Friday 20 January 2012

Velika Pick up linije

Najbolji način privući suprotnog spola je pomoću neki veliki pokupiti linije s povjerenjem. Možete odabrati svoj veliki pokupiti linija koja spada u kategoriju smiješno, duhovit, pa čak i zabavno. Ključ za stvaranje velike pokupiti linije na rad je odabirom pravo riječi u pravo ton i s hrpe povjerenja. Sljedeći članak će pokriti neke sladak pokupiti linije koje sigurno će Vam pomoći osvojiti nad srce onu koju fancy.
Velika Pick Up Linije za muškarce
Jeste li tip koji ne može skupiti hrabrosti da hodaju do ženski vrsta i zamolite ih za datum ili čak piti? Vršite li čekati na baru satima na rastezanje pokušava misliti nešto cool reći atraktivne ženama sjedi desno preko stola? Pa, ako ste previše umorni od gulping dolje Martinisa i želite dobiti spremna za neke akciju (!), Zatim pokušajte sljedeće veliki pokupiti linije za žene. Tih velikih pokupiti linije za muškarce pomoći će vam reći pravo riječi uhvatiti oka od atraktivnih femme fatale. : 'Je li to potres ili učinio upravo u rock moj svijet?' ;? 'Jeste li magnet' jer sam ja privlači ste , Zašto se osjećam kao najljepšu djevojku na svijetu je u ovoj sobi? , Mogu li uzeti sliku od vas, tako da mogu prikazivati ​​Santa samo ono što želim za Božić. ; Njega: Žao mi je, bili ti govori to meni? Njezina: br Njemu: Pa onda, molim početi. ; Znam nemam priliku, ali JA pravedan htio čuti anđeo razgovor. ; I'm ovisnik na Da, i Alergičan sam na br. Pa što je to gonna biti? ; Budite jedinstven i drugačiji, samo reći da. , Nadam se da znate CPR, cos vas mi dah! ; Želim vam reći tvog bogatstva. Uzmi joj ruku nježno i napiši telefona broj na njega. Postoji Vašu budućnost. ; Možete li me poljubiti na obrazu tako mogu barem reći slatka djevojka mene poljubio večeras? ; Hej lijepa ... da je vaš ime pravo? ; I'ma kaplja kiše i ja padam za vas. ; Njemu: Jeste li vjerske? Njezin: Zašto? Njega: Jer ti si odgovor na moje molitve. ; Njemu:: Imate li kartu? Njezina: Ne, zašto? Njega: Jer ja pravedan je dobio izgubljen u vašim očima. , Ako je zvijezda pala s neba svaki put sam mislio o tebi, onda večeras na nebu će biti prazno. ; Velika Pick Up Linije za žene
, Tako da su djevojke s vaše srce postaviti u ukusno izgleda, dama ubojica. On je ukrao tvoga srca i on to niti ne zna. Li ga vidjeti u stranci i patite od iznenadne amnezije. Morate započeti razgovor s njim prije nego što netko drugi dobiva joj šape na njega. Sljedeći veliki pokupite linije za djevojčice će vam pomoći da dobijete čovjeka sve za sebe. ; Brush protiv njega i reći: Žao mi je. Vi izgledati poznato. Trip i pad u krilu, a onda reći da mi je žao! Ja sam tako nespretna. Ako je čovjek gledao, otići do njega i reći dobro. Želite li otići van i ne? ; Sam o mislio da uvodi moja sestra, ali nisam taj velikodušni. , A ja znam da nisam trgovine predmet ali ja mogu reći kada ste me provjere out. , Jeste li bili uhićeni ranije? To's gotta biti nezakonito izgled koji dobro. ; Oprostite, ali ja UČINITI mislim da je vrijeme smo susreli. ; Hej JA pravedan shvatio ovaj, ali vam izgledati puno poput moj sljedeći dečko. ; Njezina: Znaš, I'm nevidljiva. Njega: Stvarno? Njezin: Možete li me vidjeti? Njega: Da joj: Kako o sutra noć? ; Imate li Band-potpora? , Jer sam samo struganje moje koljeno pada za vas. ; Poljubi me ako sam krivu, ali nije vaš ime (potrajati pogodite) ...Troškovnik , To nije moja krivnja što sam pala u ljubavi. Ti si onaj koji mi je iskočio. ; Možete otpasti zgradi, možete ispasti stabla, ali je beba, najbolji način da se pada u ljubavi sa mnom. ; Nikad nisam imao san došao istiniti do dan kojeg sam vam sreo. , A ja sam na vrhu stvari. Želite li da se jedan od njih? , Koliko sati ste dobili off? Mogu li gledati? , Da li vi poput jigsaw zagonetke? Krenimo moju sobu i staviti naše komada zajedno. , A ja sam gledao za čovjeka sa VCR i konačno sam pronašao savršenu jedan .... taj jedan jako slatka Stražnji usput. ; Bili ste u izviđačima? Budući da siguran have vezan mom srcu u čvor. , Još uvijek nije zadovoljan? Možete pročitati neke više velik pokupiti linije koje rade u članke:; Smiješan Pick up linije, Pick Up Linije za Dečki: "Ovo je nekoliko veliki pokupiti linije koje rade. Morate biti sigurni a vi reći ti linije i pobrinite se da ne petljati. Možete naći više pokupiti linije u ekskluzivnom buzzle članke kao dobra pokupiti linije i romantična pokupiti linije. Nabavite spremni imati velik vrijeme s osobom koju fancy s tim velikim pokupiti linije. Uključite karizma i pobijediti sebi datum.

No comments:

Post a Comment