Thursday 29 March 2012

Kratki dražestan Love Quotes

Ljubav je u zraku i cijeli svijet izgleda čarobno. Možete osjetiti na vrhu i ne može pomoći da se sakriti osmijeh koji nikada ne izgleda kao da blijede. Možete razveseliti svoj ljubavni život s nekim kratkim slatka ljubav citate i izreke. Naći ćete uživati ​​u čitanju ove kratke slatka ljubav izreke te ih pronaći da podsjeća svoje emocije. Uz romantičan poklon za vaše druge značajne, jednostavna kartice sa nekim kratkim slatka citati sigurno će dodati neke fijuk na vaš odnos. Sljedeći kratki slatka ljubav citati i izreke će vam pomoći da izraziti svoj unutarnji najviše osjećaje u pravom smjeru.
Slatka Kratki Love Quotes
'Kada volimo, vidimo beskonačno u konačnom. Nalazimo Stvoritelj u stvaranje. " ~ Eliphas Levi
'To je ljubav da se vrate u kući mi nikada nije lijevo, kako bi se sjetiti tko smo.' ~ Sam Keen
"Reci mi tko si ljubav i ja ću ti reći tko si." ~ Kreolski Poslovica
'Ljubav je velika otapalo za sve teškoće, sve probleme, sve nesporazume.' ~ White Eagle
'Jedina nagrada za ljubav je iskustvo ljubavi.' ~ John LeCarre
"Ljubav i magija imaju mnogo toga zajedničkog. Oni obogatiti dušu, radost u srcu. I oboje su se prakse ". ~ Nora Roberts
"Ljubav ne čini svijet ide 'round. Ljubav je ono što čini vožnja isplati. " ~ Franklin P. Jones
'Ne postoji lijek za ljubav, ali ljubavi više.' ~ Henry David Thoreau
"Ljubav je vatra. Ali, da li se ide na toplo srce ili zapaliti kuću, nikada ne možete reći. ' ~ Joan Crawford
"Voliš li me zato što sam lijepa, ili sam ja lijepa, jer ti me voliš?" ~ Pepeljuga
'Da se zaljubiti u je užasno jednostavna, ali da odljubiti je jednostavno strašno ".
"Sve ljubavi je sladak -. Dati ili vratiti '
"Ljubav je slobodan vježba izbora. Dvoje ljudi vole jedni druge samo kada su prilično sposobna živjeti bez jedni druge, ali izabrati da žive jedni s drugima. " ~ M. Scott Peck
'Ti si moj dah, moja ljubav, moj život jako' Nepoznato ~
'Napisao sam svoje ime u pijesku, ali valovi ga oprali daleko, onda sam ga napisao u nebu, ali vjetar je raznio. Tako sam napisao u mom srcu i to je gdje će ostati. ' ~ Od strane nepoznatih
Kratki dražestan Love Quotes za Njega
'Vas Sastanak je sudbina, postaje tvoj prijatelj je izbor, ali pada u ljubavi s tobom bila izvan moje kontrole.' Nepoznato
'Ako bih mogao biti bilo koji dio vas, ja bih biti tvoje suze. Da bi se zamislio u svom srcu, rođena u tvojim očima, žive na obrazima, i umiru na usnama. " Nepoznato
'Danas sam uhvatio sebe nasmijana bez razloga ... onda sam shvatila da sam mislio o tebi. ' Nepoznato
'Moje omiljeno mjesto da se nalazi unutar vašeg zagrljaja, gdje je toplo i ljubavi. Volim te. Nepoznato
"Ponekad blizina uzima moj dah daleko, i sve stvari koje sam želio reći možete pronaći ni glasa. Zatim, u tišini, ja mogu samo nadati moje oči će govoriti moje srce. ' Nepoznato
'Unutar ti i ja izgubiti. Bez tebe sam pronaći sebe žele postati izgubiti. " Nepoznato
'Trebao sam sunce u mojim danima, nesto sprati bol. Vidio sam vrlo nježan strani od njega. Taj je uzeo moje srce i učini ga pjevati. Želim da bih pobjeći, sakriti i sa mnom. Ljubav boli puno više, nego što se čini. Postojala je jedna stvar koju nisam show, ja ga volim i on ne zna. "
'On je sve do mene. On je savršen za mene. Ali, najbolji dio od svih ... je da on voli mene! '
