Thursday 19 January 2012

Sweet Poruke Tekst za Pošalji Djevojka

Dječaci svibanj razmislite sami vrlo 'macho' poslati 'slatki, slatka i romantične' tekstualne poruke za djevojku, ali trebali znati, to je jedan siguran način napraviti mjesto u njoj srcu. Tako, ići naprijed, zaboraviti sve svoje inhibicije i naći neke slatke tekstualne poruke (SMS) poslati na djevojka, koja će joj srce rastopiti za vas.
Slatki tekstualne poruke Pošalji Djevojka
Znači, ti želim reći joj ona posebna, a ne želite ići u moru. Pokušajte iz ovih slatko tekstualne poruke, koji govore sami za sebe. , Moj život je savršena, samo zato što su u njemu. , Ne možete vidjeti sunce kad je kiša, no znaš da je tamo. Ja se nadam da možemo oboje biti kao sunce, koji ne moraju uvijek vidjeti jedni druge, a koji su uvijek tu jedni druge. , Anđeo jednom pitao zašto mi je stalo za vas toliko. Rekao sam joj sam brige za vas toliko jer. Ja ne mogu naći razlog da ne. ; Datum koji je puki formalnost, trebam dovršiti, prije nego mogu vam reći ono što stvarno znači mi. ; Ja priznajem nikad neću biti savršen jedan. Ja nikad uvijek ću biti tamo. Ja možda ne kako bi vam osmijeh na vrijeme, ali postoji jedna stvar sam mogao učiniti. Sam mogao biti sam osoba, za vas. ; Moje oči su vrednijega kad gledaš u ih; znam što's u ime, samo kad kažete moja; moj život vrijedi više, jer ste u njemu. ; Što čini neki ljude više posebnih od drugih? To nije samo sreću koju osjećate kada im u susret, ali boli osjećaj, kada ih propustiti. ; Određene ljudi dodir svoje srce na način da ste upravo ne mogu prestati razmišljati o njima; to je vrsta osobe koju su; tako daleko, ipak tako blizu, tako jednostavna ipak tako poželjan. , Nema posebnog razloga za to poruka, a ja samo želim ukrasti jednom jedinom trenutku svog zauzet života i nade mogu vam osmijeh kad sam rekao: mi nedostajes. , Oni kažu, koliko god najmanje jedna osoba brine tebe, život nije otpad. Dakle, kad stvari krenu užasno krivo, i vi osjećate sviđa odustajanja, molimo sjećaš još uvijek me imaju. ; Život je pun lijepih stvari: mekana zalasci sunca, slikano duge, nježan cvijet, ljubav i smijeh, mirno trenutke i prekrasan je netko, poput Vas. ; Vrijeme svibanj doći kada ne mogu osmijeh više; ali ne brinite o meni, znam što učiniti. Ja ću samo sklopim oci i mislim na tebe. Nitko drugi mogao napraviti mene osmijeh, način vi. ; Teško je zamisliti sada, teško vjerovati za minutu, da sam jednom vodio život, koji nisu imate u njemu. ; Sweet tekstualne poruke poslati svoju djevojku
Vi ste ga napravili. Uspjeli ste otkrili da ste u ljubavi jedni s drugima. Slanje njen slatki SMS poruka izražava svoju ljubav je sjajna ideja, kako bi joj reći koliko ona znači za vas. Daju ove slatke tekstualne poruke poslati svoju djevojku, metak. , Kažu ljubav je bol, ali ja sam spreman da se taj rizik, ako sam idući u biti s vama. , Kažu da ljubav daje krila ali da je razlog zašto sam na sedmom nebu? ; Not be predobra Do, I might you miss. Nemojte biti previše brige, mogao bih vam se sviđa. Nemojte biti previše slatko, ja mogu pasti. To je teško za mene da te volim kad me neces ljubiti nakon što su svi. , Što je ljubavi? Oni koji ne vole to nazvati joj odgovornost. Oni koji igraju s njim ga zovu igru. Oni koji nemaju ga zovu ga san. Oni koji razumiju ga zovu sudbine. I mene, ja ga zovu vas. ; Nadam da ste napokon razumjeti, da ću vas ljubavi dok kraja, jer niste samo moje djevojka, vi ste također moj najbolji prijatelj! ; Ja ne propustite vas i sama; ja miss you i mene zajedno. ; Nemojte reći me volis osim ako stvarno to znači, jer sam mogao učiniti nešto luda, like it vjeruju. ; Također možete citat nekim linijama iz romantičnom pjesmu ili samo neke poznati ljubav citati, kao izražavanje Vaše osjećaje dok texting your girlfriend. Evo nekoliko:; Prihvati, dragi djevojka, ovo malo token, A ako između redaka tražiš, Ćete pronaći ljubav Često sam govorio - ljubav moje umiranje usne će govoriti. - Eugene Field; ću sebe sakriti unutar mjesec proljeće noći, nakon imam usudio otkriti moju ljubav vam. - Chino Masak; Što sam znam razmišljanja sebe moći ići sama sve način - Robert Creeley; Vi ste ono Ja nikada znao sam oduvijek željela. - Fools Rush In (Movie); Kako sretan sam imati nešto što čini govoreći zbogom tako teško. - Annie, (Movie); Ako kažem vam volim vas, mogu vas držati zauvijek? - Casper, Movie; You make me želite biti bolji čovjek. - Jack Nicholson, kao dobar kao Ona dobiva (Movie); Također možete pronaći neke inspiracije on slatki tekstualne poruke pošalji djevojka ovdje:; romantični Tekst Poruke; flirty tekst Poruke na Pošalji; Sweet Laku noć Tekst Poruke; Slatka Poruke to poslati vašem Girlfriend; Hajde dječaka! Pokušajte out ove slatke poruke tekst poslati djevojčicu, i vašim djevojka, i učiniti ih osjetiti kao poseban kao oni stvarno su u vašim životima!

No comments:

Post a Comment