Thursday 29 September 2011

Funny rođendanskim čestitkama

Rođendan je značilo da se zabave i ukupnih veseliti uživanje! Funny želi rođendan služe točno svrhu. I smiješno rođendanskim čestitkama također pamti se dugo vrijeme, ne samo rođendan zvijezde, ali i ljudi povezani s njim. Dakle ovdje su neke smiješne rođendanskim čestitkama za žene i muškarce, što će učiniti njihov dan. Pročitajte više na rođendan citate.
Funny rođendanskim čestitkama za prijatelje i Neprijatelji
Nisi četrdeset, da ste osamnaest s dvadeset dvije godine iskustva. - Anonymous.
Pravi prijatelj pamti vaše rođendan, ali ne i vaše dobi. - Anonymous.
Zaboravite prošlost, ne možete ga promijeniti.; Zaboravite o budućnosti, ne možete ga predvidjeti.; Zaboravite sadašnjosti, nisam dobiti jedan. - Anonymous.
Na svoj rođendan, neka me želja puno radosti, a ja znam da ste prestari, ali ja još uvijek kupio ti igračka! - Anonymous.
Umjetna inteligencija je divna stvar. Rekla sam računala da je danas moj rođendan i to rekao da je potrebno nadograditi. - Anonymous.
Rođendani su dobri za vas. Statistike pokazuju da ljudi koji su najviše žive najduže. - Larry Lorenzoni.
Ja namjeravam živjeti zauvijek - tako daleko, tako dobar! - Stephen Wright.
Tajni boravka mladih je živjeti pošteno, jesti polako i lagati o svojoj dobi. - Lucille Ball.
Diplomat je čovjek koji se uvijek sjeća žene rođendan, ali ne remembers njezinu dob. - Robert Frost.
Dob je strogo slučaj uma nad materijom. Ako ne um, to nije važno. - Jack Benny.
Da li ste ne vlažnom oku, suhe ruke, žuta obraza, bijelu bradu smanjenja nogu, povećanje trbuha? Nije tvoj glas broken, Vaše vjetar kratak, brade dvostruko, svoju pamet jednom, i svaki dio o vama odminirane spram antike? - William Shakespeare.
Jer vrijeme sama je poput spirale, događa nešto posebno na svoj rođendan svake godine. Istu energiju da Bog uložio u vas pri porodu je prisutan još jednom. - Menachem Mendel Schneerson.
Najbolji način da se prisjeti svoje supruge rođendan je da ga zaboraviti jednom. - HV Prochnow
Nekoliko žena priznati njihove dobi. Nekoliko muškaraca njih djelovati. - Anonymous.
Ja nisam dovoljno mladi da zna sve. - Oscar Wilde.
Vi znate da ste dobivanje star kad svijeće cijene više od torte. - Bob Hope.
Jedina rođendan gori od svoje 50. će biti vaš zadnji! - Anonymous.
Stari vjeruj svemu, sredovječni suspect sve, mladi znam sve. - Anonymous.
Svi moji život, ja sam uvijek htio biti netko. Sad vidim da sam trebao biti određeniji. - Anonymous.
Ženidba je savez dviju osoba, od kojih jedan nikada; remembers rođendane i druge ih nikada ne zaboravlja. - Ogden Nash.
Još nekoliko Funny rođendanskim čestitkama
Sreća je dobro zdravlje i loše pamćenje. - Ingrid Bergman.
Bore treba samo naznačiti gdje se nasmiješi su. - Mark Twain.
Ako želite gledati mlade i tanke, objesiti oko starih debelih ljudi. - Jim Eason.
Za sve napredak medicine, još uvijek ne postoji lijek za zajedničke rođendana. - John Glenn.
Budite ljubazni na svoju djecu, oni će biti odabiru starački dom. - Anonymous.
Znamo da smo stari kad je jedina stvar želimo za naš rođendan nije se podsjetio na njega. - Anonymous.
Svoje tijelo svibanj je potrebno podesiti-up ali tvoj duh je poduzela leta, sretan pedeseti rođendan - anonimni.
Uzgoj stara je obavezna, odrasta je opcionalno. - Chili Davis.
Vrijeme i plima čekati nitko, no vrijeme je uvijek stoji još uvijek za ženu trideset. - Anonymous.
Inflacija je kad plaćate petnaest dolara za deset dolara frizuru koju koristi dobiti za pet dolara kada je hair. - Sam Ewing.
Prvi znak zrelosti otkrića da je volumen dugme i skreće na lijevo. - Jerry M. Wright.
Prošli tjedan je svijeća izgorjela tvornica. Svi samo stajali oko i pjevao 'Happy Birthday'. - Anonymous.
Oni kažu da dob je sve u vašem umu. Trik je to držanje from down puzanje u svoje tijelo. - Anonymous.
Život je umjereno dobar igrati s loše pisani treći čin. - Truman Capote.
Prvo morate zaboraviti imena, onda zaboravite lica, onda zaboravite rajsfešlusom vaše letjeti, a onda zaboraviti otvoriti rajsfešlus vaše letjeti. - Branch Rickey.
Mladih je bolest od kojeg smo svi oporaviti. - Anonymous.
Neka vaš 50. rođendan vam donijeti više avanture, više zadovoljstva i još mnogo toga naps - Dorothy Fulheim.
Ja sam od šezdeset godina. To je 16 ° Celzija. - George Carlin.
Kada sam bio mlađi, sam mogao sjetiti ničega, da li je dogodilo ili ne. - Mark Twain.
Ja sam u dobi kad leđima odlazi više od mene. - Phyllis Diller.
Rođendani su prirode način da nam kažete da jedu više tortu. - Anonymous.
Ako sam znala sam da ću živjeti dugo (100 godine), ja bih uzeti bolju brigu o sebi. - Ubie Blake.
Muškarci su kao vino. Some pretvoriti u ocat, no najbolje poboljšati s godinama. - Središnjeg izbornog povjerenstva Joad.
Neka nam poštovanje sijede vlasi, a posebno naše vlastito. - JP Sears.
Rođendansku želju, da li vi zaista zaslužujete? , Godine Za slijedeću možda ćete morati rezervirati. - Anonymous.
Vrijeme može biti velik iscjelitelj, no to je loš kozmetičar. - Anonymous.
Mudrost ne nužno dolaze s godinama. Ponekad dobi samo pokazuje sve od sebe. - Tom Wilson.
Sjeti se kada se činilo 50 starih? Ako nisu bili toliko stari bi! - Anonymous.
Read više na:, Party Invitations; rođendansku čestitku Ideas, Birthday Poems, These were some wishes koje se mogu koristiti as funny birthday želi muškarce. Možete promijeniti ove želje malo i koristiti isti kao i smiješno rođendanskim čestitkama za djecu. Samo bi se osiguralo je želje nisu trebali ozlijeđen rođendan zvijezde, no samo ih razveseliti!

No comments:

Post a Comment