ljudima, ali ne onaj koji je lišeni humora. Pročitajte ove smiješne izreke o prijateljstvu vidjeti svjetliju stranu prijateljstva. , Ljubav je slijepa. Prijateljstvo pokušava ne primijetiti. , A najbolje vrijeme za napraviti prijatelja prije nego ih je potrebno. ; Prijatelji svibanj doći i otići, ali neprijatelji se akumuliraju. ; Dobar prijatelj mogu vam reći što je s tobom u minuti. On ne svibanj činiti takav dobar prijatelj nakon reći. , Ja ne mogu oprostiti prijateljima za umiranje, a ja ne naći te nestajanje djela od njih uopće zabavno. ; Pravi prijatelji ubosti vas u prednjem dijelu. ; Također pogledajte sljedeće:, Funny Quotes Prijateljstvo, Funny Best Friend Izreke, Funny Citati i izreke iz filmova, filmovi su najbolji izvor dobiti smiješno citati i izreke iz. Naći ćete beskrajan niz uistinu zabavne stvari iz filmova. Dakle, uzorak neke od tih smiješan film citati:; zla će uvijek pobijediti dobro, jer je dobro glupa. ; Ruže su crvene, Violets su plave. Ja sam shizofreničar, i tako sam ja, gospodo, ne možete boriti ovdje. Ovo je rat Soba. Ti bi mogla biti lukav jezikoslovac, ali ja sam gospodar istraživač. Ti znaš što je problem o stvarnom životu? Nema opasnosti glazbe. , Ako sam ne vrati u 5 minuta .... čekati duže. ; It's amazing jasnoću koja dolazi s psihotičnim ljubomore. ; Pridružite se vojsci, posjetite egzotična mjesta, upoznati ljude čudno, onda ih ubiti. , A ja ne moram uzeti ovu zlostavljanja od vas. Imam stotine ljudi umiru zlouporabe mene. ; Na kraju dana humor je ono što će vas provući. Postoje mnoge okolnosti u kojima ste svibanj osjećati da život nema smisla ili da stvari ne bi mogao dobiti gore. Samo se braće u takvim situacijama, i recitiraju neke smiješne izreke i citati, a vi ćete se osjećati bolje ni u kojem trenutku.

No comments:

Post a Comment