Saturday 10 March 2012

Zaljubi u tvoj najbolji prijatelj

Vi ste jedna od najboljih stvari koja je ikada dogodilo za mene. Ti si moja ljubav i moj najbolji prijatelj. I svaki dan koji prolazi, čini se kao da sam otkriti nešto novo o svojoj ljubavi za mene. Vi dodir moje srce na neki način nisam znao prije. Sam otkriti nešto novo o vama svakodnevice. To je nevjerojatno da me kako jedna osoba može napraviti tako velika razlika u mom životu.
Nema postaviti formule za zaljubljivanje. Vi samo učiniti. Često puta, pronaći ćete ljudi kažu, da pada u ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, će uništiti vaše prijateljstvo. Ozbiljno, to puno, ne zna ništa o ljubavi. Pogledajte Chandler i Monica. Oni su bili najbolji prijatelji i najbolje ljubavnici, da budu u ljubavi zauvijek i zauvijek. Dakle, ako ste u ljubavi sa svojim najboljim prijateljem i želite da se hrabri skok da bi stvar riješiti, evo što možete učiniti.
to dobro znaju, Budući da u ljubavi može biti mnogo stvari, ali to definitivno nije lud's play. Za neke je to samo zaljubljenost, koji nestaje s vremenom. Ako se stvarno vidi svoju budućnost sa svojim najboljim prijateljem, što trebate znati ako ste u ljubavi sa svojim najbolji prijatelj ili je to samo neki maloljetnik atrakcija. Moraš poznavati svoju osjeća dobro, analizirajući svoje misli, emocije i akcije prema tvoj najbolji prijatelj. Dakle, evo kako da li vi znate da ste u ljubavi.
Otkriti, vi svibanj imati sve ljubav u svijetu za ovu osobu. Ali što o ljubavi u zamjenu? Da biste postojeći odnos na sljedeću fazu, morate saznati što se vaš najbolji prijatelj osjeća o vama. Koketiranje savjeta i trikova su najbolji način za pronalaženje ovo. Ako je vaš najbolji prijatelj odgovori na vaš flertovanja, onda je to siguran znak interesa. Također, tvoj najbolji prijatelj, šetnje dodatni, u sve ono što malo način i krajnje je zabrinut zbog vas, onda pada u ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, je sljedeća najbolja stvar na nebo. Pročitajte više na znakove zaljubljenosti.
Razumijevanje potreba, zaljubi u tvoj najbolji prijatelj je puno lakše nego se u ljubavi sa svojim najboljim prijateljem. Za dva do slagati, važno je da se prvo shvatiti razliku. Mi često se naši najbolji prijatelji zdravo za gotovo u puno načina. Između najbolji prijatelji, puno stvari idu neizrečeno i nezapažen, praštanje je lako među najboljih prijatelja i obveznica je put jači od bilo koje druge veze. To je razlog zašto je stara poslovica, "prijatelji su zauvijek ', vrijedi i za svakog čovjeka na ovom planetu. Međutim, s dodao romantične kut što vam je potrebno da biste vidjeli jedni druge mala razlika. Romantični potrebe, kao što je fizička intimnost, pažnju i ljubav će biti neodoljiv. Ako želite budućnosti, morate razumjeti, da mora postojati jasna komunikacija, iskreno, odgovornost i odgovornost jedni prema drugima, više nego ikad. Dakle, ako se rukuje zrelo, s vremenom, sve ostalo će, sigurno, pasti na svoje mjesto.
Na kraju svega, ono što je, što vas čini sretnim. Čak i ako vaš najbolji prijatelj, ne osjeća isto, biti iskren i prenijeti svoje osjećaje na vaš prijatelj. Ponekad osobe osjećaji mogu promijeniti, nakon znajući situaciju u svojoj punoj istini. Kao što sam zaključiti, želio bih reći, ja znam, ne možete pomoći, pada u ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, jer to je osoba, uvijek smo znali najbolje. Ljubav, zapravo!

No comments:

Post a Comment