Saturday 7 January 2012

Stand up Vicevi

Volim svoj telefon stroj. Volio bih da sam telefon stroj. Želim ako sam vidio nekoga na ulici nisam htio razgovarati s ja mogao ići Oprostite, nisam u pravo vrijeme. Ako ste samo mogli ostaviti poruku, mogao sam hoda.
~ Jerry Seinfeld
Želite li naučiti kako napisati dobar stand up šale? Nažalost, humor nije svačija šalicu čaja. Ja osobno osjećam da je čovjek (ili žena, što se toga tiče) uči kako biti smiješno na temelju određenih iskustava u životu. To stvarno ovisi o tome koliko osoba ima loših iskustava u životu. Ako on / ona odluči napraviti kompilaciju od nesretnih, nenamjerno smiješno epizode života to je najbolji način da se ljudi u raspala. Ako mene pitate, to je znak dobrog komičar. Jesu li ljude da se smiju na njega, kao i s njim. Ako se osoba odluči sanjalo i žaliti o svim stvarima u krivu u njihovu životu u većini dosadna mogući način, šanse su, ste ne uzimajući vic ovdje. Dakle, prva stvar koju bih Savjetujemo Vam da učiniti je da se loše stvari u vašem životu i pokušati uočiti potencijal za šalu. Jer, vjerovali ili ne, mi ljudi vole smijati na račun drugih!
Kako napisati Stand Up Vicevi
Poput sam rekao, prva stvar trebate znati o pisanju stand up viceva je da morate naučiti smijati sebe. Kada vidite show stand up strip, ne čini da je komičar je imao puno više smiješno iskustava od vas? Smiješne stvari zadržati događa s komičar. Čini se kao da je komičar je neobično smiješno života, prijatelji i stvari oko njega!
No, tu je ulov! Sada se jedan od viceva ste čuli ste zadnji put vidio stand up comedy show? Biste taj vic biti smiješno ako jedan od većine dosadne ljude vas poznavali javiše to? Što nas dovodi do drugog vrlo sastavni točka o stand up komedije: dostava. Stand up komičar je to reći na način da ljudi to smiješno, iako postoji svibanj biti ništa udaljeno smiješno o tome. Koliko puta ste vidjeli sitcom i smijali guzicu off, a zatim pročitajte prijepis na webu i našao ga apsolutno kretenski? Prečesto, jer je komedija se dostavlja na način što ga čini smiješno i nadalje situacije.
Što me dovodi do trećeg mjesta. Ako ste primijetili, stand up komičari ne samo ići gore na pozornicu i pročitao slučajan listu viceva. Oni stvaraju smiješno situaciju oko njih. Oni govore cjelini smiješno priča i vrlo često, pokrenuti puni prikaz temelji se na tu priču. Oni donijeti u smiješne likove i stvoriti smiješno situacije oko njih i onda oni će biti joking o tome cijeli show. Njegova poput TV seriji, dobar komičar stvara smiješne situacije, a zatim čini stand up šale na njih.
Da zaključimo, želio bih reći da smiješne stvari ne opetovano dogoditi ustati komičari. To je samo da se odlučite da biste vidjeli humor u normalan dan-to-day situacijama, a zatim uviti njega stvoriti situaciju oko njega, te ga dostaviti dobro što ga čini jako smiješno!
Stand Up vicevi za djecu i odrasle
Saznajte od stručnjaka! Ovdje su ustati viceva strane moje omiljeni stand up komičari.
Policija je uhitila dvoje djece jučer, jedan je pio baterije kiseline, drugi je bio jede vatromet. Oni napunjenom i pustiti drugi jednokratna.; ~ Tommy Cooper
Žena joj je rekao doktor, "Ive 'je dobio loš natrag. "Liječnik je rekao," To je starost. " Žena je rekao, 'Ja želim drugo mišljenje. 'Liječnik kaže, "U redu". ti si ružan kao dobro. '; ~ Tommy Cooper
