Sunday 22 April 2012

Riječi ljubavi i romantike

Kada pišem, osjećam se riječi prolaze kroz mene. Dakle, može se zamisliti kompletan osjećaj uzbuđenja da sam mogla doživjeti prilikom pisanja ljubavi. Za mene, ljubav je krajnji emocija. Njime je obuhvaćena sreću, tugu, bol, hitnosti i smirenost na način da samo ljubav može. Da, znam da sam izgledati kao ljubavi udario majmun, ali onda opet, tko nije? Svatko mora iskusiti ljubav u nekom trenutku u njihovom životu. Ja vjerujem da čak i uz sve boli koje donosi ljubav će uvijek imati sretan završetak. Ako nije zadovoljan, onda ni to nije ljubav, ili je to nije kraj! Stoga, bez mene blabbering dalje, neka se vidi najbolje riječi ljubavi i romantike koji sam naići.
Možete naći mnogo više na riječima ljubavi i inspiracije.
Slatke riječi ljubavi i romantike, Nije važno tko vam je ljubav, ili kako volite, ali vas volim. ~ Rod McKuen, gdje ljubav kraljuje, nemoguće se može postići. ~ Anonymous, Ljubav je jedina snaga kadra preobraziti neprijatelj prijatelj. ~ Martin Luther King Jr.; Prava ljubav je neopisiva, ali razumljivo samo po sebi. ~ Anonimni; srce lišeno svjetlosti ljubavi je tamno, ali je još uvijek tuče, u očekivanju. ~ Rashida Khilawala; Prava ljubav uvijek čini čovjeka boljim, bez obzira što žena koja nadahnjuje. Duman ~ Alexander Pere, gdje ljubav je, nema je soba premalena. ~ Talmudu, kad ljubav govori, glas svih bogova čine nebo mamuran s sklad. ~ William Shakespeare; ljubav čeka za jednu stvar, u pravom trenutku. ~ Ana, Ljubav ne treba 100 riječi izraziti, samo voli srce i 3 riječi, ja te volim. ~ Raine, Romantični riječima ljubavi i romantike, Moja ljubav ne poznaje granice, jer je osvojio sve, samo da dođem do vas! ~ Rashida Khilawala; Za sebe ljubav, početak je život dugo romantiku. ~ Oscar Wilde; Posvećeni život je život vrijedan življenja. Morate dati svojim srcem. ~ Anne Dillard; Romantika je elegantno je definiran kao izdanak fikcije i ljubavi. ~ Disraeli, nikada zatvoriti usta onima koje ste otvorili svoje srce. ~ Charles Dickens; Da bi se ljubav jednostavno, potrebno je znati kako pokazati ljubav. Fjodor Dostojevski ~, bilo tko može biti i strastveni, ali to traje pravi ljubitelji biti glup. ~ Rose Franken, nitko nikada nije mjerena, čak i pjesnici, koliko srce može primiti. Zelda ~ Fitzgeralda, Ljubav se sastoji od jedne duše nastanjuju dva tijela. ~ Aristotel; Ljubav ne može izdržati ravnodušnosti. To treba da bude htio. Kao svjetiljka, ona mora biti hranjen iz ulja tuđeg srca ili njegov plamen gori niska. ~ Henry Ward Beecher, Bacite pogled na neke smiješne ljubavi citati i slatka i slatka ljubav citati, kao dobro.
Lijepe riječi za ljubav i romantiku-iz filmova; Kada voliš nekoga, i ti ih volim srcem,, to nikada ne nestaje,, Kada ste apart., A kad nekoga voliš, a vi ste učinili sve što možete učiniti, Ti ih osloboditi, a ako je istina da je ljubav ..., Kad nekoga voliš, to sve će se vratiti k vama. ~ Zaboravite Pariz, to ne smeta, ako dečko je savršen ili djevojka je savršeno, kao čeznuti kao oni su savršeni jedno za drugo. ~ Goodwill Hunting, Ljubav je zapravo svuda oko nas. ~ Zapravo ljubav, a najveća stvar što ćete ikada naučiti je samo voljeti i biti voljen zauzvrat. ~ Moulin Rouge, a ja sam samo djevojčica, stoji ispred jednog dječaka, tražeći od njega da joj ljubav. ~ Notting Hill, u tim snovima sam te volio tako, da sad mislim da znam kako je to biti voljen od vas. Ja ću volim biti voljen od vas. ~ Kralj i ja; ljetne romanse početi za sve vrste razloga, ali kada je sve rekao i učinio, oni imaju jednu zajedničku stvar. Oni su zvijezde padalice, spektakularan trenutak svjetla na nebu, kratkotrajna uvid u vječnost, i to u flash one nestanu. ~ The Notebook, volim da ste dobili hladno kada je 71 stupnjeva van. Volim da vam je potrebno sat i pol naručiti sendvič. Volim da ste dobili malo naborati u nos kad si gleda u mene kao da sam orasima. Volim da nakon što sam dan provesti s vama, ja još uvijek mogu miris tvoj parfem na moju odjeću. I ja volim da si ti zadnja osoba želim govoriti prije nego idem spavati noću. I to ne zato što sam usamljena, i to ne zato što je New Year's Eve. Došao sam ovdje večeras, jer kada ste shvatili da želite provesti ostatak svog života s nekim, želite da ostatak svog života početi što je prije moguće. ~ Kad je Harry sreo Sally, ako vam kažem volim te, mogu li zadržati zauvijek? ~ Casper; ... jednog dana želja mi je za njega da me držite u rukama, u moru plavetnila, zajedno na kraju, zajedno kao dva. ~ Ne može kupiti Me Love; Check out više film citati o ljubavi i film citati o ljubavi.
Riječi ljubavi i ohrabrenja, iz pjesme, a ja vam obećati; Iz dubine moga srca., Ja ću te voljeti, Til 'smrt nam dio., Kao ljubavnik i prijatelj, voljet ću te ja kao da sam nikad ne volim opet;. Uz sve što sam ja. ~ Backstreet Boys Obećajem vam, na kraju,, Moja ljubav ima dolaze zajedno, moje usamljeno dana više, A život je kao pjesma ..., Jer ti si moja, u posljednja ... ~ Na Etta James Last, dok sam živ, dok sam disati; Uz svaki otkucaj srca, a ja ću vam trebati kod mene ~ John Michael Montgomery, dok sam živ, Hvala što me voliš, zato što moje oči, Kad sam nije mogao vidjeti: "Za rastanak moje usne, kad nisam mogla disati, Hvala vam za ljubav me ~ Jon Bon Jovi Hvala za ljubav mene, Ljubav je stvar, dobro, to je vrsta kao što je živi pijesak., Više ste u njoj, dublje you sudoper., A kad vas udari, ste upravo je dobio na jesen. ~ UB40, Bacite pogled na ove tužne ljubavne pjesme i najbolje ljubavnih pjesama svih vremena.
Sve ove riječi ljubavi zasigurno može staviti bilo tko je raspoloženje u mjestu, zar ne! Pa, na posljednjem mislio, želio bih dodati, da je ljubav stvarno, samo ako imate snage da vjeruju. Potrebno je vrijeme da dođe, a dolazi s ciklona, ​​grmljavinom i plimni valovi. Da, to može promijeniti način na koji vaš život izgleda, ali sve za bolje. Dakle, vjerujete u sebe, a ti ćeš u ljubav vjerujem i od razloga zašto te volim. Ovo je gdje sam odjaviti!

No comments:

Post a Comment