Sunday 22 April 2012

40. rođendan Vicevi

Još jedan korak, to je, u svačijem životu kada je on / ona okreće 40 godina. Odjednom, u posljednjih 39 godina samo smanjiti na uspomenu! Život sigurni prolazi vrlo brzo i ljudi na njihov rođendan šaputati sebe, "Čovječe, svijeće su u stalnom porastu u broj! ' Dakle, bez gubit puno vremena, ja sam popis dolje neki klasni 40. rođendan viceva, koje možete poplava rođendan kartice sa, ili možete ispucati im jasno i glasno na rođendan rođendan 'oldie' dječak ili djevojčica.
Funny 40. rođendan za žene Vicevi
# 1. Supruga muž na svoj 40. rođendan - "? Vidite li da čovjek '
Muža - Da, tako!
Supruga - 40 godina, odbio sam njegov brak prijedlog i do sada je pio kao lud!
Muž - Wow! To je dugo dugo slavlje!
# 2. 'Na moj 40. rođendan, sjećam se posljednjih dana u mom životu. Sada sam bogat čovjek, ali kad sam bio dijete, bio sam stvarno vrlo siromašan. Tako siromašan, da sam dobio samo stvar u mom rođendan i da je bio uzimajući godinu dana stariji! '
# 3. 'Mama moraš prestati laže o svojoj dobi. Moje dlačice su dobivanje sivo, ali još uvijek reći da su 30! '
# 4. Neke djevojke donio prisutan na njihovu zemlju ženske rođendan. Dama je potresao poklon kutiji prije otvaranja. Nakon što je neko vrijeme, ona je primijetio da je okvir bio uzimajući mokro na uglu. Ona dotaknu kutu i degustacija joj prst, pitala, 'A bocu vina? " Djevojke se oslonili, 'Ne' Ona je okusio opet i opet upita: 'Butelja prazne riječi? " Djevojke odgovorio opet, 'Ne' Nakon degustacija tekućine mnogo puta, Gospa je još uvijek nije u stanju pogoditi. Dakle, na kraju kada je odustao, pitala 'Što je to?' Odgovor je bio "zec".
# 5. Par je dobio odvojeni prije nekoliko godina. Muž misli da kupi njegova supruga police životnog osiguranja za svoj 40. rođendan. Međutim, iduće godine ne bi joj ništa. Tako je žena pita: "Zašto nisi mi kupiti rođendanski dar?" Muž odgovori: 'Pa, bio sam u nadi da ću biti uzimajući vraća ulaganja sam učinio za vas i kupiti dar. Ali, vidite, vi ste još uvijek zdravi i nasmijani! '
# 6. 'Htio sam novi sportski auto za moj rođendan. Dakle, ja rekla mom mužu da mi treba nešto što ide 0 - 250 za 5 sekundi, i moj rođendan dolazi gore. Dakle, čudi me! ' (Dakle, je li tvoja žena dobiti automobil.) 'Da, on je meni iznenađenje! On je dobio mene potpuno novo kupatilo skala za mjerenje moje težine! '
Pročitajte više na:; Smiješne izreke rođendan, 40. rođendan Izreke, Funny 40. rođendan Vicevi za muškarce
# 1. Pitanje za rođendan dječaka. 'Što je najsramotniji trenutak ste ikada morali naići u vašem životu? "
Rođendan dječaka - "The najsramotniji trenutak je bio dan kad sam se rodio gol! '
# 2. 40 je idealno vrijeme za početak pušenja kao dimnjak i pije poput ribe! Zasto? Pa, ove navike neće imati dovoljno vremena da vas povrijediti!
# 3. Desetak ljudi na 40, sjedi dolje i ima razgovor, izgleda kao orkestar svira glazbu sa svojim kašalj, kihanje i teško diše!
# 4. 'Htio sam zviždaljku za moj 40. rođendan, ali moja žena mi je donio sladak inhalator!'
# 5. To je bio 40. rođendan od stomatologa i mnogi njegovi prijatelji bili su pozvani u njegovu kuću. Njegova supruga je napravio iznenađenje kolač za taj dan. Dakle, ona ga zastirući i vodio ga do stola gdje je kolač bio smješten. Čim je skinut povez preko očiju i stomatolog pogledao prema dolje, on se pokvario u uklapa se od smijeha, gledajući veliku tortu u obliku proteze imaju 40 zuba! Njegovi prijatelji ga je pitao razlog njegova reakcija. Liječnik prikupljaju se i brišući oči, rekao: 'Ja sam izvjedljiv o moj prijatelj koji će biti okretanje 45 sljedeći mjesec, a on je ginekolog!'
