Sunday 16 October 2011

Isprika izaći rada

Work može biti prilično zamoran i glomazan za mnoge ljude, i ovo ima intenzivirao potreba za neke učinkovite izlike izaći rada. Postoji mnoštvu izgovora da se može koristiti, a mnogi od tih mogu zvučati vrlo stvaran i originalan ako ide o tome na pravi način. Vrstu opravdanja za ne ide posao koji možete koristiti mogu se kreću od suosjećajan, kako odvratno, na smiješan a katkad jednostavno smiješan. Koristite svoje genijalnost i osigurati da ne dobijete uhvaćen, i sve će biti dobro kada koristite neke od ovih excuses izaći rada.
Isprika da se iz rada rano, uzimajući iz rada rano je nešto što svatko žudi, ali ne i mnogi ljudi ostvariti. Korištenje odgovarajući izgovor može napraviti sve razlike ipak. Isprobajte neki od te dobre razloge da bi bez posla ranije. ; Moja djeca su zaglavi izvan i nemaju tipke. ; Za plin Odjel / Water Odjel mora čitati moje metar, i oni samo mogli doći sada. , Diplomirao Moje dijete je danas i moram posjetiti ceremonije. ; Moj ljubimac ima osip i to je jedini put da veterinar je besplatno. ; Moje tijelo dio aches. Koristite onaj dijelu tijela koje smatrate odgovarajuće. , A ja moram ići na aerodrom pokupiti nekoga. ; Imam termin s okom liječnika. ; I'm vlasništvo porezne revizije danas. ; Moram dobiti moj vozačku dozvolu obnovio. ; Moram otići na policiju stanicu dati dokaza. ; Možete koristiti vašu maštu i dolazi do s puno više pametan excuses izaći rada. Osigurati da zvuči uvjerljivi, i čine ga jasno da samo morate ići.
Izlike da Get Out rada za tjedno; Ako razmišljate uzimajući vanjska strana rada za tjedno, bolje imaju neke jak i znatan excuses postrojio. A tjedan dana je zaista dugo vremena, a ne poslodavac će vam dati jedan tjedan off osim ako je stvarno ima. Neki rade isprike koji vas mogu sići za jedan tjedan cijeli su kako slijedi. Ti ugovoreni ozbiljne napade bronhitisa, ili svinjske gripe. ; Imate proći komplicirana kirurški postupak koji će potrajati oko tjedan do oporaviti od. , Morate letjeti u Europu kako bi zadovoljili vaše otuđena kći iz prvog supruga. ; Imate izvan države 'obitelji hitne'. ; Iako sve ove izlike da izaći rada za tjedan zvuk prilično uvjerljivi, morate razumjeti da tjedno je jako dugo vremena biti off rad. Bilo poslodavac će imati tvrd vrijeme davanje ste platili dopust za takav dugo trajanje. Dakle odaberete Vaš riječi pažljivo, i probati i izbjegavati tim okolnostima koliko moguće. Pročitajte više o apsentizam na radnom mjestu.
Više Izgovori izaći rada; Osim ovih izaći posla excuses, bit biti slučajevima kada postoji istinski nešto krivo. Zlorabi these excuses preskočiti rad svibanj rezultat u situaciji gdje ste svibanj ne se izostave od posla, kada imate neke valjanu excuses izaći rada. Tako biti oprezna u vašem korištenje. Evo nekih učinkovitiji izaći iz posla opravdanja koje možete koristiti. , Lažni neke vrste bolesti. ; Razgovarajte o neke obitelji problemu ili predanost koje trebate prisustvuju na. ; Koristite medicinski imenovanje neke vrste. ; I'm u policijskoj stanica za incident. ; Imam trovanje hranom. ; Imam ozbiljnih auto nevolje i trebam dobiti to gledao. ; Ja sam na lijekovi a ja ne može raditi ovo sviđa. ; Imam vjenčanje prisustvuju. ; Ja sam imala alergijsku reakciju na ______. Trebam dan oporaviti sada. ; Imaš vaške u kosu i morati ići posjetite liječnika. ; Neki ljudi čine izlike da izaći rada za intervjuu za drugi posao. U takvim slučajevima još je važno da dođete gore s dobrim jedan, kao angering your šef za ovaj razloga nije vrlo dobra ideja. Uostalom trebate održavati i slijediti neke set radnom etike. Sve u svim, koristite izgovore da zvuk TAD uvjerljivi. Ne koristite stvarima koje su preko vrha i nerealnim, a ne overuse these izlike da se iz posla.

No comments:

Post a Comment