Friday 14 October 2011

Brak problemi i rješenja

Ukoliko želite izbjeći najčešće probleme braka, zapitajte se pitanje Jesam li spremni za brak? Prije uzimanja zavjete. Mnogi od nas hrle u ustanovu samo zato smatramo da smo prikazivati ​​prošlost prava dob za vjenčanje, a drugi obvezati na odnos jer svi svojim prijateljima rade isto! Najbolji način da se izbjegne bračnih problema je da ulazak u instituciju samo kada mislite da ste pronašli svoj srodnu dušu i da su spremni da ispune odgovornosti i obveze koje dolaze s njim. Unatoč ovom mjerom, parovi prolaze kroz niz problema u vezi. Neki uobičajeni brak probleme i rješenja da se s njima raspravlja u sljedeće retke ovog članka. Ovdje su neke još prije braka pitanja.
Brak Problemi: Znakovi
Nakon što smo u braku smo rekli da je jedan supružnik prijatelja za život. Međutim, da li vi osjećate usamljeno unatoč tome što je oženjen za nemalo godina sada? Je to da kad je potrebno razgovarati, vaš suprug nije prvi onaj koji izvire na vaš um? Da li vi i vaš suprug osjećaju potrebu za ići na odmor zasebno? Ukoliko je odgovor na sva ta pitanja je 'yes', onda ste definitivno znam gdje si naslov! Nije da je brak blaženstvo sve vrijeme. Mali pitanja odnosa samo držati pomalja svaki sada i onda. No, glavni problem obično počinju kao nedosljedan one koji, ako ne i priznata i ispravljena na vrijeme, mogu postati ozbiljne dovoljno posla koji završni udarac na jedan odnos. Ovdje su neke zajedničke probleme braka i načine da se bave njima.
Brak problemi i rješenja
Novac, a ti mislio brak je sve o ljubavi. Osjećaje i poštovanje ostalih su svakako najvažnije aspekte svakog odnosa, bio on braku ili prijateljstva. Međutim, budimo realni. Novac igra veliku ulogu u današnjem svijetu. Dok neki smatraju u trošenju da ispuni svaki želja, neki od nas su više udoban sa mislio da smo spremili dovoljno za budućnost. Najbolje rješenje ovog problema je o za razgovor o ovom aspektu detaljno prije nego što je počinio na brak i biti jasan o tome da li vi i vaš partner će biti u mogućnosti to zaobići problem. Ona također pomaže za koje se bave parove kako bi raspravljali o financijskim odgovornosti da svaki bi rame nakon uzimajući u braku, jer je to još jedno pitanje u vezi novca, što može izazvati gorčinu između parova. Ovo su neke zajedničke, vrlo očita brak problema. Međutim, ponekad novac nije uzrok raskola u odnos, ali medij koji označava other dublje probleme. Primjerice, u mnogim slučajevima financijskim pitanjima odražavaju se puno dublje probleme kao što su borbi za vlast i razlike u vrijednostima. Vi svibanj naći korisne informacije o odnosima pitanja pitati prije braka.
In-Laws, Da ', u podzakonskim aktima' je neizbježan, a najteže činjenica braka. Problem ponovno leži u činjenici da naše vrijednosti i vjerovanja razlikuju jedni od drugih i više različitih pozadina svakog partnera, veće su prilagodbe pitanja. Ti problemi postaju ozbiljne u slučaju in-zakoni zbog generacijski jaz. Drugi razlog za raskol s in-zakoni jest činjenica da većina nas nedostatak istu razinu razumijevanja s naše in-zakoni koji imamo s našim supružnik. To je dodatno čini prilagodbe s njima teže. Najbolje rješenje za ovaj problem brak će biti spreman slušati, zaboravi i oprosti. Vaš suprug sebe mijenja do neke mjere ali definitivno ne mogu imati novi set roditelja! Međutim, ako žele zadržati u zakonima problema u uvali, onda je najbolje što možete učiniti je početi raditi na tome odmah na početku. Nemojte počiniti više nego što možete isporučiti. Ne pretjerujte pokušava ugoditi vašeg in-zakona. Kad god je moguće, dostaviti ih u firmi još ljubazan način o svoje granice. Svaki roditelj zna da stvari ne će biti isti sa svojom djecom, nakon što vjenčati i najviše su otvoreni za te promjene. Međutim, to je vas koji ih može spriječiti zamjerivši promjene. To sve ovisi o tome kako vam prenijeti poruku. Ali prije svega toga, jedna važna braka savjet za žene i muškarce podjednako je da bi trebali odlučivati ​​granice koje bi omogućilo njihovih roditelja uplitanja u njihove živote. A za sve vas voli i brine muževi (koji su sinovi u isto vrijeme), ovdje je neke korisne brak savjet za muškarce.
Djeca; Uz radosti djeteta, dolazi još jedan potencijalni razlog za raskol u braku. Mnogi misle da brak problema tijekom trudnoće je sve nevolje odnose na dijete. Međutim, brak problema poslije beba je situacija koja grips mnogi novi i ne sumnja roditelja. Djeci u obitelji znači dodano odgovornosti, emocionalne, kao i financijski. Kao obiteljski proširuje, vidi promjene u ulogama parove. Oni imaju manje vremena da provedete zajedno i više brige, poput djece do liječnika, njih branje gore od škole i praćenje njihove igre nogometa, da se bave. Najbolje rješenje za to je da budu sigurni o kada se želi imati djecu. Važno je da su oba roditelja spreman kada oni planiraju za bebu.
Sitni obitelji, a medeni mjesec traje par mjeseci, a onda tu je i činjenica dijeljenja odgovornosti vlastite obitelji. I tu je uvijek i mogućnost stvari ne ide svojim putem jer se sada gotovo da nema ništa oko kuće da je osobni. Plaćati račune, radi pranja sitan sitni ... oni zvuk, ne oni? Ako je ovo kako ste i dalje se osjećaju o tim poslovima u vašem bračnog života, onda čestitam! Vi ste jedan od onih sretnika because vjerujte mi, to je mali sitni da se cestarine na mnoge parove. Jedan od savjeta za zdrav braku koji će vam pomoći da se bave ovim bračni problem će biti spremna podijeliti odgovornosti ravnopravno sa svojim suprugom. Vi također treba fleksibilan u događaj ono vaš suprug trebale imati učinio ali nije mogao nekog razloga - međutim, ozbiljne ili nedosljedan koje bi mogle biti.
Ispunjeni emocionalne potrebe; Pa to dolazi kao posljednja točka jer sam spasiti najbolje za posljednji. Dok spomena znakove brak problem u prethodnom odjeljku što ja zapravo bio pričaju bio emocionalne potrebe nije bitak ispunjena. Novac, u zakonima, djece i svakodnevno odgovornosti su svi različitih aspekata braka. Međutim, oni došao u sliku, jer dvoje pojedinaca počiniti voljeti i brinuti svake druge. Ako ne uspiju ispuniti ovu obećanje, onda cijeli institucija će kolaps. Baš kao problemi mogu biti ozbiljna if parove ne povezati emocionalno, s jakim emocionalne obveznica svaki problem bračnog života može biti bavila. Trust i komunikacija su presudni za parove razumjeti međusobno i jedanput oni učiniti da, oni mogu pronaći rješenje za god izazov život baca njihov način.
Više informacija na:; Uspješna Brak Savjeti; Relationship Advice; Brakovi svibanj biti napravio u nebu ali moramo napraviti ih rad izvan ovdje, na zemlji. Svaki par lica brak problemi i rješenja su nešto što može lako naći ako oni ljubavi i povjerenja jedni druge.

