Thursday 12 January 2012

Odugovlačenje Izreke

Odugovlačenje je loš običaj stavljanja izvan dok dan nakon sutra što treba biti učinjeno dan prije jučer. ~ Napoleon Hill.
To se može smatrati savršeno, iako sarkastičan, definicija odugovlačenje koje ćete naići. Ja se ne slažu s loše navike dio iako, i mogu se ja u poricanje s obzirom na blaženi svetost čitave države, ali ipak to encapsulates značenje riječi sans korištenje praznoslovlje, prilično dobro. Ako tražite više formalni leksikonu definiciju "odugovlačenje", onda je Merriam-Webster rječnik it fraze kao,
odgoditi namjerno i stvarno, da je odložio namjerno činjenje nečega što bi trebalo biti učinjeno
Ali, iskreno, da li vi misliti ograničavanja čin odugovlačenje u tim riječima samo je prikladno? Drugim riječima, ne these definicijama u punoj pravdu za slavne riječi da "odugovlačenje" doista je? Ja sigurno ne misle tako i tijekom stoljeća, veliki ljudi su se s vlastitim verzijama pokušati i hvatanje čari ovog nirvane prožeta stanje bića. Pročitajte ove poznate citati na odugovlačenje znati da ćete dijeliti nešto s hvaljenim geniji ovoga svijeta. Najbolji odugovlačenje citati samo za vas.
Famous Quotes odugovlačenje
Odugovlačenje je umjetnost u korak s jučer. ~ Don Marquis.
Samo Robinson Crusoe učinio sve što je u petak. ~ Anonymous.
Sutra je često najprometniju dana u tjednu. ~ Drevni Španjolski poslovica.
Sutra je jedini dan u godini koja apeluje na lijen čovjek. ~ Jimmy Lyons.
Dva pravila odlaganje: 1) to učiniti danas. 2) Sutra će se danas sutra. ~ Anonymous.
Vi znate da ste dobivanje star kad je potrebno previše truda da se odlagati. ~ Anonymous.
Volim rokovima. Sviđa mi se zvuk whooshing oni čine kao oni lete. ~ Douglas Adams.
Čak i ako ste na pravom putu, da ćete dobiti pregaziti, ako samo sjediti tamo. ~ Will Rogers.
Ja moj rad u isto vrijeme svaki dan - u zadnji čas. ~ Anonymous.
Volim raditi: to me fascinira. Ja mogu sjediti i gledati na to satima. Jerome K. Jerome ~.
Nikada ne stavljajte off do sutra ono što možete učiniti dan poslije sutra. ~ Mark Twain.
Nema ništa na utakmicu curling se uz dobru knjigu kada postoji popravak posao obaviti okolo kuće. ~ Joe Ryan.
Moj evil umnost 'odugovlačenje "ima mi šapnuo ostane' do više prikladan sezone. ~ Mary Todd Lincoln.
Odugovlačenje upuštati u, i na vrijeme ćete doći na ovaj, da zbog stvar treba biti učinjeno, dakle ne možete učiniti. ~ Charles Buxton.
Posao je najveća stvar na svijetu, tako da smo uvijek trebali spremiti neki ga za sutra! ~ Don Herold.
Odugovlačenje je moje grijehe. To dovodi me ništa ali tuga. Znam da bi trebao prestati. U stvari, ja ću - sutra! ~ Gloria Pitzer.
Ali, s tim divan preuzima odugovlačenje, dolazi glowering izgleda od gazde, mama i drugih ljudi koji vjeruju u disanju niz vrat i guranje u Excel, želite li ili ne. Kažu stvari sviđa, ako i kad su posađene, i ništa rastao. Dakle, mislim, iz takvog mentaliteta, mentaliteta proizlazi da kritikuju čin piling stvari za sutra. Pročitajte sljedeći i razumjeti ono što ja govorim ...
Kritična citati o odugovlačenje
Odugovlačenje je lopov vremena; godinu dana nakon godinu ukrade, dok su svi pobjegli, a na milosti trenutak ostavlja velike brige vječni države. Na trideset, čovjek sumnja sebe budalu, ona zna na četrdeset, i njegov plan reforme, na pedeset izruguje svoje sramotno kašnjenje, gura svoj razborit svrhu rješavanja, u svim velikodušnost misli, rješava, i re-rješava, a zatim umre isti. ~ Edward Young.
Odugovlačenje je jedan od najčešćih i najtežih bolesti i danak na uspjeh i sreća je teška. ~ Wayne Dyer.
Odugovlačenje je, ruke dolje, naša omiljena oblik self-sabotaža. ~ Alyce P. Cornyn-Selby.
Odugovlačenje je strah od uspjeha. Ljudi odlagati jer se boje uspjeha da znaju da će rezultat, ako se kreću naprijed sada. Je teška jer uspjeh, odgovornosti nosi s njom, to je puno lakše odlagati i živjeti na jednoga dana ću filozofije. ~ Denis Waitley.
Ja bih se više zastrašena ne koristite bez obzira sposobnosti bih dobila. Ja bih se više uplašen odugovlačenje i lijenost. ~ Denzel Washington.
