Monday 26 March 2012

Najbolji Vjenčanje pjesama ikada

Na dan vjenčanja, parovi vole odabrati tradicionalne svadbene pjesme da izraze svoju ljubav jedni za druge. Vi ste prvi, moj zadnji, mi sve po Barry White je daleko najbolji vjenčanje pjesma koju sam ikad čuo. Tijekom vremena, čuli smo stotine prekrasne svatovske pjesme. Ako ste dobivanje oženjen uskoro i traže najbolje svatovske pjesme ikad, onda ste došli na pravo mjesto. Evo liste najboljih pjesama ikada vjenčanja.
Najbolji svadbene pjesme na ples, ljubavne pjesme su neizostavni dio svakog vjenčanja. Za prvi ples su nevjesta i mladoženja, ovdje su neke najbolje wedding dance pjesme koje možete izabrati iz. ; Etta James ~ Na zadnji, Tony Bennett ~ način na koji gledate Večeras, Elvis Presley ~ ne mogu pomoći, Falling In Love, Joe Cocker ~ ti si tako lijepa, Rod Stewart ~ Jesam li vam rekao u posljednje vrijeme, Frank Sinatra ~ način na koji Pogledajte Večeras; Crvena Jabuka ~ Snagu ljubavi, Dean Martin ~ Everybody Loves Somebody Ponekad; Barry Manilow ~ ne može se smijati bez tebe, Stevie Wonder ~ I Just Called To Say Volim te, Frank Sinatra ~ Me letjeti na Mjesec; Peabo Bryson & Roberta Flach ~ Veceras ja slavim Ljubav, Al Green ~ recimo zajedno, Shania Twain ~ Od tog trenutka, Percy Sledge ~ Kad covjek voli zenu, Bill Medley & Jennifer Warnes ~ Ja sam imao vrijeme moga Život, Diana Ross & Lionel Richie ~ beskrajnu ljubav, Andy Gibb ~ I Just Wanna Be Your sve, Barbra Streisand i Bryan Adams ~ napokon sam našla nekoga, James Ingram ~ Dakle, ovo je ta ljubav: "Za više plesnih pjesama, idite na:; Best Dance pjesama ikada, Best Dance pjesama svih vremena, najbolje Vjenčanje pjesama svih vremena, postoje tisuće najbolji plesni pjesama koje mi možda neće ni čuo. Evo malo uvid u najbolje svatovske pjesme ikad da ste svibanj imati čuo na party ili vjenčanje sebe. ; Keith Urban ~ Samo vi možete Love Me This Way, Roberta Flack ~ prvi put sam vidio vaše lice, Donna Summer ~ ljubav Love You Baby, Bee Gees ~ Kako Deep Is Your Love, Keith Urban ~ stvaranje sjećanja od nas; Faith Hill ~ disati; Savage Garden ~ Znao sam da sam te volio, Bryan Adams ~ svemu što radim, Shania Twain ~ Ti si uvijek jedan, kapetan i Tennille ~ Ljubav će nas držati zajedno, najbolju Vjenčanje pjesama ikada, vjenčanja su veličanstvena događaja gdje se obitelj i prijatelji dijele sreću s sretan par. Ti deset najboljih ljubavnih pjesama za vjenčanja će zasigurno učiniti događaj u životu sjećanja. , Michael Bolton ~ Kad covjek voli zenu, Edwin McCain ~ ne bih mogao tražiti više, Ben E. King ~ Stand By Me, Ronan Keating ~ Kada reći ništa at svi, George Strait ~ Ja kunem se svim srcem; Jason Mraz Colbie Caillat ~ i Lucky, Norah Jones ~ Come Away With Me, Celine Dion ~ jer ste me volio; Sinead O'Conner ~ ništa u usporedbi s vama, Tim McGraw & Faith Hill ~ It's Your Love: "Za više svadbene pjesme, idite na: ; Moderni svadbene pjesme; Država svadbene pjesme, kršćanska svadbene pjesme, mladenka-to-biti uvijek sanja da savršeno vjenčanje, ples u naručju svog muža s najboljim vjenčanje glazba svira na recepciji. Te pjesme bile su samo vrh ledenog brijega, kao i popis najboljih pjesama ikada vjenčanje je beskrajan. Ove pjesme odražavaju par osjećaje i emocije jedni za druge, pa izaberite one koje vam se sviđa najbolje, a imaju veliki vjenčanje.

No comments:

Post a Comment