3 comments:

  1. Pozdrav, sezona pozdravljanja prijatelja, ovo je moje svjedočanstvo. u braku smo 5 godina i zajedno 9 godina. bili smo razdvojeni 4 mjeseca. Želi van i nije spreman spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (barem sam u to vjerovao) i rijetko se svađamo. Mjesecima prije nego što je otišao od kuće, bio je tako neaktivan i puno je spavao. Shvatio sam da ima emocionalnu vezu s nekim i potvrdio sam da je privlači. Tada je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Molila sam se, plakala i tako mjesecima. Toliko mi je trebala pomoć i želim muža natrag. Surfao sam internetom kad sam vidio svjedočenje dame o tome kako je dr. Alaba bio sjajni čarobnjak koji je pomagao u izlječenju mioma i mogla je imati vlastito dijete kako bi vratila obnovljeni mir u kući. ispustila je njegov kontakt i kopirao sam ga, isprva sam bio sumnjičav zbog kontakta, ali stvarno trebam trajno rješenje svog problema, pa mu pošaljem poruku koja objašnjava moju situaciju, rekao mi je da se pobrinem da se moj suprug vrati ja ako bih trebao postupiti onako kako mi je naložio, učinio sam sve što mi je rekao i četvrtog dana primio sam od njega tekst isprike u kojem se kaže da ne zna što je bilo s njim, te se večeri vratio kući i molio za sve njegove nepravde i
    od tada su naša ljubav i brak jači. Želim zahvaliti velikom čarobnjaku čarolije dr. Alabi na njegovom dobrom radu i ponovnoj sreći u životu. Ako imate isti bračni problem ili imate nekih drugih problema koji vas pritišću, obratite se dr. Alabi danas na e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na
    whatsapp: +2349071995123. U mogućnosti da izvodim bilo koje čarolije koje mislite, ja sam živo svjedočanstvo ......

