Wednesday 13 June 2012

Funny jednu liniju Vicevi

As Milton Berle jednom rekao, Smijeh je instant odmor. Tako se odmor s tim smiješan jedan linijski brodovi.
Funny jedan linijski brodovi; Check out ove smiješne jednu liniju viceva koji su prekrasni kratak smiješan viceva. ; Kada ukrasti ideju od nekoga, to se zove plagijat. No, kada kradu ideje od tona ljudi, to se zove istraživanja. , A ja bih da se moj zadnji dah u miru, dok sam spavao, isto kao i moj djed. I definitivno ne deranja i vrištanje kao ljudi u njegov automobil. ; Rat nikada nije definira tko je u pravu. To samo pokazuje nam tko je lijevo. Ti si obasuo sa znanjem, ako znate da je rajčica je voće. Ti si obasuo mudrosti kada ne dodati u voćne salate. , A spiker dočekat će vas s Dobra večer na početku showa. On / ona će ići na to da znate zašto to nije. , Ako vi kažete da 3 od 4 ljudi koji pate od labave stolice. Znači li to da je jedan od njih se uživa? , Kako je moguće da to traje samo jedan Matchstick pokrenuti šumskog požara, ali kad želite pokrenuti logorska vatra, ti proći kroz cijeli okvir. , Kad god sam pitao U slučaju nužde, obavijestiti:, ja sam uvijek pisati Doktor. Što ispitati kritički je moj prijatelj će učiniti? , U prepunom dizalu, najkraći osoba tamo dobiva drugačiji miris svaki put. , Što čini dobar diplomat? On će vam reći da ide u pakao koji će omogućiti da želite ići na izlet. ; Funny Jedan Liner Vicevi, ako ste obožavatelj Simpson, poput mene, tada ćete znati što je šaljivac Bart Simpson. On je prikazan pisanje jako smiješno jednoj liniji viceva o školi ploča u svakoj epizodi. Bacite pogled na ove viceve glup i vidjeti ako možete ih podsjetiti na epizode. , Neću vikati She's Dead na prozivku. , Neću reći Springfield samo da bi dobili pljesak. , Ja nisam deliciously bezobrazan. , Pet dana nije predugo čekati pištolj. , Oni se smiju na mene, a ne sa mnom. , Neću poticati druge da lete. , Hrčci ne može letjeti. , Bart Bucks nisu zakonsko sredstvo plaćanja. ; Rublje treba nositi na sebi. ; Dodavanje Samo se šalim, ne čine to je u redu vrijeđati nalogodavatelja. , Ja sam ne mršav znači pljuvanje stroj. , A ja nemam punomoć over prvi razred. ; Nervni plin nije igračka. ; Prvi amandman ne pokriva podrignu. ; Ralph neće morph ako ga stisnuti dovoljno teško. , Bart Simpson obest poziva na Moe's, Bart je podvala pozivi su stvarno smiješno jednu liniju viceva, gdje on poziva Moe's taverni u potrazi za nekoga, Moe pozive ime naglas, on shvaća da je to podvala poziv, a kako je na njega odgovara.
Moe: Pozdrav, Moe's taverna. Rodno mjesto Rob Roy., Bart: Je Seymour tamo? Prezime Butz.; Moe: Samo sec. Hej, postoji li Butz ovdje? A Seymour Butz? Hej, svima, želim Seymour Butz!; (Shvati) Čekaj malo ... Slušaj, ti mala bagra-sisa gnoj-kanta! Kad sam dobiti moje ruke na vas, ja ću povući iz vašeg eyeballs s vadičep!
Moe: (odgovara na telefon) Flaming Moe-a., Bart: Uh, da, ja sam u potrazi za moj prijatelj. Prezime Jassen. Ime Hugh.; Moe: Uh, drži se, ja ću provjeriti. (Zovete) Hugh Jassen! Netko provjeriti muške sobu za Hugh Jassen!, Čovjek: Uh, ja sam Hugh Jassen. (Uzima poziv) Pozdrav, ovo je Hugh Jassen., Bart: Uh ...... hi., Hugh: Tko je ovo?, Bart: Bart Simpson., Hugh: Pa, što mogu učiniti za vas, Bart?, Bart: Uh, evo, ja ću na razini s tobom, Mister. Ovo je ručica poziva da vrsta osvetio, i ja bih iskočiti upravo sada., Hugh: Sve prava. Bolje sreće sljedeći put. (Objesiti gore) Kako lijep mladić.
Za više smiješno jedne linije viceva, idite na:; Smiješan SMS poruke, Funny Citati i izreke, još uvijek žele više smiješno jednu liniju viceva? Evo jedan za ceste: Nedavno sam doznao da sam vrištati točno na isti način u dva odvojena navrata. Prvo kad sam se preyed na koje veliki bijeli morski pas, i drugo, kada se alge dotakne moje noge u ocean.

No comments:

Post a Comment