Saturday 10 December 2011

Sad Love Quotes

Ljubav je izvanredna osjećaj da vam pomaže iskustvo niz emocija. Ne možete pomoći, pada u ljubavi i mnogo puta ne čak i shvatiti da ste u ljubavi. Ljubav je poput ekstaze koje vam daje sve vrijeme visoke. Na drugoj strani, ljubav je vrlo okrutno. Heartbreaks su s druge strane ljubavi. To je vrlo bolna i srce izvrsno. Čini se osjećate usamljeno i depresivno i ako je volio svoju ljubav nježno, to oduzima svu radost iz vašeg života. Sljedeći tužan navodnika ljubav će vam pomoći identificirati s osjećajima idete kroz vrijeme bol. Ove tužne citati o ljubavi će vam pomoći obnoviti Vaše razbili život. Možete pročitati više tužni ljubavi citati u članku izgubio ljubavi citati.
Sad Izreke o Ljubavi
Trebam li osmjehom jer Ti si prijatelju ili plakati, jer to je sve što smo ikada biti?
Zaboravite puta ste šetala je, zaboraviti puta ste me Cry Zaboravi vrijeme koje drže moje ruke, Zaboravite slatke stvari Ako ja mogu, ja više ne mogu pretvarati, ja imati na umu da sada smo samo prijatelj
Kad gledam tebe srce mi Preskače, pobjedio Ali Kasnije te Beat bi moglo značiti, a vijek trajanja suza Wasted, na nešto što sam znao da nisam mogao
Moje srce je poduzeti Ti, Broken Vi i sada je na komadiće Zbog Tebe
Prava ljubav nikad ne umre, kao što smo vidjeli u našim očima, samo kada pustimo da se doista može reći zbogom.
Kako mogu zaboraviti kada je uvijek u mojim mislima? Kako mogu ne želite da kada sve što želim unutra? Kako mogu vam otići kad ja ne mogu nas vidjeti apart? Kako mogu ne volim kada kontrolu moje srce?
U srcu razbijanje nije uvijek tako glasan kao bomba eksplodira .. Ponekad to može biti kao miran kao pero pada .. I najviše bolan stvar je, nitko ne čuje, osim tebe ..
Možda, ako Taman sam pogledao daleko da prvu noć došli ste prema meni, sve bi bilo drugačije i moje srce ne bi bilo razbijanje sada.
Svaka pojedina osoba na ovom svijetu čeka ljubav u svom životu. Neki ljudi kažu ljubavi nismo došli do njih ali to je bio u pravu pred njihovim očima. Some ljudi čekati doživotno za istinsku ljubav, ja bi trebao znati, ja još uvijek čekam moja prava ljubav.
Ništa me boli više od realizacije je značilo sve vama, ali vi značilo ništa za njega.
Pitam se, kada pogledamo u oči i gledati moje srce razbiti, to slomiti srce previše, čak ispucati ga malo malo?
Kad je rekao zauvijek, ti ​​značilo nekoliko mjeseci. Kad sam rekao zauvijek, mislio sam svaki dan sve dok nisam umro. Kada je rekao i uvijek, znači dok ga ne mogu nositi više. Kada sam rekao i uvijek, mi je značilo do vremena završila. Kad je rekao da me volio, ti značilo da sam bio ne razlikuje od bilo koje druge djevojke. Kada sam rekao da sam te volio, mislio sam nikad nisam osjetio ono što sam osjećao za vas.
S tobom moje srce uvijek će ostati. S vama moje mislima će biti svaki dan. Vi i dalje će biti onaj koji sam žaljenje ostavljajući pobjeći. Zašto nisam rekao ono što sam trebao reći? Ti si jedan uvijek ću koristiti moje želje na. Ti si jedan sam uvijek želim nikada nije bio otišao. I stalno ćete se što je pošlo po krivu. Ja ću zauvijek misliti na ono što sam mogao sam učinio da je bio nikada nije učinjeno.
