Thursday 1 March 2012

First Love Quotes

Prva ljubav je posebna za sve nas. U teoretskom smislu, može se zaljubiti u bilo koje vrijeme u životu, jer ljubav nije vezan za dob, udaljenost ili bilo koji drugi element. Ali to je istina da mnogi od nas pada u ljubavi za prvi put kada smo tinejdžerima. To je ljubav na prvi pogled, koji se izvlači jedan drugačiji čovjek od vas. Prva ljubav je nevin, nesebičnog i to jednostavno daje nebeski osjećaj. Obrazi pocrvenevši, povećan rad srca, umire da imaju pogled, sve te trenutke i uspomene vezane uz prvu ljubav, samo su nezaboravne, a mi ih njegujemo za cijeli naš život. S obzirom na nastavku su neke poznate prva ljubav citati koje izražavaju osjećaje, kad ljubav je u zraku za prvi put.
Izreke o prvoj ljubavi
Poznati First Love Quotes
Ne, ne postoji ništa polovina tako slatko u životu kao i ljubav mlada san. - Thomas Moore
Prva ljubav je malo lud i puno znatiželje. - George Bernard Shaw
Ipak imam nešto protiv tebe, jer si ostavio tvoja prva ljubav. - Biblija
Čarolija prve ljubavi je naše neznanje da se nikada ne može završiti. - Benjamin Disraeli
Prvo romantiku, prva ljubav, pa je nešto posebno za sve nas, i emocionalno i fizički, da ga se dotakne naše živote te ih obogaćuje zauvijek. - Rosemary Rogers
Prva ljubav je opasna samo kada je to ujedno i posljednji. - Branislav Nusic
Kada sam prvi put te vidio Bojala sam se razgovarati s vama,, kad sam prvi put razgovarao s vama sam se bojao da vam se sviđa,, kad sam prvi put volio da sam se bojala da te volim, a sada da te volim bojim se vas izgubiti. - Anonimno
Slatka First Love Quotes
Poput stare fotografije, vrijeme može napraviti osjećaj nestati, ali sjećanje na prve ljubavi nikada ne iščezava. - Tim McGraw
Ljubav je stanje u kojem čovjek vidi stvari, najviše razlikuje od onoga što su oni. - Nietzsche
U proljeće jedan živahan iris promjene na polirana golubica, u proljeće mladića fancy lagano okreće se misli o ljubavi. - Alfred Lord Tennyson
Prva ljubav je neka vrsta cijepljenja koje spašava čovjeka od hvatanja tužbe drugi put. - Honore de Balzac
Everyman je temeljito sretan dvaput u svom životu, tek nakon što je sreo svoju prvu ljubav, i samo nakon što je ostavio svoje posljednje. - By Henry Louis Mencken
Vi ljubav jednostavno zato što ne mogu pomoći. - Kim Anderson
Kako na zemlji si ikada idući u objasniti u smislu kemije i fizike tako važan biološki fenomen kao prvi ljubav? - Albert Einstein
Ne pronaći ljubav, neka ljubav možete pronaći. To je razlog zašto se zove zaljubljivanje, jer ne forsirati da padne, samo pada. - Anonimno
Lucky je čovjek koji je prva ljubav jedne žene, ali sretnije je žena koja je posljednja ljubav čovjeka. - Anonimno
Mi uvijek vjerujemo da je naš prvi ljubav je naš zadnji, i naša posljednja ljubav naš prvi. - George John Whyte-Melville
Neki više citati o prvoj ljubavi
Trenutak moje oči pala na njega, bio sam sadržaj. - Edith Wharton
Da li moje srce ljubavi do sada? Odreći se to očima, Jer ja nikada vidio istinsku ljepotu do ove noći. - Romeo i Julija je William Shakespeare
Vi znate da su u ljubavi kad vidite svijet u njenim očima, a oči svugdje u svijetu. - David Levesque
Ljubav - divlji iako pogrešno, poželjno kvar u srcu, koji slabi mozak, uzrokuje iskru oči, obraze sjaj, krvnog tlaka ustati i usne nezgoda. - Anonimno
Mi samo ljubav doista jednom. To je prvi put i uspjeh strasti su manje nekontrolirano. - Du Coeur
Pročitajte više na:; Good Love Quotes, dražestan Love Quotes, Ljubav Citati i izreke, poznati citati i izreke: "Ovo prva ljubav citati mogli ste uzeti natrag u vremenu. Samo misao naše prve ljubavi donosi osmijeh na naše lice. Alexander Smith definirao ljubav u vrlo lijep način, gdje on kaže, ali Ljubav je otkriće sebe u drugima i užitak u priznanje.

No comments:

Post a Comment