Saturday 22 October 2011

Što napisati u rođendansku čestitku

Svake godine, moja obitelj i prijatelji su me tuš s darovima i lijepim rođendanskih čestitki. U toplom rođendan željama i poruka izražene u tim karticama čine moje srce rastopiti. Rođendani su izvrsni navrata izraziti ljubav i naklonost ljudi bliski našem srcu. Ali da li ćemo ikad razmišljati o tome što pisati na čestitka za rođendan? Transportna iskrene osjećaje može biti teško za neke. Dopustite mi da ga malo lako za sve one koji ponekad pitaju što napisati u rođendansku čestitku, s tim čestitka za rođendan citati, izreke i pjesme.
Izreke čestitka za rođendan, Od svih rođendan dar ideja ljudi birati, rođendan kartice na vrhu popisa. Čestitka za rođendan izreka smo vrata za neka netko zna koliko se brinete za njih. Također možete dodati neke smiješne poruka rođendan za svoju obitelj i prijatelje kartice. Ovdje su neke rođendan citati koji će porinuti your sive stanice i eliminirati sve Vaše upite o tome što napisati u rođendansku čestitku.
Koristiti vaše zdravlje, čak do točke koja ga nosi van. To je ono što je za. Potrošiti sve imate prije nego što umre, ne sami preživjeti. ~ Bernard Shaw
Brojati svoje život po osmjesima, a ne suzama. Točka svoju dob od strane prijatelja, a ne godina. ~ John Lennon
Jer vrijeme je sama po sebi kao što spirale, nešto posebno događa na svoj rođendan svake godine. Istu energiju da Bog investirao u vama kod rođenja je danas ponovno. ~ Menachem Mendel Schneerson
Tvoj rođendan je posebna vrijeme za slavlje dar 'vi' na svijetu. ~ Anonymous
Srednja dob je ima izbor između dvije napasti i odabrati jedan koji će dobiti dom ranije. ~ Dan Bennett
Tajni boravka mladih je živjeti pošteno, jesti polako i lagati o svojoj dobi. ~ Lucille Ball
Brak je savez dviju osoba., Jedan od njih nikad remembers rođendane, i drugi ih nikada ne zaboravlja. ~ Ogden Nash
Tople rođendansku čestitku pjesme, a tople želje od srca na svoj voljenima sigurno može zbližiti ljude. Ukoliko ste izvjedljiv o stvari za reći u čestitka za rođendan, ili tome što napisati u rođendansku čestitku, onda ti rođendan kartice porukama mogu učiniti trik. Ovdje su neke rođendansku čestitku pjesme za svoje prijatelje, obitelji, voljenima.
Prijateljstvo je da ljudi,, što sunce je cvijeće., Vaše prijateljstvo za mene,, znači više nego sunca.
Na svoj rođendan želim vam puno zadovoljstva i radosti, a ja nada sva vaše želje ostvariti., May svaki sat i minuta su za ispuniti s oduševljenjem,, I tvoj rođendan bio savršen vam! ~ Joanna Fuchs
Kako volim te?; Pusti me računati načine., Volim te u dubinu i širinu i, visina moja duša može doći. Elizabeth Barrett Browning ~
Volim život, jer mi je dao vama. , Volim te, jer ti si moj život., I još bolje, ti si moja supruga.; Sretan rođendan Dušo! ~ Anonymous
Pročitajte više o tome što možemo pisati na rođendanskih čestitki.
Čestitka za rođendan Predlošci, Ovdje su neke čestitka za rođendan predloške možete koristiti da biste prenijeti vaše toplo rođendan želi Vaše najmilije.
Za moj najdraži mama,
Mama, daj mi nadu kada mi je život je niska.Ti su istinski i iskreni, dragocjeni dar Božji;. Sretan rođendan, mama!
Od,, svoje ljubavi (kćer i sina),; (Your Name);
Za moj tata voli,
Nakon vaše stopama je ono što sam uvijek činili., Tako da hodati malo sporiji, jer ne želim da pada dolje., Ti si moj uzor, i uvijek ćeš biti., A danas na svoj rođendan, provedite ovaj dan sa mnom.; Sretan rođendan tata!
Od,, svoje ljubavi (kćer i sina),; (Your Name)
Također možete napraviti svoje karte rođendan i dodati te citati čestitka za rođendan, izreke i pjesme. Iznenadite svoju obitelj i prijatelje s karticama rođendan personificirana u svoj vlastiti stil. Možda ideje navedene su pomogli jasno zabune o tome što napisati u rođendansku čestitku.

No comments:

Post a Comment