Tuesday 10 April 2012

Da li je Like Me Kviz

Zvuči nevjerojatno cheezy zar ne? The 'li on poput mene kviz "doista. Problem je u tome da je sramežljiva vrsta dečki ga pronaći jako teško pristupa djevojkama i početi zarađivati ​​prilično slab pristupe na djevojke vole. Ja bi trebao znati, ja sam bio jedan od njih! Dakle, vjerujte mi, sva ta pitanja u ovoj se on poput mene kviz for sramežljivi dečki su oni tipični znakovi da je sramežljivi dečko će pokazati da li je on voli tebe. A ima i onih među vama koji ne vole sramežljive muškarce. Pa zašto ne probati ovaj se on poput mene kviz za djevojčice znati za siguran ako on ne?
Da li je Like Me Test
Pa naravno znakova razlikuju se od osobe do osobe, no to ne može biti previše različita od onih koje su ovdje! Pa stoga, osjećam se rezultati ovog testa će biti prilično točne znati je li taj čovjek stvarno voli.
Dakle, budući da je to trebao biti test, neka bi ga više uzbudljivo za unos na nekoliko pitanja koja Osjećam bi trebao pokriti cijeli opseg njegova želja. Odgovor istinito. Što više 'da' imate, više su šanse da mu se sviđate. Dakle, vi ste spremni da saznate? Evo on mi se kao kviz za odrasle osobe. , Da li je osmijeh na vas svaki put kad vas vidi? Da li on pokušati osmijeh kad vas vidi? , Je li on pokušao s prijateljima donošenje bilo koji od vaših prijatelja? , Jesi li ga vidio u puno škola / fakultet djelatnosti koje sudjeluju u? ; Li on pokušati napraviti razgovor s tobom svaki put kad si oko? ; Li on s tobom razgovarati puno više nego što on govori bilo koji od vaših prijatelja? , On uvijek učiniti napor da izgleda dobro ispred vas? , Da li je osmijeh puno više ispred vas? , Da li je on djelovati čudno oko vas ili pokušati zgrabite vaše pozornosti puno? ; Li on slušati puno više nego što on govori? Da li on smijati na najgori viceva? ; Pretpostavimo da neki ljudi su se izrugivali od vas, on se obraniti ili ne gledao postupka? , Da li je tekst vam puno slatkih poruka, osobito mnogo slatko laku noć poruke? , Kad te vidi u gužvi sam, on napraviti najkraći put ravno prema vama i pokušava razgovarati s tobom? ; Li on ponuditi će vam pomoći da se puno stvari sa školom i puno drugih stvari? ; Su njegovi prijatelji, a posebno djevojke počeo govoriti da vas puno više? ; Li on pogled na vas često, s drugog kraja sobe, klase ili koridor? , Da li je on prilično stand blizu kada vas dvoje se radi? ; Li on govori puno o puno stvari koje mislite da on ne može imati je rekao bilo tko drugi? , Je li on koje ste tražili više od jednom, ako ste single? (U ne-tako-očigledan način, naravno!) , Da li vas je pozvati na ak puta za glupe stvari? ; Li on vas puno o svojim planovima za vikend? ; Li on zafrkavati vam puno? , Pa sad, cross provjerite svoje odgovore opet! Ako je više od polovice odgovora "da", onda on sigurno te voli. Ako je manje od polovice odgovori su 'da', onda možda on vas voli, ali najvjerojatnije je nehotice je dajući vam pogrešne signale.
Više o ovom on-voli-me-on-voli-me-ne nezgodan položaj. Čitajte na. , On ne voli me - Znakovi; sigurni znakovi On te voli; Znakovi koji pokazuju Guy nije zainteresiran za vas, pa to je bio prilično uobičajene on poput mene kviz. Ja sam shvatio da su djevojke puno više instinktivno s tim stvarima nego dečki. Dečki nikad ne može reći ako djevojka voli ih. Možda djevojke su suptilnije s cijelu stvar! Ali ako čovjek voli vas, kviz ili ne kviz, vjerujte mi, duboko u sebi znate da ne!

No comments:

Post a Comment