# 6. John je bio slavi svoj 40. rođendan, a njegova supruga plavuša pozvani mnogi od njegovih prijatelja u kuću. Ona je također pozvao lutkar na party. Dakle, dok je izvodio lutkar, on je napravio njegov lutkarsku reći: 'Hej, Ivan, nije to samo veliki? (Ivan - Što) Svoje ulaganje u zdravstveno osiguranje konačno je počeo isplaćivati. " Svi gosti prsnuti u smijeh bjesomučan, osim žena. Žena uzviknuo, 'Hej gospodin, vaš vic je malo uvredljiv za mene i moj muž!' Lutkar - Ja se ispričavam za to gospođa Ivana, to neće biti ponoviti. Supruga - 'Žao mi je, ja ne govorim za vas. Govorim na svoju lutku! '
Više na:; 40. rođendan Ideje; 40. rođendan poziv tekst; neki citati koji se može koristiti kao dobar 40. rođendan Vicevi, Žene su najviše fascinantan u dobi između 35 i 40, nakon što su osvojili nekoliko utrka i znam kako se tempo. Od nekoliko žena ikada proći 40 godina, maksimalna fascinacija može nastaviti na neodređeno vrijeme. - Christian Dior, 35 je vrlo atraktivan dobi. London društvo je pun žena na najvišim rođenja, koji su, po vlastitom slobodnom izboru, ostala trideset pet godina.; - Navodi Oscar Wilde; Nedavno istraživanje pokazalo je da u dobi od dvadeset godina 90% muškaraca imati spolni odnos četiri puta tjedno i da je vrijeme dođu do 40 oni su još uvijek u stanju reći isto patetičan laž. - Anonymous, u dobi od 20, ne briga što svijet misli o nama, na 30, brinemo o tome što je to mislili na nas, na 40, otkrivamo da nije mislio na sve nas. - Anonymous, Život počinje na 40. rođendan. No, tako ne pali lukova, reumatizma, neispravan vid, i sklonost ispričati priču na istu osobu, tri ili četiri puta. - Helen Rowland, Ako je život zaista počinje na svoj 40. rođendan, to je zato jer to je kad žena napokon dobiti Internet. hrabrosti uzeti natrag svoje živote - Laura Randolph, žene zaslužuju da imaju više od dvanaest godina u dobi između dvadeset osam i četrdeset. - James Thurber, doba je visoku cijenu platiti za zrelost. - Tom Stoppard; Četrdeset ne stari, ako si stablo - Unknown, a ja samo probudio lice svog 30's je cijeli dan lice svog 40's - Libby Reid, ljudi koji nemaju slabosti strašna, postoji nije način uzimanje prednost od njih. - Anatole France; Znate kada su uzimajući stara kad na kraju svog tie ne dolazi nigdje blizu vrha svoje hlače. - Nepoznati; Znate kad ste uzimajući stari kad ispočetka you stražnjica, ne brinući se što je druga osoba će reći - nepoznato; Vi znate da ste dobivanje stari kad ne stavi svoju četkicu za zube u ustima, ali pogledaj za svoj proteza to ih očistiti! - Nepoznati; Stari ljudi ne trebaju društvo. Oni trebaju biti izolirani, a studirao je tako da se može odrediti što nutrients su koji bi mogli biti izvađen za našu osobnu upotrebu. - Homer Simpson; Nazovite ovaj nepravedna generalizacija ako morate, ali stari ljudi nisu dobri u svemu. - Moe, od Simpsons, Više na:; Famous Quotes rođendan; Funny Quotes rođendan, 50. rođendan Izreke, mislim, to bi bilo sve za sve smiješno 40. rođendan viceva za sada. Prije potpisivanja off, ovdje je jedan za vas. 'To je Joe's 40. rođendan i na svaki njegov rođendan, on se budi u ranim jutarnjim satima da bi bila spremna za igranje golfa sa svojim prijateljima iz djetinjstva. Dakle, Joe dobiva nacifran, poljubi svoju ženu i ide van. Na njegovo zaprepaštenje, on smatra da je vrijeme tmurno i nije pogodna za golf igra. On se vraća, dobiva natrag u njegov krevet i legne cuddling njegova supruga. On kaže, "To je vrlo tmurno izvana može kiša danas! ' Supruga kaže - 'Je li to tako? Kako glupo od mojih mužu, on je otišao vanjska strana to igra golf sa svojim prijateljima !'...
Nadam se da ste uživali sve viceve!

No comments:

Post a Comment