Saturday 22 October 2011

Funny Quotes Life

Stara poslovica kaže da Smijeh je najbolji medicine. Dakle, istina i apt. Život je putovanje je puna uspone i padove. U životu smo izgubili neke bitke i osvojiti neke. Kao što smo preseliti na putu života, smo shvatili da nedaćama su dio života i umjesto trošenja nad njima nepotrebno bezbrojnim broj sati, možemo usvojiti pozitivan stav prema njima. Očigledno jednostavno i lako, izbor stavili na nasmiješeno lice nikada nije lako, posebno u vrijeme žalosti i tuge. Funny citati život može vas odvesti daleko od trenutke anksioznosti i stresa i može biti predah za vas. Smiješno je citati o životu nisu samo za zabavu, umjesto da nose bisere mudrosti. Svi smiješno citati i izreke imati duboke lekcije skriven u njih da prenijeti poruku kroz dobar humor.
Funny Život Citati by Poznati Osobe
Ovdje je popis nekih smiješnih života citati da žive koje su ovjekovječio poznati ljudi iz povijesti.
Bankar je čovjek koji vam daje njegov kišobran kad sunce sja i želi natrag minute počinje kiša ~ Mark Twain
Samo dvije stvari beskonačne su je svemir i ljudska glupost, a nisam siguran o bivšem ~ Albert Einstein.
Ako želite napraviti Boga smijati, recite mu vaše buduće planove ~ Woody Allen.
Prednost loše memorije je da se uživa nekoliko puta iste dobre stvari za prvi put ~ Friedrich Nietzsche.
Osoba ponekad će posvetiti čitav život na razvoj jednog dijela svoga tijela - jadac. ~ Oscar Wilde.
Ako A jednak uspjehu, tada je formula: A = X + Y + Z, X je rad. Y je igra. Z je držati usta zatvorena ~ Albert Einstein.
Moj otac me naučio raditi, a on nije predavao mi ga vole ~ Abraham Lincoln.
Spreman sam zadovoljiti moje Maker. Bilo mi Maker je spreman za iskušenja sastanka mene je druga stvar ~ Winston Churchill.
''Frank i eksplicitne''- to je pravo linija poduzeti kada žele prikriti vlastiti um i da zbuniti umove drugih ~ Benjamin Disraeli
Stupanj nečije emocija varira obrnuto proporcionalno sa znanjem o činjenicama - manje znate da ste dobili hotter ~ Bertrand Russel.
Držite oči širom otvorene prije braka, i polu-zatvorena nakon ~ Benjamina Franklina.
Rad je prokletstvo klasa piće ~ Oscara Wildea.
Savjet je ono što tražimo kada smo već znamo odgovor, ali želja mi je ne ~ Erica Jong.
Zdrav razum je zbirka predrasuda stečenih prema dobi osamnaest ~ Albert Einstein.
On tko zna da dovoljno je dovoljno će uvijek imati dovoljno ~ Lao Tsu.
Pročitajte više na smiješne citate o životu i poznati citati i citati.
Funny Quotes Life iz filmova
Ovdje je popis smiješno života citati i izreke iz filmova:
Ključ ovdje, mislim, je da ne misliti smrti kao kraj. Ali, ali, mislim da je to više kao vrlo učinkovit način smanjuje Vaše troškove ~ Ljubav i Smrt
Ive 'je dobio dobar umu da se pridruže klubu i tukli po glavi, s njom ~ Duck Soup
Clarice: Ako niste ga ubiti, onda tko učinio, gospodine?; Lecter: Tko može reći? Najbolja stvar za njega, stvarno. Njegova terapija ide nigdje. ~ Kad jaganjci utihnu
Istina boli. Možda ne onoliko koliko skakanja na biciklu sa sjedištem nedostaju, ali to boli ~ mirisom Fear
George: To's amazing jasnoću koji dolazi s psihotičnim ljubomorom ~ moj najbolji prijatelj's Wedding
Nema razloga da postanu uznemireni te se nadamo da ćete uživati ​​u ostatku leta. Usput, postoji itko tko zna kako letjeti avion? ~ Iz filma Airplane
Moj suprug i ja pala u ljubav na prvi pogled. Možda sam trebala uzeti drugi izgled ~ zločine i prekršajima (Movie)
Oh. Ako JA pravedan nije bio dama. Što ne bih reći da odvratna životinja ~ Vivian Leigh in Gone With The Wind
Strašilo: nisam dobio mozak ... samo slame. Dorothy: Kako možete razgovarati ako niste dobio mozak?Strašilo: Ja ne znam ... Ali neke osobe bez mozga ne strašno puno pričaju ... ne oni? Dorothy: Da, mislim da ste u pravu ~ 'Čarobnjaka iz Oza'
Možete pročitati više na:; Slatka Izreke o životu; Funny Witty Kratki Izreke, Funny Movie Quotes: "Ovo su neke od dobrih smiješno život citati da je boja života s nekim trenucima od smijeha! Kad god se osjećate down ili malo depresivan, uvijek možete posegnuti za ovim smiješne izreke i mirno svoj um. Iako je nikada nije lako smijati u vrijeme problema, najmanje što možemo učiniti je probati i osmijeh! To se može zadržati naš duh visoko!

No comments:

Post a Comment