Odugovlačenje je kao kreditnu karticu: to je puno zabave dok ne dobijete račun. ~ Christopher Parker.
Kako brzo 'ne sada' postaje 'nikada'. ~ Martin Luther.
Odugovlačenje je grob u kojem je pokopan prilika. ~ Anonymous.
Nemojte čekati. Vrijeme nikad neće biti pravedan pravo. ~ Napoleon Hill.
Ako želite napraviti lagan posao seem moćni teško, samo držati stavljanjem off to radiš. ~ Olin Miller.
Rad proširuje kako bi se ispuniti vrijeme na raspolaganju za njegova završetka. ~ C. Northcote Parkinsonove.
Odugovlačenje je prilika prirodni ubojica. ~ Victor Kiam.
Vrijeme za početak je većina stvari je prije deset godina. ~ Mignon McLaughlin u Drugom Neurotic je Bilježnica.
Odugovlačenje je jedan od najčešćih i najtežih bolesti i danak na uspjeh i sreća je teška. ~ Wayne Gretzky.
Odugovlačenje obično rezultira žalosna žaljenje. Današnji dužnosti odložio sutra da nam daju dvostruki teret nositi, a najbolji način je da ih u pravo vrijeme. Ida Scott Taylor ~.
To je nedvojbena istina, i da manje ima veze, manje vremena nalazimo da to učinite rezervirati ~ grofa od Chesterfield.
Jednog dana nije dan u tjednu. ~ Anonymous.
Da mislim predugo radi o stvari često postaje njegov poništiti. ~ Eva Young.
Vi svibanj kašnjenje, no vrijeme se neće. ~ Benjamin Franklin.
Bilo tko može napraviti bilo koji iznos od posla, pod uvjetom da to nije posao koji je trebao da se radi u tom trenutku. ~ Robert Benchley.
Nije zadatak je dugo jedan, ali zadatak na koji se ne usude započeti. To postaje noćna mora. ~ Charles Baudelaire.
Ako želite slijedite korake u podnožju tih ljudi, učinite to na svoj rizik, čitanjem,, kako prestati odugovlačiti, Kako da prevlada odugovlačenje, a popis će ići na i nikad ne prestaju stvarno. Kako ćete znati radosti odugovlačenje, ako nikad niste procrastinated? Zašto su najbolje stvari u životu proždrljivost kao i lijenost uvijek kritizirali kada svi uživaju indulging u njima? Uspjeh kažu nije rezultat procrastinating. O tome kako biti uspješan oklijevalo? Što ako je moj način gomilajućim dovoljno posla za dane koje dolaze, tako da imam dovoljno učiniti sutra, kako bi se izbjegla dosada? Ako sam everything završiti danas i nemaju nista sutra ne ću biti endangering moj mozak u postaju vražji radionicu? Iskreno ljude, dobiti svoje vrijednosti pravo prvi, a zatim upozoriti moći procrastinators! Svakom slučaju, ako ste shvatili da su svi gore odugovlačenje citati su jedan opravdan kompilacija opisuju Vaše raspoloženje, a zatim možete njegujte svoje talente by psovanje svečano pridržavati vrijednosti oklijevalo's Creed koji su kao što slijedi, a ja vjerujem da ako je nešto vrijedno radimo, to bi bio već učinili. , Nikada neću kretati brzo, osim kako bi se izbjeglo više raditi ili naći izgovore. , Nikada neću žuriti u posao bez trajanja razmatranje. , Ja ću ispuniti sve moje rokovima izravno u razmjerno iznosu od tjelesnih ozljeda što sam mogao očekivati ​​da će primiti od njih nedostaje. , A ja čvrsto vjerujem da sutra ima mogućnost za nove tehnologije, zapanjujuće otkrića, a predah iz moje obveze. , A ja doista vjerujem da su svi rokovi su nerazuman, bez obzira na količinu vremena dano. , Nikada neću zaboraviti da se vjerojatnost čudo, iako je beskonačno mala, nije točno nula. , Ako na prvi ne uspjeti, uvijek postoji iduće godine. ; Uvijek sam će odlučiti da ne odlučite, osim ako naravno JA odlučio je da se predomisliti. , A ja uvijek početi, započeti, pokrenuti, poduzeti prvi korak, i / ili napisati prvu riječ, kada sam se oko njega. , A ja poslušni zakonu inverznog opravdanja koje zahtijeva da se najveći zadatak koji treba obaviti, više beznačajan posao koji mora biti učinjeno prije početka veći zadatak. , Znam da rad ciklus nije plan / start / cilj, ali je čekati / plana / plana. , Ja nikada neće odgoditi do sutra, ono što ja možete zaboraviti zauvijek. , Ja ću postati član drevne Reda dvosmjerna kornjače (u oklijevalo's Society), ako ih ikada dobiti ga organizira. , A ja iskreno ne znam koji je uspio da se s ovog briljantnog komad rasprave, ali ću saznati uskoro. Vjerojatno sutra ....

No comments:

Post a Comment