Thursday 14 June 2012

Katalitički Obratitelj popravak

Što je katalizatorom?; Katalitički pretvarač je jedan od najvažnijih izuma koji je napravio s unutarnjim izgaranjem više okoliš, te je također u velikoj mjeri smanjio emisije svih vrsta motora s unutarnjim izgaranjem. Katalitički pretvarač je u osnovi komora koja je strukturiran poput saća iznutra. Ova vrsta inženjerskoj onda obložene s onim što je obično poznat kao pranje kaput. This oprati kaput je obično sastavljen od silikatnih i glinice. Nakon što dries oprati kaput gore, čini grube i neravne površine u obliku saća. Pranja kaput onda se liječi stvarni katalizator koji se sastoji od platine, paladija i rodija. Osim ovih materijala, nekih drugih katalizatora, kao što su cerij, željeza, mangana ili nikla su također korišteni.
Kada se ispušni teče kroz saće strukture, pranje dlake i katalizatori, koji su izrađeni od različitih materijala, reagiraju s otrovne tvari koja je prisutna u ispušni, i pretvara ga u manje štetnih plinova poput ugljičnog dioksida, dušika ili vode para. Postoje, međutim, neki slučajevi gdje je katalitički pretvarač može biti u kvaru i ispušni može biti izdana ne liječi, u otrovne obliku, što je naravno vrlo štetno. Ovo je mjesto gdje ćete morati imati katalizator popravka ili zamjene. Također je potrebno da razumijete neke od problema prije nego što nastavite s katalizatorom zamjenu ili popravak.
Katalitički Obratitelj Problemi, jedan od najčešćih problema je katalizator katalitičkom trovanja. Ovaj fenomen uglavnom se promatra kada katalitički pretvarač se koristi za vrlo dugo vremensko razdoblje. Lead taloženje je vrlo čest problem koji se vidi u unutarnjim izgaranjem, koji rade na benzin. Mangan, fosfora i silicija taloženje je kod motora s unutarnjim izgaranjem. Benzinskih aditiva, MMT (Methylcyclopentadienyl mangan tricarbonyl), često dobiva zaglavi u strukturi saća. U takvim slučajevima onečišćenja, ispušni ne liječi što je svakako vrlo štetno. Meltdown i deformacije katalizatora nastaje kao rezultat ekstremne temperature motora. U nekim slučajevima, nespaljen ugljikovodika također rezultat u prijelom u saće struktura. Budući da su katalitički pretvara se nalazi ispod automobila, oni su također skloni neki vanjski fizičkih oštećenja. Ova vrsta oštećenja često rezultira u istjecanja otrovnih plinova. Neki od ostalih problema koji se mogu pojaviti u katalitički konverteri uključuju, lom saća strukture, gubitak pranje kaputa, smanjenje katalitičke čestica i pljačke. Pa da pljačke, kao saće struktura, operite kaputi i katalizatori su sastavljene od skupih metala i legura, pretvornici često su pljačkali.
Da biste znati više o rezervnim dijelovima također možete pročitati više na:, auto dijelovi, auto dijelovi, katalitički pretvarač Popravci, sljedeće je mali popis mogućih katalitički pretvarač popravke. To se mora napomenuti slomljena saća struktura je jedna stvar u katalitički konverter koji ne mogu lako popraviti. U tom slučaju, zamjena je, dakle, najbolja opcija. ; Kao što je spomenuto gore, pretvarač dobiva začepljen s otrovnim čestica. U takvoj situaciji, pretvarač mora biti uklonjena i jedna treba rasprodati začepljen čestica. ; Osiromašeni pranje dlake i smanjuje katalizatora je još jedan vrlo čest problem. U takvom scenariju, moguće je ponovno primijeniti pranje dlake i katalizatora. Mnogi mehaničari i inženjeri ipak preporučujemo zamjenu. ; Fizička oštećenja na vanjskim dijelovima katalitički pretvarač može se popraviti uz pomoć zavarivanje ili lemljenje. Oštećeni saća strukture znači da ćete morati ići u za novu katalitički pretvarač. Popravak trošak, u većini slučajeva, nije puno, ali zamjena je vrlo skupo afera. , Uvijek je poželjno da se konzultira mehaničar za katalitički konverter popravak. Popravak that pretvarač na vlastite je vrlo težak zadatak. Dizajneri i inženjeri iz pretvarača preporučuju da jedan zamjenjuje pretvarač nakon određenog broja godina, jer osigurava siguran emisije ispušnih plinova.

No comments:

Post a Comment