Monday 5 March 2012

Kosa relaxer

Moj prijatelj je Debbie curliest kosu u svijetu. Oni su tvrdoglavi, ali prekrasna. S obzirom na činjenicu da sam običan i jednostavan ravnu kosu, uvijek sam joj zavidjeli za njih. Ali ona uvijek kaže jedna stvar mi trava je uvijek zelenija na drugoj strani. Nedavno sam otkrio da je baš poput mene, ona se suočava većih problema s njom kose, kao dobro. Njezina kovrče su previše tvrdoglavi za nju za upravljanje i kroz češalj. Oni su dobili neposlušnu i apsolutno ne podliježe u vlažnim vremenskim uvjetima, a ako ona propušta primjenom relaxer još jednom, ona je žrtva najviše mučna loše kose dana. Budući da sam potpuno naivan o kosi relaxers, ja počeo moj istraživanje, kao i uvijek. Ovdje sam s rezultatima. Pročitajte više na njegu kose.
Što je kosa relaxer; kosu relaxer je neka vrsta krema, losion ili serum. To mora izvana biti primijenjena na kosu. Ona pomaže u opuštajući i izradu uvojaka kose manje kovrčava. To pomaže u što je više u stanju izravnati kosu. Ove kreme ili seruma uglavnom alkalna temelji. To je kemijska promjena koja se javlja zbog alkalne, koji opušta tvrdoglavi kovrče. Postoje neke kose relaxers koje koriste kemijske formulacije oko amonij thioglycolate. S obzirom na činjenicu da kosa relaxers su uglavnom (uvijek) kemijski temelji, njihovu upotrebu treba više razmišljali, nego jurnu u. Pročitajte više na prirodne kose relaxer ako želite izbjeći kemikalije.
Hair relaxers za bijele ljude, s obzirom na osnovne DNK čine, bijeli ljudi imaju tendenciju da imaju kose koji su tad malo više osjetljive nego smeđe ili crne ljudi. Kao takvi, oni zahtijevaju da koriste blaže relaxers. Dapače, vremenske prilike u mjestima koja su pretežno zauzimaju bijeli ljudi, je daleko više pridonosi dopustiti kose da ostanu kakve jesu. Stoga bi bilo daleko pametnije izbor za pojedinca da se savjetuje s dermatologom, ili kosa stručnjaka i potvrditi korištenje kose relaxers. Iako, to je apsolutno u redu koristiti kosu relaxer, treba uzeti u obzir pogoduju kemijskim make up i drugih čimbenika. Isto pravilo će se primijeniti na Azije, latino ili afro-američki narod. Znam da sam svibanj imati graničila na sondiranje rasist, ali, bilo je važno da pojasnimo da zbog kulturnih i osnovni DNK čine razliku, potrebne mjere opreza treba poduzeti. Pročitajte više o relaxers za crnu kosu.
Kosa relaxers za kovrčavu kosu, dok je smijeh pobune na mom stolu prvi put netko je pitao mene ako kosa relaxers se može koristiti za kovrčavu kosu kao i, kasnije sam saznao da je sumnja u nekoliko misli. Pa, kosa relaxers može koristiti svatko tko je grubo i gruba dlaka. Dakle, dok se uglavnom koristiti od strane ljudi koji imaju kovrčavu kosu, nekoliko ljudi s blago valovita ili ravna kosa također bolno mjesto za upotrebu kose relaxers. Važno je prepoznati prirodu vaše kovrče znati što vrste i stupnja relaxer pribjeći. Dakle, to je uglavnom predložen i optimalno iskoristiti liječenje hair relaxer u salonu. Na taj način, stručnjak može suditi vaše kose i koristiti odgovarajuće rješenje. Dapače, s obzirom da je većina kose relaxers su alkalna temelji, to je najbolje da ga neutralizirati za pranje kose s kiselim šamponom. Opet, ovo je nešto što salonu će voditi brigu kao dio liječenja.
Korištenje Hair relaxer za vrijeme trudnoće; nekoliko kemijskih tretmana su često pitao koje treba izbjegavati tijekom trudnoće. Isto pravilo će se primijeniti za kosu relaxers do određene mjere. To je često sugerirao da se u potpunosti ga izbjegavati tijekom prvog trimestra, koji je rekao da će najdelikatnije dio trudnoće. Dok prolazi kroz kosu opuštajući tretman ne mora biti štetno, jer kemijski jedva se apsorbira u kožu. Ipak, to je rekao udisanjem plinova u procesu liječenja može biti štetno za dijete. Kao takav, za sigurnu trudnoću, bez napetosti, da bi bilo najbolje odgoditi korištenje kose relaxer tijekom trudnoće.
Pročitajte više o; Brazilac Hair Ravnanje, sušilo za Ravnanje bez kemikalija, sušilo za izravnavanje; Pa dobro dobro, koji je prilično informativan putovanje o kose relaxers. Dakle, u zaključku, to je jednostavno, možete proći kroz tretman kosu relaxer, kao čeznuti kao te to učiniti uz stručni nadzor, i kad nisu trudne. Inače, možete živjeti s glavom kose ste blagoslovljeni. Ovo je mjesto gdje ću odjaviti! Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment