Saturday 17 September 2011

Ljubav Citati i Izreke

Kada je's samo riječi i riječi su sve moram uzeti vaše srce daleko, vi bolje biti pažljivi s izbor tvoje riječi. Ponekad čak i najjače emocije teško pronaći savršen riječi, da bi značenje obistiniti. Vi svibanj pronaći mnogo mnogo francuski citati ljubavi, ali što je točka ako vaš ljubavnik ne bi značenje? Ljubav je komplicirano sa svim profuknjača, ipak postoje slatka ljubavi citati, dobar ljubav citati i razmišljanja od vas citati, da stane trenutak. Evo nekoliko briljantan ljubavi citati i izreke, tako da možete izraziti Vaše ljubav ljubav svog života, u savršenom riječima.
Quotes About Love
Dvije duše s jednim misao, dva srdaca koja tuku kao jedan ~ John Keats; glad za ljubav je mnogo teže ukloniti nego glad za kruh. ~ Majka Terezija; Gravitacija nije odgovoran za ljude zaljubljivanja. ~ Albert Einstein; Ljubav je jedini razuman i zadovoljavajući odgovor na problem ljudskog postojanja. ~ Eric Fromm; Ljubav nema želju ali sebi ispuniti. Da rastopiti i biti poput trčanje potok da pjeva njegove slavite noći. Probuditi u zoru s krilati srce i zahvaljivati ​​za drugi dan voljenja. ~ Kahlil Gibran; ljubav kad nije ludilo, nije ljubav. ~ Pedro Calderon de la Barca; Ljubav je mnogo poput divlje ruža, lijepa i mirno, ali spremni izvući krvi u njezinu obranu. ~ Mark Overby; A čovjek u ljubavi, upravo kao žena, samo u poricanje ~ Rashida Khilawala; Ljubav citati za Njezina
U stvarnom ljubav želite druge osobe dobar. U romantičnom ljubavi želite da druga osoba ~ Margaret Anderson, u snovima iu ljubavi nema nemogućnosti. ~ Janos Arnay; Svaki trenutak o sretnom lover's sat vrijedi starost dosadan i zajedničkog života. ~ Aphra Behn; Dođi živjeti sa mnom i biti moja ljubav, a mi ćemo neke nove užitke dokazati, zlatnog pijeska, i kristalno plaže, sa svilenim linije i srebro kuke ... ~ John Dunne; Poput glazbe na vodama je oni sladak glas mene. ~ Lord Byron; volim vas, ne samo za ono ste, Ali za ono sam kad sam s vama. ~ Roy Croft, Love Quotes za Njega
Što trebam živjeti je dano mi zemljom. Zašto moram živjeti je dao mi je tebe. ~ Anonimni; Ako ja znam što je ljubav, to je zbog tebe. ~ Herman Hesse; Ljubav i magija imaju mnogo u zajedničkog. Oni obogatiti dušu, oduševiti srce. A oni oboje uzeti praksi. ~ Nora Roberts, Ljubav ne čini svijet ide 'round. Ljubav je ono što čini vožnja isplati. ~ Franklin P Jones; Nema ništa bolje za duh ili tijelo nego ljubavnu aferu. Uzdižući ga misli i spljošti probavilima. ~ Barbara Hower; davanje ljubavi je obrazovanje u sebi. ~ Eleanor Roosevelt; Ukradeni poljupci uvijek su najslađa. ~ Leigh Hunt; Pročitajte više na; Ljubav Citati i Izreke za Njega; Romantični Citati za Njega; Ljubav Izreke iz Filmovi; Gledaj, ja jamčiti da će biti tvrd puta. Jamčim da je u neko vrijeme, jedan ili oba od nas je gonna žele izaći iz ovog stvar. Ali ja također jamčiti da ako sam ne vas da biti mina, ću požaliti za ostatak mog života, jer znam, u mom srcu, you're samo jedan za mene. ~ Runaway Bride; Bio poput anđeo, znaš? Nikad nisam znao život mogao biti takav. On je jedna stvar koju sam slijedio kroz u mom životu, jedna stvar nisam odustati. Bio sam dobar u njemu ljubavi. ~ The nepripitomljen Srce; Uzmi ljubav, umnožiti ga beskonačnost i odnesite do dubinama zauvijek .. i još uvijek imate samo tračak kako osjećam za vas. ~ Meet Joe Black; postoji uvijek da jedan Gvido koju ustati i se školuju u jutro. Onaj s tajanstvenim povjerenjem da svaki djevojka zaljubljuje. Oni godina školskog ne bi bili isti bez njega. Ne bih bili isti bez njega. ~ Nikada Been Kissed; Vi ste ono nisam znao sam oduvijek željela. ~ Fools Rush u; Kad me pitaju što sam volio najbolje, ću ih reći da tebe bila. ~ City of Angels; Pročitajte više na; Famous Film Quotes o Ljubavi
Romantični Citati i Izreke; Film Quotes o Ljubavi; nadam s tim ljubavi citati i izreke, nađete točan riječi i čine trenutak da ste čekali. Srecno.

No comments:

Post a Comment