    ReplyDelete
  2. Moje ime je Ann Mari, želim podijeliti svoja svjedočenja sa širom javnošću o tome kako je ovaj čovjek zvao (Dr.Pellar), upravo je učinio za mene, ovaj čovjek je upravo vratio mog izgubljenog bivšeg supruga sa njegovom sjajnom čarolijom u roku od 48 sati .
    Bila sam udana za supruga Jasona Boba, dugo smo zajedno i volimo se, ali kad mu dvije godine nisam mogao dati dijete, ostavio me zbog druge žene i rekao mi da više ne može nastavi. rekao je omg, bio sam frustriran i beznadan, a onda sam počeo tražiti način da ga vratim dok mi prijatelj nije rekao za ovog čovjeka i kako je pomagao ljudima širom svijeta s različitim problemima, u početku nisam mislio, učio sam ga dva dana dok nisam odlučio probati.
    Kontaktirao sam ovog čovjeka i rekao mu sve svoje probleme i ono što sam htio da učini za mene, rekao mi je da će se moji problemi riješiti u roku od 48 sati i da će mi se sva želja ispuniti, bio sam sumnjičav, ali evo to je u roku od 48 sati sati, moj muž mi se vratio na koljenima moleći me da mu oprostim. Taj čovjek ne samo da je prijavio mog izgubljenog muža u roku od 48 sati, već sam nakon mjesec dana propustila menstruaciju i otišla na test, a rezultat je pokazao da sam bila trudna. Danas sam sretna kao majka djeteta, još jednom zahvaljujem velikom liječniku dr. Pelaru na onome što je učinio za mene.
    ako imate bilo kakvih problema u vašoj porodici ili vašoj vezi, pokušajte kontaktirati Dr.Pellar putem njegove e-pošte drpellar@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Moje ime je Victor James. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije i MAGIJU sve dok nisam upoznao ovog posebnog čarolija kada sam kontaktirao ovog čovjeka po imenu Dr.Pellar da vodi posao. On je veoma jak. Moja žena se razvela od mene skoro 7 godina i pokušao sam sve što sam mogao da je vratim jer je stvarno volim, ali sav moj trud nije došao.. vidi nas u ranoj mladosti na koledžu i oboje imamo osjećaje jedno prema drugom i sretno smo se vencali 5 godina bez djeteta a ona se probudila ujutru i rekla mi je da ide na razvod spakovala je sav svoj teret iz moje kuce.. pobesneo sam i pokusavao sam sve sto sam mogao da je vratim ali sve nije išlo Desilo se, Dr.Pellar je rekao da će mi pomoći i pitao je njeno puno ime i njenu sliku .. dao sam mu to .. u početku sam bio skeptičan ali sam pokušao jer sam probao toliko točkića za urok i bez rješenja .. .onda kada je završio sa čitanjima, javio mi je da je ona sa muškarcem i da je taj muškarac razlog zašto me je ostavila...točak uroka rekao da će mi pomoći sa čini, koja će je sigurno vratiti. ali nikad nisam sve mislio .. rekao mi je da vidim pozitivan rezultat za 3 dana .. 3 dana kasnije, pozvala me je k sebi i prisla mi se izvinjavajuci nikad nisam vjerovala u ljubavne čarolije dok nisam SRESTAO NAJBOLJE SVJETSKI TOČAK čarolija. Vrlo je jak i može pomoći u bacanju čini da povrati svog Nestalog, Izgubljenog, lošeg ljubavnika i ČAROBNI NOVAC Urok ili Urok za dobar POSAO. SADA SAM SREĆAN I ŽIVO SVJEDOČANSTVO JER ŽENA KOJA BI HTELA DA SE OŽENI MENE 2 NEDELJE PRIJE NAŠEG VJENČANJA i moj život naopačke COS Naša veza je prošla 2 godine ... stvarno mi se sviđao, ali njegova majka je bila protiv SAD i on nije imao dobro plaćen posao. Dakle, kada sam sreo ovog čarobnjaka, rekao sam mu šta se dogodilo i objasnio mu situaciju oko stvari. U početku sam bio neodlučan, skeptičan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. da je sve riješeno sa njegovom mamom i porodicom i ona je dobila novi posao INTERVJU pa da se vjenčamo. Nisam vjerovao da je COS točak čarolije samo tražio moje ime i ime moje djevojke i sve što imam ideje da uradim... Pa sad smo sretni u braku i čekamo našu malu bebu, a moja žena je također dobila novi posao i naši životi su postali mnogo bolji. AKO JE NETKO TREBALO SPLET WHEEL ZA BILO KAKVU POMOĆ, NJEGOVA E-MAIL ADRESA; nadam se da će vam pomoći, naša šansa ... Kontaktirajte ovaj VELIKI točak čarolije putem e-pošte: drpellar@gmail.com

    ReplyDelete