Tuesday 27 March 2012

Sad Ljubav Citati i izreke

Ljubav je najčešći iskustva, osjećaja i senzacija u svijetu, ali ujedno i najteži osjećaj objasniti ili definirati. Iako svaka osoba ima svoj udio od ljubavi u životu, njihova iskustva su nešto drugačiji. Ljubav je sreća, ljubav je osmijeh, ljubav je mir. Međutim, to je također jedna od najvažnijih nestabilnim stvari koje ne može trajati zauvijek. A bol ili slomljena ljubav može dovesti do tuge, boli i tuge. Bol iskusni u tim trenucima ne mogu definirati ili objasniti. Međutim, izgubio ljubav citati i izreke su prikazi tih osjećaja. Su navedene u nastavku su nekoliko tužni ljubavi citati i izreke, uz neke slomljeno srce citati.
Sad Ljubav Citati i izreke
Teško je reći svoj um da prestanu voljeti nekoga,, kad si srce još uvijek radi!
Najteže stvar za učiniti je gledati ona koju volim, volim netko drugi.
Želim da si tu ili da sam bila tamo, ili da smo bili zajedno bilo gdje!
Trebam li osmijeh jer ti si moj prijatelj, ili rasplakati, jer to je sve što smo ikada biti?
Kada ste u ljubavi i ne dobijete ozlijeđen, to je kao rez ... to će izliječiti, ali uvijek će biti jedan ožiljak.
Pokušavajući zaboraviti nekoga, volim je kao pokušavate sjetiti, netko nikada nije upoznao.
Vi ne može kupiti ljubav, ali možete platiti teško za njega. - Henny Youngman
Najgore dečko može učiniti, je neka djevojka pada u ljubavi kad, a on ne namjerava uhvatiti pada.
Voljeti tebe bila moja omiljena pogreška.
Ljubav može ponekad biti magije. No, magija može ponekad ... samo biti iluzija. - Javan
Najgori osjećaj na svijetu daje sve ljubav imate i znajući da nikada neće biti vraćeni.
Najtužniji ljubav je voljeti nekoga,, da znaju da oni i dalje želite,, ali okolnosti ne dopustiti da ih imate.
Ako tvoj 'idući da mi plakati, barem se tu da obrisati suze.
Heartbreak Citati i izreke
Ne znam zašto ga zovu bol. To se osjeća kao i svaki drugi dio moje tijelo se pokvario previše. - Chloe Woodward
Moje srce je snimljena po vas,, Broken od vas i sada, je u komadima zbog vas
Prava ljubav? Koristio sam da vjerujem da postoji, ali kada sam imao moje srce rastrgano van i bačen na pod, ja jednostavno ne briga vise.
Real gubitak javlja samo kada izgubite nešto što volite više od sebe.
Neki od nas misle drži na nas čini jakim, ali ponekad je ostavljajući ići. - Herman Hesse
Dok sam bio na holding, sve što je učinio pustiti.
Ja sam umoran od težak, ja sam umorna od plakanja, znam ja sam bio nasmijan, ali iznutra sam umiranje.
Milijuna riječi ne bi ti vratiti., Znam jer sam pokušao. , Niti bi se milijun suza. , Znam jer sam plakala.
Najtužnije u svijetu, se voli netko tko se koristi za vas ljubav.
Ponekad, mislite da ste stečen nad nekom osobom, ali, kad ga vidite / njezin osmijeh ti iznenada shvatiti, ti si samo se pretvaraju da su nad njim za ublažavanje boli, znajući da on nikada neće biti tvoj.
Ako nisam te upoznao, ne bih vam se sviđa. Ako nisam vam se svidjela, ne bih ti ljubav. Ako ne bih vas ljubav, ne bih vas propustiti. Ali sam, radim i ja ću.
Pročitajte više na:; Famous Quotes Sad; Break Up Izreke, citati o nestalim Netko: "Ovo su neke od tužnih ljubavi citati i izreke koje izražavaju bol i tugu zbog izgubljene ljubavi. Međutim, treba zapamtiti da su tužni citati i izreke značilo da ojača svoje srce i pomoći vam da krenem dalje u životu!

No comments:

Post a Comment