Postoji to mjesto u meni gdje ti otisci prstiju i dalje ostalo ... tvoje poljpce još uvijek zadržavaju i svoje šapuće tiho odjek ... To je mjesto gdje se dio vas zauvijek će biti dio mene
Još uvijek u potrazi za nekim više tužnim ljubavnim citati da možete poistovjetiti s? Postoji moru tužnih ljubavi citati na raspolaganju koja će vam pomoći identificirati sa svojim osjećajima gubitka ljubavi. Postoji nekoliko tužni ljubavi citati da vas plakati. Sljedeći tužna navodnika ljubavi sigurno će vas suzu, ili čak i više. Možete pročitati više o tužnim ljubavnim pjesmama.
Sad Ljubav Citati koji vas Cry
Ne možete kupiti ljubav, ali možete platiti jako za to
Nikada nije bio da ljubav ne zna dubine svoje dok sat razdvajanja.
Kažu da vrijeme liječi sve rane ali sve to je učinio tako daleko je dati mi više vremena za razmišljanje o tome koliko vam nedostaje.
Ono što je jednom srcu ima u vlasništvu i imao, to nikada ne će izgubiti
Zaboravite vrijeme on je hodao po, zaboravite na vrijeme on je napravio plačeš,; Zaboravite puta je govorio vaše ime, Zapamti sad tvoj nije isti. , Zaboravi puta držao ruke, zaboraviti slatke stvari, ako može,, Zaboravi vrijeme i ne pretvarati, Sjetite se sad on je samo tvoj prijatelj.
Mrzim vidjeti koga volim sretan s nekim, a ja sigurno mrzim ga više vidjeti koga volim nezadovoljan sa mnom ...
Im 'idući u osmijeh i da mislite da sam sretna, idem se smijati, pa ne vidite me plakati, ja ću vas pustiti da idete u stilu, pa čak i ako me ubija-ja 'm idući u osmijeh.
Ti me razbio, si mi slomio srce, ti razbio svemu! Uključivanja moj svijet naglavačke i unutar izvan, ali znam da je vrijedno toga da jedan trenutak ljubavi smo imali, to je sramota je otišao loše .....
Jednog dana Vi ćete plakati za mene kao plakala sam Za vas,, jednog dana ćeš mi nedostajati Kao što sam Propustili ste,, jednog dana ćeš me trebate Kao što sam vam je potrebno,, jednog dana ćeš me Love Ali ja vam neće Love
Nisam trebala te volim, nisam trebao brinuti, nisam trebao živjeti moj život želeći da ste bili tamo. Nisam trebao čuditi gdje se nalazite ili ono što radiš, ali ja ne mogu pomoći, jer ja sam u ljubavi s vama
Svako mi govori sam trebao zaboraviti o vama, ti me ne zaslužuju. Oni su pravo, da me ne zaslužuju, ali ja kakav zaslužujete
Kad god sam plakala je uvijek čine me osjetiti kao da će promijeniti svijet, ako on to mogao ne mogu me povrijediti više. Ali sada sam plakala, a on nije ovdje
Istinska ljubav je kada suzu i još uvijek ga želite
Dao bih gore sve za jedan trenutak s tobom, za jedan trenutak je bolje nego vijek ne znajući
Što će se dogoditi kad je tvoj princ šarmantni, no ti si nije njegova Pepeljuga?
To su malo tužni citati da je jedan možda poput čitanja nakon Heartbreak. Love je magija i uvijek držati u pameti, magija je uglavnom iluziju. Nemojte se razočaran kad su snovi razbijaju. Baš kao što to tužno ljubav citat kaže: 'Ako netko vama ljubav boli plačeš rijeke, sagraditi most, i dobiti preko nje. Dobiti u odnosu na slomljeno srce i gledati prema naprijed u svjetliju budućnost. Stvari neće biti isti taj's istina, svibanj biti sudbina ima nešto bolje u spremištu za vas.

No comments:

Post a Comment