Wednesday 26 October 2011

Romantični Talijanski izrazi

Postoji mnogo načina uočiti ljubav. Za neke, to je ludost, drugima, sam život. Bez obzira na način na koji vi osjećate ljubav, jedan ostaje činjenica istina, ljubav nikad ne izlazi van sezone. Ljudi su uvijek tražite načine kako zapaliti ili iskra, ili ventilator plamen ljubavi. Ne tako originalni, no ipak romantičan način da to učinite je kroz romantične talijanske fraze. Talijanski je lijep jezik melodičnost, što čini talijanske izraze ljubavi dvostruki mač. Dok riječi čine moć vlastite je domišljatosti s kojim ste ih koristiti je ono što njihova učinkovitost je na šarkama. Oni mogu formirati tajna ljubav poruka između vas i vašeg partnera, ili im se slatki propalica šapnuo u uho ljubavnika. Ovdje su neke lijepe talijanske fraze koje su zaista čaroban, kada oni dolaze iz srca.
Zajednički Romantični Talijanski izrazi
Quella destinata po te, nessuno la prenderà, nitko neće poduzeti onaj koji je namijenjen za Vas
L'amore è un viaggio, ne Una meta, Ljubav je putovanje, a ne odredište
l'amore SI trova nel cuore Tuo ne po resarci, ma po essere condiviso, Ljubav je u svom srcu ne će ostati, ali da se dijeli
Fra ja rumori della folla CE ne stiamo noi zbog / felici di essere insieme, parlando / poco, forse nemmeno Una parola, u zbunjenost ćemo ostati jedni s drugima, rado će se zajedno, govoreći bez izricanja jedne riječi.
Temere l'amore è la vita temere; straha ljubav je strah života
Fra zbog cuori Che s'amano ne occorrono parole, dva srcima u ljubavi nema potrebe za riječima
Ti amo, - ja te volim
Sto cadendo nell'amore con voi, ja sam zaljubljivanje s vama
Tu sei l'Unico po meni, ti si jedini za mene
Ti amo con tutta L'anima, volim te svim srcem
Siete la mia aria Ti si moj zrak
Non posso vivere senza voi, ja ne mogu bez tebe živjeti
Sei la mia rossa, Ti si moja ruža
Ti penso sempre, - Ja sam uvijek razmišljam o tebi
Sei mia rossa la Ti si moja ruža
Ti penso sempre, Ja sam uvijek razmišljam o tebi
Senza di TE La mia vita ne ha Senso, bez tebe moj život nema smisla
Sono dipendente dei tuoi BACI, ja sam ovisnik o tvoje poljpce
Dođite un raggio di Sole hai illuminato la mia vita, Kao tračak svjetlosti imate razvedrilo / grijao život
Ti Amero 'po tutta la mia vita, ja ću te voljeti cijeli moj život
Tu SEI quello / a Che stavo aspettando (muški / ženski - quello / quella) - Vi ste jednom sam čekivanje za
Voglio passare il Resto mia vita con della, a ja želim da provedem ostatak svog života s tobom
Talijanski Love Poem (zasigurno Love by Francesco Petrarca)
In ItalianIn Engleski, Benedetta sia 'l giorno, et' l mese, et l'anno,, et la stagione e 'L tempo, et l'ora, e' l punto,, e 'l bel paese, e' l loco ov'io Fuj giunto, da'duo begli occhi che legato m'anno,
et Benedetto il primo dolce affanno, Ch'i 'ebbi oglas Esser Amor con congiunto,, et l'Arco, et le saette ond'i' Fuj punto,, et le piaghe Che 'nfin al cor mi vanno.
Benedette Le voci tante ch'io; chiamando il nome de mia Donna O sparte,, tj sospiri, et le lagrime e 'L desio;
et benedette Sian tutte carte le, ov'io Fama l'acquisto, E 'L pensier Mio,, ch'è sol di lei, si ch'altra ne v'à parte., Oh Neka je blagoslovljen danu, mjesecu, godine, sezona i vremena, sat, instant,; milostiv selo, mjesto, gdje sam bio, udario oni dva lijepim eyes da me bound,
i blagoslovljen će prvi slatki agoniji, a ja osjećao kad sam našao dužni Ljubav,, luk i sve strelice koje su mi probušene,, rane koje dopiru dna moje srce.
I blagoslovljen bilo sve od poeziju; sam raspršena, pozivajući se moja dama ime, i sve uzdahe i suze, i želje;
blagoslovljen biti sav papir na kojem, ja zaraditi joj slavu i svaka misao moje,, samo nju, a dijeli se s nitko drugi.
Pročitajte o:, francuski Ljubav Fraze, Španjolski ljubavi citati, Talijanski Ljubav Fraze: "Ovo romantični Talijanski fraza mnogo govori o ljubavi, kojoj se svi mogu dodavati, da je ljubavi je prisutan u svim to je dobro. Ništa bolje opisuje ove emocije nego citat iz 1 Kor 13:01 - 4 "Ako ja govorim u jezike ljudske i anđeoske, a ljubavi ne, ja sam samo jedan odjekujući gong ili clanging cimbal. Ako imam dar proroštva i mogu dokučiti sve tajne i sva znanja i ako imam vjeru da mogu pomicati planine, a ljubavi ne, ja sam ništa. Ako sam to ja dati imaju prema siromašnima i predaju moje tijelo na vatru, a ljubavi ne, ja dobiti ništa.

No comments:

Post a Comment