Wednesday 14 September 2011

Francuski Pet Imena

Ime je najvažniji dio pojedinca osobnosti. Imena je ono što me razlikuje od vas. Možete biti bilo koji Tom, Dick i Harry, ali to pomaže vam prepoznati kao pojedinac subjekt u gužvi. Isto tako, ljubimac nazivi se koriste kod nas nazvati naš dragi gost ime koje cipele ljubav i čini osobu pripadaju samo vama. Sladak ljubimac imena pomoći donijeti osobi bliže vama i naziv postaje neka vrsta tajnog ljubavnika kôd između vas i vašeg partnera.
Francuski Pet Imena za zaljubljene
Ljudi se igraju s riječima i dolazi do jedinstvene ljubimac nazive za svoje značajne druge. I vi možete isprobati neke zanimljive kućnog ljubimca imena za vašeg partnera. Francuski jezik je jezik romantike i možete isprobati neke slatke francuski kućne ljubimce imena za ljubitelje. Francuski muškarci vole koristiti pon Chou (moj kupus), što je sladak ljubimac francuski naziv za djevojku. On čak može koristiti ma biche (moj DOE), ma puce (moj buha), ma poule (moje malo piletine), ma petite caille (moja mala prepelica), kao francuski ljubimac imena za djevojku. Djevojke s druge strane korištenje pon bruto loup (moj veliki vuk) ili pon lapin (moj zec) ili čak pon lapin (moj zec), mon coeur (srce), mon amour (ljubavi), Cherie (draga), kao Francuski ljubimac imena za dečke. Dozvoljava vidjeti neke više slatka Francuski ljubimca imena i značenja.
Francuski Pet Imena i značenja
Slatka Francuski Pet NamesMeaning na engleskom jeziku; MignonCute, Le petite babyThe malo dijete; Un petit poisA grašak; La peachThe breskve, Bien-AiméeBeloved, ChouchoutePet, Darling, CitrouillePumpkin, CygneSwan, Écureuil vjeverica, FraiseStrawberry, GénialeBrilliant, GrandeBig, visoki, JoliePretty; pon Nuage Moj oblak; pon MinouMy kitty, PassionnanteFacinating; pon RoiMy kralja; pon ReineMy Queen, TêtueStubborn, MecDude; MonMy sira sendvič; pon capitaineMy captain; BaguetteMy štruca kruha; pon moineauMy vrabac, MoucheFly, MoustiqueMosquito, RequinShark; CocoricoCock-d-doodle- doo, Toc TocKnock Knock; pon AméricaineMy američke; BelleBeautiful, BonneGood; BruneBrown kose, CalmeCalm, miran, ChatCat, ChatonKitten, ChefChief, ChouetteCool, AdrienneDark, AlainHandsome; PamplemousseGrapefruit
Možete pronaći više ljubimac imena u članke:; Pet Imena za dječake, Pet Imena za muškarce; Pet Imena za djevojčice, Pet Imena za svoju djevojku: "Ovo su nekoliko slatka francuski ljubimac imena za ljubitelje. Možete isprobati koristeći patlidžana ma petite (moj mali patlidžan) ili čak poziv svog partnera, Mon petit boutchou (moje malo boutchou), pon boubou (moj Bubu), pon château (moj dvorac), pon Tresor (moje blago). Možete čak probati šapće some romantične francuske izraze i francuski ljubav fraze poput J'ai tellement envie de toi (ja tako želite) u vašem partnere uši. Ja se nadam da su otkrili neke slatke francuski kućne ljubimce imena za dečke ili djevojke Kroz ovaj članak. Ako ne, onda napraviti novi francuski ljubimac naziv koji ne samo da zvuči slatka, ali pali romantike između vas dvoje.

No comments:

Post a Comment