Friday 9 March 2012

Sweet stvari za reći da tvoj dečko

Tu su ti trenuci u awww svaki odnos kada djevojka kaže nešto adorably slatko dečka. To može biti sve što će pokazati ljubav, divljenje, poštovanje i zabrinutost. U stvari, dopuštajući momak kako bi zaštitili sebe je također nešto vrlo slatko kao i po današnjim standardima. Uglavnom, ove slatke stvari dolaze iz posve prirodno. No, što kad se zaglavi sa riječi u grlu ne želi izaći? To vrijeme, pogledajte ovaj članak i check out ove slatke stvari reći da tvoj dječak prijatelj. Let's početi, neka mi dragi!
Koje su neke slatke stvari za reći na tvoj dječak prijatelj?
Slatke stvari reći da tvoj dečko: 1; To se može reći kada je sumnju njegovu vrijedi u vašem životu. To teži da se dogoditi da oba momak i djevojka, u nekom trenutku u odnosima. Dakle, u to vrijeme možete reći: Ti se princ u mom životu bajku. Ti kompletan moj svijet. Ja samo živim u pola svijeta, kada sam daleko od vas. , Ja te volim, a moja jedina briga je imate u mom životu! , Slatke stvari reći da tvoj dečko: 2; Postoje slučajevi u svaki odnos kada je potrebno umiriti svoju ljubav za vaš čovjek. To bi mogla biti u sladak, cuddly način, ili elokventan način. Dokle god se to kaže iz srca, to je sve što pitanjima. Mogli biste, na takvo vrijeme, kažu neke stvari poput ove. ; Stavite svoje ruke oko mene, jer ja želim biti zahvatila je svoju ljubav. , Kad zatvorim oči noću, vi ste sve vidim. , Volim te, moje malo curi izliveno! , Slatke stvari reći da tvoj dečko: 3: "Ovo su stvari koje možete reći da mu na njegov rođendan ili bilo koju prigodu. Zapravo, možete reći stvari kao što je to u bilo koje vrijeme, kad god ga osjetiti. Ti si jedan sam bio na čekanju za. To vam je neko vrijeme, ali ste bili isplati čekati. , Osjećam se kao da smo najbolji prijatelji u ljubavi. Osjećam se kao da vam mogu reći ništa. , Koju čine moje srce kuca preskočiti kada su kod mene. , Volim te toliko da ja ne osjećam svoje brade grebanje moje lice kada me poljubi. ; U filmu mog života ti si moj vodeći čovjek. Pakao vodeći čovjek, ti ​​si jedini čovjek u filmu! , Slatke stvari reći da tvoj dečko: 4, Let's to lice, u nikakvom odnosu, borbe su sastavni dio. No, ključni trenutak je to vrijeme u borbi, kad kažete da je nešto do njega, i svi bijes samo odnijela je veliki plimni val ljubavi. U tom trenutku, možete reći stvari kao što je ovaj. , A ja samo želim da znate, da ako postoji jedna stvar mi je potrebno upravo sada, to je vaša ljubav. Jer, bez tvoje ljubavi, moj život nema smisla. , Znam kada ste vi ljuti. Nemojte biti. Volim vas, i ništa ne može promijeniti. , Možda sutra, kada ste gotovi sa svojim ljutnje i ja sam učinio s mina, možemo osmijeh jedni na druge i zapamtite samo koliko mi znači da jedni druge. , Slatke stvari reći da tvoj dečko: 5; Sada, osim ove slatke linije, postoji vrijeme kada trebate samo reći pravu stvar, a to će biti slatko. Kao i ako je kasno, i čini se apologetski o tome, pitajte ga je sve ok? Jeste li u redu?. Ali, ako je redovito kasni comer, možete ispustiti tu ideju. Pogledajte više u odnosu savjet za žene.
Druga stvar je, ljudi su zaboravni. To im je u genetici i ne mogu ga promijeniti. Dakle, umjesto njega prigovaralo, podsjetite ga sa strpljenjem i tolerancijom, med, jeste li zaboravite napraviti ono što sam tražio od vas? Možete li to učiniti sada, molim vas?. To će mu pokazati da je rad važan, ali tako su vas.
Kada je nervozan zbog odlaska negdje ga kompliment. Pogotovo svoj izgled. Na taj način on će se osjećati ugodno, a imat ćete je igrao ulogu u tome. Uvjeriti ga u njegove sposobnosti, kada je nervozan, i reći mu da kad je on to učinio, bez obzira na ishod, od vas će biti čekivanje za njega. Jer za tebe on je uvijek uspjeh.
Dečki, vi ćete se odjaviti ovih članaka na slatke stvari za reći za djevojku, da vrati korist.
Sve te slatke stvari reći da tvoj dečko ići dug put u jačanju veze u vezu. Dakle, ako sam si, ja bih razumjeti suštinu rada i poduzeti akciju skladu s tim. Ovo je mjesto gdje ću odjaviti! Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment