Friday 7 October 2011

Ljubav Stvari Kaži tvoj dečko

Let je samo pokušati imati čudesan vremena ovaj vikend. Ja ne znači pokušati sve kako bi analizirali smrt za jednom, ukoliko je to moguće. Pogotovo mene. Volim te. ~ JD Salinger
Over kritične umovima i super judgmental intelekta, soj out bilo zahvalnost za ljubav. Romance gubi putu, negdje dolje liniju i 'ću biti čeka vas' okreće 'hranu's u frižider, ću biti kasno. Nemojte čekati gore za mene. ' Jednostavna riječima ljubavi, više ne zafrkavati vaša osjetila i niti učiniti oni light up your lice s osmjehom. Problem leži, ne u repetitively izgovorene riječi, ali u nedostatak strasti s kojima oni izaći. Ako kažete svaki riječi kao što znače, riječi bi raditi kao magija. Mislim, riječi su sve da morate uzeti srce daleko, zar ne?! Koristite ove stvari ljubav reći da tvoj dečko, srcem raspaliti izgubljene ljubav.
Sweet Stvari to Tell tvoj dečko
Ponekad očigledan 'volim te', može napraviti osobu osmijeh. Ljubav stvari reći da tvoj dečko može biti napisan na malim poruci kartice koje dolaze s cvijećem ili na čestitke previše. Ostavite te u njegovu torbu ili na frižider ili u mjestu gdje to nije trebao biti (ali on će otići tamo za neki razlog). Off straže 'volim te' bilješka, će biti najviše dragocjen jedan. ; Sam te nedostajati kad niste sa mnom. ; Volim kako si mi ljubav. ; Ti si moj beskrajne melodiju. ; Koliko zvijezde je Bog kradu od nebu kada on napravio oči? ; Izgubio sam. Hoćete li me zadržati? ; Ako ste bili moje sir, ja bih želite biti vaš makaroni. ; Ako sam mogao poželjeti jednu stvar na ovom planetu, bih poželjeti usnama dotaknuti mina, bez pitanje, bez zvuk. ; Ti si moj beskrajne ljubav. ; JA dobiti goosebumps dolje moje kralježnice, svaki put kad vitoperiti vašim rukama oko mene. ; Kad zatvorim moj oka u noći, sve vidim ti je oko mene. ; Volim mirisna miris od vas da lingers na moj odjeću nakon što smo dio. Ti su najljepši dečko kojeg sam ikada upoznao. ; Volim način koje napravite me osjećate. ; You make me osjećam kompletan. ; Svakodnevno s tobom je vrijedan svaki zvijezda na nebu.; Pročitajte više na:; slatke stvari reći da tvoj dečko, Slatka Poruke za njega, Slatka Stvari reći svojim dečkom
Obično we žene ljubav sve slatka kašast romantične stvari. Ali muškarci previše potajno borave na napadaje romantike. Svjetlo gore mjesto uz svijeće i držite ga kao bliski za vas kao moguće. Whisper te ljubavne stvari reći svoje dečka u njegovu uho, i vjerujte mi, oni će naći način da njegovo srce. ; Ako sam bili slijep, unutar mog srce Ja još uvijek mogao vidjeti ljepotu koju je. ; Vi ste ljubav mog života. , Svaki put kad vidite, izgleda više zgodan. Ti su razlog moje sunce izlazi svakog jutra. , Ako to nije za tebe, moj svijet raspasti. , Ja sam htjela nešto reći, ali sam zaboravio kada sam te vidio. , A ja te volim toliko. , A ja bi mogao držati zauvijek. , Ljubav, to je vrijeme da se dižu i sjaj. , Sunshine, njegova već ujutro. , A sjaj u tvojim očima je tajni sastojak moje sreće. ; Teško je pronaći najslađe stvar za reći, kada sam najviše najslađi osobi koja stoji pokraj mene.; Pročitajte više na:; Ljubav Citati i izreke za njega, Sweet Love Izreke, Nice Romantični Stvari reći svojim dečkom
Ljubav stvari za reći svojim dečkom, može biti iskren pokazati zahvalnosti previše. Pokažite mu ono što on zapravo znači za vas, s najviše biranim riječima. , Hvala što me voliš i da tko si. Ti si moj duh u bocu, jer ste napravili sve moje želje. , Volim način na koji gledate na mene. , Volim vas držati u mojim rukama. Ti su najukusnije što sam ikad okusio. , Ako Bog mi je dao priliku ponovno proživjeti svoj život, ja ću natrag na vrijeme sam te upoznao, i to zamrznuti zauvijek. , Volim gleda u oči. , Moj svijet je prazan bez tebe. , Volim način na koji vi uljepšati prostoriju. ; Tvoja ljubav je oblake koji pokrivaju moj svijet. , A ja vjerujem u vas. , A ja ti pronašao, a ja sam našao moju srodnu dušu.; Pročitajte više na:; Ljubav Citati i izreke, dražestan Love izreke, možete naći mnoštvo ljubavi stvari koje treba reći da tvoj dečko na čestitke, kroz film citati, pa čak i putem on-line pretraživanja. Istina ostaje, da su riječi izgovorene s ljubavlju može se čuti vaš ljubavnik. Ako vam iskreno reći, što vi kažete, onda ljubav mora biti uzvraćena previše. Dakle, ovo su riječi vaše šanse za žetva vraća ljubav za vječnost, ako siješ s integritetom.

No comments:

Post a Comment