Čovjek ušao u liječnika, on je rekao "Ja sam ozlijediti moje ruke na nekoliko mjesta '.; Liječnik je rekao: 'Pa ne ići tamo bilo više'. ; ~ Tommy Cooper
JA je otišao do liječnika drugi dan, i reče: 'Idi u Bournemouth, to je super za "gripe., Tako sam otišao, a ja ga dobio. "; ~ Tommy Cooper
Zašto postoje međudržavnih autocesta u Hawaii?; ~ Steve Wright
Zašto je skraćenica toliko riječi?; ~ Steve Wright
Sada postoji čovjek s otvorenim um-možete osjetiti povjetarac odavde.; ~ Groucho Marx
Muž koji želi sretan brak treba naučiti držati usta zatvorena i njegova čekovna knjižica otvoren.; ~ Groucho Marx
Mogao bih plesati s tobom do krava doći kući, na drugi misao ću ples s krava dok dođete doma.; ~ Groucho Marx
Vojne obavještajne je kontradikcija u terminima.; ~ Groucho Marx
Plaćanje alimentacije je poput hranjenja sijeno na mrtvog konja. ; ~ Groucho Marx
Ah, da, razvod ... iz latinske riječi znači istrgnuti genitalije muškarca kroz njegovog novčanika; ~ Robin Williams
Kada su u nedoumici, ići za kurac vic.; ~ Robin Williams
Politika: Poli latinske riječi koja znači mnogo, a tikovi značenje bloodsucking stvorenja; ~ Robin Williams
U Engleskoj, ako počine zločin, policija ne imati pištolj i nemate pištolj. Ako počinjenje kaznenog djela, policija će reći stop, i ja ću reći prestati opet; ~ Robin Williams
Mislite li da Bog dobiva kamenuje? Mislim da je tako. . . pogled na Platypus; ~ Robin Williams
Psi su vođe planeta. Ako vidite dva oblika života, jedan od njih je odluka krma, drugi je ga nosite za njega, koji će vas pretpostaviti je zadužen. ; ~ Jerry Seinfeld
Sada su vam pokazati kako deterdženata iznijeti bloodstains, prilično nasilne slike tamo. Mislim da ako youve 'je dobio majicu s bloodstain sve preko njega, možda rublje nije vaš najveći problem. Možda ti trebali dobili osloboditi od tijelo prije učinite oprati. ; ~ Jerry Seinfeld
Švicarski imati zanimljiv vojske. Pet stotina godina bez rata. Prilično impresivno. Također prilično sretan za njih. Jeste li ikada vidjeli da se malo Swiss Army nož moraju boriti s? Nije puno oružja tamo. Corkscrews. Otvarači za boce. Hajde, prijatelj, idemo. Dobivate prošlosti mene, tip iza mene, on je dobio žlica. Back off. Imam palac Clippersa ovdje. ; ~ Jerry Seinfeld
Za mene, odvjetnik je u osnovi je osoba koja zna pravila države. Mi svi smo bacanje kockice, igrati igru, kretanje naših komada oko odbora, ali ako postoji problem odvjetnik je jedina osoba koja je pročitao unutar top of the box. ; ~ Jerry Seinfeld
Jednom sam imao kožnu jaknu koji je dobio upropastila u kiši. Zašto vlage ruševina kože? Jesu li ne krava izvan puno vremena? Kada je kiša, ne krave ići do Farmhouse, Neka nam se! We're svi nošenje kožne! Otvorite vrata! Mi idemo u propast cijeli outfit ovdje! ; ~ Jerry Seinfeld
Linkovi na više smiješno i komično viceva ovdje! ; Funny Citati i izreke, Silly Vicevi, komična kotiraju na život, Popis slavnih komičara, pa je sve o tome kako napisati stand up šale zajedno s nekoliko od najboljih koje znam. Zapamtite, svaki komičarom ima svoj tip komedije, pa ako ne možete doći s inteligentnim viceva kao Woody Allen, ne uzrujavati se. Postoji još jedna prilično velika tržišta za glup, slapstick stvari također!

No comments:

Post a Comment