Sunday 29 January 2012

Good Love Quotes

Kako na zemlji si ikada idući u objasniti u smislu hemija i fizika tako važan biološki fenomen kao prva ljubav? ~ Albert Einstein.
Osjećaj ljubavi je toliko moguće izraziti riječima. Morske that bijes unutar srca ne mogu upregnuti je niz slova. No, tijekom godina mnoge ljubitelje pokušali omotnici ovaj osjećaj pokušavajući sašiti fraze koje su osvojili barem neke komponente ovog enrapturing fizički i psihički oslobađajući fenomena ljubavi, koja je kulminirala u neke dobre ljubavi citati. Kroz ovaj članak ću pokušati vam dati neke od najboljih ikad izražena.
Good citati o ljubavi poznatih ljudi, u prostoru ispod sam vam dati neke poznate volim citati neke od najpoznatijih imena u povijesti.
Ljubav nema druge želje nego da sama ispuni. Da se topi i biti poput potoka trčanje that peva svoje melodija u noći. Da se probudite u zoru sa srcem krilatim i zahvaliti za drugi dan ljubavi. ~ Kahlil Gibran
Mi smo oblikovali i oblikovale ono što volimo. ~ Johann Wolfgang von Goethe
Ali ljubav je slijepa, a ljubitelji ne mogu vidjeti. Lijepe glupostima that izjašnjavati. ~ Williama Shakespearea u Mletački trgovac
Ljubav ne gleda očima, ali s uma, i stoga je krilati Amor slikano slijep. ~ Williama Shakespearea u A San Ivanjske noći. Pročitajte više o ljubavi citati Shakespeare
Srebra How-slatki zvuk ljubitelje 'jezicima noću,, kao što su najmekše glazba za uši pohađaju! ~ William Shakespeare Romeo i Juliji. Za više možete uputiti na ljubav citata iz Romeu i Juliji i mesmerize svoju voljenu s linijama napisao englesku književnost najvećih čarobnjaka.
Ljubav je želja neodoljiva da se željeni neodoljivo. ~ Louis Ginsberg
Vi znate da ste u ljubavi kad ne možete zaspati jer stvarnost je napokon bolje nego svoje snove. ~ Dr. Seuss
Dobro, Duhovite ljubavi citati, uživaju u tim smiješno ljubav citati iz neke od najvećih cinici na zemlji.
Ljubav: Privremeno ludilo izlječiv sklapanjem braka. Ambrose Bierce ~
Prava ljubav dolazi tiho, bez bannera ili treperi svjetlima. Ako čujete zvonima, dobiti svoje uši provjeriti. Erich Segal ~
The nestalnost žena ja ljubav samo je jednaka po paklenom konstantnost žena koji me vole. ~ George Bernard Shaw
Love je ludost, ako onemogućila it razvija brzo. ~ Mark Twain
Gravitacija ne može biti odgovoran za ljude pada u ljubavi. ~ Albert Einstein
Ljubav pobjeđuje sve osim siromaštva i zubobolja. ~ Mae West. Nađi još takvih urnebesnih preuzima ljubavi Mae West citati.
ja> Svaka teorija ljubavi, od Platona prema dolje, uči da je svaki pojedinac voli drugog spola ono što mu nedostaje u sebi. ~ G. Stanley Hall
Good Love Izreke iz Filmovi; Ovdje su neke srce dodiruju film citati o ljubavi.
Ja sam samo djevojka, stoji ispred dječaka, moleći ga joj ljubav. ~ Notting Hill
Mrzim način na koji razgovaraju sa mnom, i način na koji vi cut vaše kose. Mrzim način vozite moj auto. Mrzim kad si buljila. Mrzim vaš veliki glupa borbene čizme, i način ste pročitali moj um. Mrzim vam toliko čini mene bolestan; ga čak čini mi pjesmica. Mrzim, mrzim način ste uvijek pravu. Mrzim kada laž. Mrzim kad napravite me nasmijati, čak gore kada me plakati. Mrzim da niste okolo, i činjenica da niste poziv. Ali uglavnom Mrzim način ja ne mrziš. Ni blizu, ni malo, čak ni uopće. ~ Deset Stvari JA Hate About You
Radije bi imali jedan dah njezine kose, jedan poljubac joj iz usta jedan dodir iz njezine ruke, nego vječnosti bez njega. ~ City of Angels
Kada zaljubiti, to je privremeni ludilo. It erupts poput potres i zatim ga splasne. A kad splasne, morate donijeti odluku. Morate raditi out li vaš korijene su postali toliko isprepletena zajedno da je neshvatljivo da trebate ikada dio. Captain Corelli's ~ mandolina
Kako možete stajati ovdje kraj mene i pretvarati ne sjetiti? Nije znati da moje srce je razbijanje za vas, da vaše lice je divno svjetlo gori u svim ovom tami. ~ Wuthering Heights
Postoje samo četiri pitanja vrijednosti u životu, Don Octaviom. Što je sveti? Onoga što je duh napravio? Ono što je vrijedno života za, i ono što je vrijedno umrijeti za? Odgovor na svakom je isti - jedina ljubavi. ~ Don Juan DeMarco
Dakle, vidite ljubav sama predstavlja u različitim avatar u ispred svakog. Ona čini neke, mars neke i jednostavno humors drugima. Dakle, svaki ljubavnik izlazi s nešto novo ponuditi buket dobre ljubavi citati. Ali bez obzira što ljubav čini osobi ona čini sigurni ona posjeta sve. Inače takav ljubav citat iz najneočekivanijim od osobe, s najokrutnijih namjerama u povijesti, nisu mogle izgovorio.
I mogu boriti samo za nešto što Volim, volim samo ono sam poštovanje, i poštovanja samo ono sam barem znam. ~ Adolf Hitler

No comments:

Post a Comment