'U najluđim snovima, uvijek igraju heroja. U mom najcrnjem času noći, ti me izbaviti, spasiti moj život. "
'Ja sam dobio da ga otpusti, tako da on može znati, koliko ga volim. Možda, ako sam sretan, on će se vratiti, ali ako ne, ja mogu to učiniti kroz ovo. "
'Ja bi ga slijedili u pakao, ako on me pitao, a možda i jesam. "
"Poljubi me, a vi svibanj vidjeti zvijezde. Voli me, a ja ću im dati. '
'Kad ne reci nikad, ja ću reći laž. Kada kažeš uvijek, ja ću reći istina. Kada kažeš ljubavi, ja ću vam reći. '
'Ti si kao gubitnik .... ali ti si moja gubitnik.'
'Udala sam se prvi čovjek kojeg sam ikada ljubila. Kad sam reći da je to moja djeca, oni samo o bacanje gore. ' ~ Barbara Bush
Kratki dražestan Love Quotes za nju
'Prvi put moje srce je slomljena Mislio sam da sam kroz, zakleo sam se ja nikad ne bih opet zaljubljen i vjerujte mi ovo je istina, ali kad ušao u moj život drugog vaše oči susrele moje, znao sam da si vrijedan ljubavi, baš kao i prije, baš kao i prvi put. '
'Ne znam zašto si tako posebna za mene? Zašto sam vam se sviđa? Zašto sam briga za vas? Zašto ja uvijek mislim na tebe? Zašto sam te volio, ali jedna stvar za siguran znam da moj život neće biti kao što je ovaj bez tebe! '
'Uvijek sam želio svijet moje vlastite bili ja mogu raditi što god želim, bila bih mogao živjeti sam, dok ne dođem do you know, sada sam želio imati svijetu dijele dvije, raj dijele s vama ... '
"Gdje si nekad bila, tu je rupa u svijetu, što ću pronaći sebe stalno hodaju okolo po danu, i pada u noću. Nedostaješ mi kao pakao. '
"Mislim na tebe je lako - radim to svaki dan. Nedostaje li je tuga, koji nikada ne odlazi daleko. "
'Ja ne mogu doći do vas vide koliko god često mi se sviđa. Ja ne mogu doći do vas držati u svojim rukama sve do noći. No, duboko u mom srcu ja uistinu znam, ti si onaj koji volim, a ja ne mogu vas pustiti. '
'Radije bih imati jedan miris njene kose ili jedan dodir njezine ruke od vječnosti bez njega. "
'Ako ikada stvari će se promijeniti i svoju ljubav će nestati, ja još uvijek ne bih razbiti obećanje što ga dadoh. ako neka ide ja ću prihvatiti i tu ništa ne mogu učiniti, ali ja ću biti tamo i još uvijek te volim ... '
'Što ako vam netko kaže ovo: ne vjerujem u udvaranja. To je samo gubljenje vremena. Ako volim osobu, reći ću joj odmah. Ali za vas, ja ću napraviti iznimku. samo me sad ljubav, a ja ću ti sud zauvijek '
'Ne odlaze pokušavajući neke nove mode, ne mijenja boju vaše kose. . . .Nisam mogao voljeti vas bilo bolje, ja te volim onako kako ste se. ' ~ Billy Joe
'Ostariti zajedno sa mnom, najbolje je tek biti. " ~ Robert Browning
'Ja nikad ne znam što budućnost donosi, ali znam da si ovdje sa mnom sada ćemo učiniti kroz I nadam se da si jedan dijelim moj život. "
Možete pročitati više vole citati u člancima:; Good Love Quotes, Shakespeare Ljubav Izreke, Ljubav Citati i izreke za nju; Ljubav Citati i izreke za njega: "Ovo su nekoliko kratkih slatka ljubav citate i izreke koje možete reći svojim značajnim druge. Možete koristiti kratke slatko citati da se vaše prijateljstvo na višoj razini ili dodati posebno fijuk na vaš odnos. Dovoljno je poslati preko poruka s kratkim slatka ljubavi citati i zalutati u čarobni svijet ljubavi.

No comments:

Post a Comment