Tuesday 20 December 2011

Funny Odnos Izreke

Dobar odnos je nešto da mi ne možemo živjeti. Je li moguće da besmrtan ljubav majke, brine prirode oca, prijatelja ili razumijevanje podršku partnera, odnosa nas čine vrijednim življenja svakog trenutka s novim očekivanja i bez puno razmišljanja o downside života. Ovaj članak je sve o tome smiješno odnos citati i izreke, koje će donijeti iz humora iznutra i vas osmijeh.
Funny Odnos Citati i izreke
Kad čovjek odlazi na dan on pita, ako on je idući u dobiti sretan. Žena već zna. - Frederick Ryder, djeca zaista uljepšati kućanstvu. Oni nikad ne palite svjetla off. - Ralph Autobusni; Svi brakovi sretni. To je pokušava živjeti zajedno nakon što uzrokuje sve probleme. - Shelley Winters, moj savjet vam je dobiti u braku: Ako nađete dobru ženu bit ćete sretni, ako ne, da ćete postati filozof. - Sokrat, gledam svoju kćer prikupljaju njezin datum osjeća kao predaju milijuna dolara Stradivarius do gorila. - Jim Bishop, znaš da je ljubav kada želite zadržati držeći se za ruke čak i nakon što si znojav. - Anonymous, bio sam u braku po suca. Trebao sam pitao za žiri. - Groucho Marx; Brak je savez dviju osoba, od kojih jedan nikad remembers rođendane i druge koji ih nikada ne zaboravlja. - Ogden Nash, Brak jest trijumf mašte nad obavještajnim. Drugo brak je trijumf nade nad iskustvom. - Oscar Wilde; Jedna je stvar bih prekinuti preko i to je ako me uhvatili s drugom ženom. Ne bih se kandidirati za to. - Steve Martin, Muškarci su iz zemlje. Žene su iz zemlje. Nositi s time. - Anonymous; djevojka može čekati pravi čovjek doći zajedno, ali u međuvremenu koji još uvijek ne znači da ona ne može imati prekrasno vrijeme sa svim one pogrešne. - Cher, a ja samo prekinula s nekim i posljednja stvar rekla mi je 'Nikada nećete naći bilo tko poput mene opet!' Ja sam razmišljanja, "nadam se ne! Ako ne želite, zašto bi ja željela da netko poput vas. - Anonymous; Funny Odnos Izreke o muškarcima; Kad čovjek ukrade tvoja žena nema bolje osvete nego pustiti ga držati njoj. - Sacha Guitry, a neki ljudi pitaju tajni naše duge braka. Vodimo vremena otići do restoran dva puta tjedno. Malo svijeća, večera, laganu glazbu i ples. Ide utorkom, idem petka. - Henry Youngman, Oženjen čovjek treba zaboraviti svoje pogreške, nema koristi dvije osobe sjećanja istu stvar. - Duane Dewel; Iza svakog uspješnog muškarca je žena, iza nje je njegova žena. - Groucho Marx; Moja žena ima blago prepreka u svom govoru. Svaki sada i onda ona prestane disati. - Jimmy Durante, muški je domaća životinja koja, ako se liječe čvrstoću i ljubaznošću, mogu biti osposobljeni za učiniti većinu stvari. - Jilly Cooper, ljudi su jednostavni stvari. Oni može preživjeti cijeli vikend sa samo tri stvarima: pivo, bokserice i baterije za daljinski upravljač. - Diana Jordan, više što znam o muškarcima više volim pse. - Gloria Allred, Te vidjeti puno pametnih momci sa glupa žena, no rijetko vidjeti pametne žene s glupi momak. - Erica Jong; Funny Relationship Quotes o Žene
Arheolog je najbolji husband svaka žena može imati; starije ona dobiva, ima više interesa da je u njoj. - Agatha Christie; Trust vaš suprug, obožavaju svoga muža, i dobiti onoliko koliko možete u svoje ime. - Rijeke Joan, ako žena inzistira se zove gospođa, zamolite je ako stoji bijedan. - Russell Bell; Kad god sam datum dečko, mislim, je li to čovjek koji ja želim da moj djeca provesti vikend s? - Rita Rudner; žene udati ljudi u nadi da će se promijeniti. Muškarci oženiti žene nadajući oni neće. Dakle svaki neizbježno razočaran. - Albert Einstein, Ženili čovjek je kao da kupujete nešto što ste se divili za dugo vremena u izlogu. Možete ga vole kada ga se kući, ali to ne uvijek ide uz sve drugo u kući. - Jean Kerr; Ako želite da žrtvovati divljenje mnogih muškaraca za kritiku jednog, ići naprijed, udaju. - Katharine Hepburn, Što žene mogu učiniti oni moraju učiniti dvaput kao i muškarci se mislilo upola dobro. Srećom, to nije teško. - Charlotte Whitton, Što bi muškarci bez žena? Oskudna, gospodine, moćni oskudni. - Mark Twain, Vi svibanj preferirati da pročitate više o:; Odnos Citati iz filmova, Funny Citati i izreke, Dakle, ovo je kompilacija nekih smiješno odnosa citati i izreke. Ja Nadati se ovih smiješno citati o odnosu pomoći će vam dobiti kroz stresno život i donijeti da slatko osmijeh na licu. Na moj osobnu bilješku, naučiti kako osmijeh i ne oklijeva smijati vaše srce da se osjećaju bolje u životu. Uostalom, smijeh je lijek najbolji kako bi se osigurao zdrav um i dušu!

No comments:

Post a Comment