Saturday 31 December 2011

Ono što ljudi žele znati Žene

Suprotnosti da muškarci i žene, naša pristupi života živo drugačiji. Žene, osjećam se prilično vokal, posebno ovih dana, kada je u pitanju ono što oni žele. Ali pitaj čovjek da ga je neka stvar koju želi reći je njegova žena i on oprezno ću gledati okolo, šum nešto o zidovi imaju uši, vas odvesti na smrtonosni mirno mjesto gdje nema jedne osluhnuti i šapat jedva, jednu ili dvije loše stvari on ima za reći o djevojci koju voli. Ili barem on u vezi sa, za neki razlog ili druge. No, žene su više otvorene. To je jedan od svojstvenih tendencije žena. Žele učiti, žele se poboljšati. Oni žele da Google za pretraživanje ono što muškarci žele žene znati i mijenjaju se u skladu, samo da ugodi čovjeku su dating. Naravno, neki od vas svibanj ne biti jedan od onih žena, pa je jasno ovaj članak nije za vas. Pročitajte na za više o odnos savjet.
Što muškarci žele žene znati
O, ne! Ovaj jedan je lijep za one, vrste srca duše da svaki čovjek žudi za. Oni žene koje revno se odlučiti za samo poboljšanja učenja što muškarci žele žene znati i imati zdrav odnos s. Dakle, ako svoj jedan od onih žena koja želi uvid u um jednog čovjeka, i naučiti stvari koje muškarci želja žena je znao, dobro ste bez sumnje ste došli na pravo mjesto.
Ono što čini ovu lukav temu pisati o je da postoje mnoge vrste ljudi koji su drugačiji dnevni red ono što oni žele žene znati. Pa idem pokušati generalizirati je ovaj komad malo. Dakle, bez dodatnih teškoća, ovdje su neke od stvari koje muškarci žele žene znati.
Savjet # 1: O Seks; Većina žena odbacuju, a zabrinjavajuće tako da za neke od nas, muškaraca kao bezdušan seksualnog predatora. Pa bih želio staviti moju glavu i reći da, dok smo svibanj kao čin mnogo, ima više (neki od) nas nego samo naše požude. We doista želite znati više o ženi smo se s. Naravno, ako djevojka je vruće bimbo i tamo je stvarno ništa da istraži tamo, onda trebate učiniti naše istraživanje negdje drugdje.
Tip # 2: prigovaralo, Ako postoji jedno mrzimo iz dna naših srca, više nego je tip udarca na naše djevojke, to je prigovaralo. Mi ne sviđa. I iz nekog razloga ljudi dobiti nagged puno. To se posebno naše majke, onda je naša žene. Mi znamo što je činiti. Znamo da moramo očistiti iza nas, a što ne. So zaustaviti nas reći i narušili Superbowla dok smo gledajući ga.
Tip # 3: We Love TV, kao da niste znali. Ali ne više od tebe, voli. Naravno, mi izgleda da puno više pozornosti na to, fawn nad njom, šepuriti, i gledati ga puno više. Možda smo žude za to više, kada smo daleko od kuće. Možda bismo si više ovisan o tome nego išta drugo na svijetu. Možda ćemo dobiti raucously ljutiti ako ga isključite kada smo gledajući ga, ali mi te volim više. To je vrsta unspoken ljubavi ipak, ja ću vam dati koji ...
Savjet # 4: Other Man, ako postoji nešto što mrzim više nego išta drugo, manje od prigovaralo možda, je drugi čovjek udaranje na vas. Bilo mi ga znamo, ili da li ga znate, odnosno da li je on svojim bivšim dečkom ili je to neki slučajan dečko iz ulice koji vam daje drugi pogled. Čovjek koji vas voli, smo ga MRŽNJA. I vjerojatno će dobiti malo nasilan kada netko ne probati i dati vam više pažnje nego što možemo priuštiti. Muškarci po svojoj prirodi također vrlo konkurentan, tako da ovaj dodatni pozornost od neke druge će čovjek potpuno nas naljutiti i učiniti nas djeluju više pozornosti daje na vrijeme. Ali to ne znači da iskoristite ovo!
# Savjet 5: prerušiti se; Muškarci vole biti doted na i zasipali pozornost. Muškarci vole kad ide na dodatnu milju oblačiti se za nas, nositi čine i generalno izgleda dobro, kada smo s vama. Kao što sam rekao prije, ljudi su više vizualni stvorenja i vole diviti fizičku ljepotu žena koje su s. Tako smo se sviđa kada pokušate izgleda dobro za nas. Čitajte na za više o dating savjete.
Savjet # 6: Definicija Zabava; Naša definicija zabave je neizmjerno razlikuje od tvoje. Žene kao shopping i lijep dan na lijepo mjesto. Muškarci vole ide na jedno od onih mjesta koje zovu 'deponij' i gledali igru ​​s 100 drugih pijani momci. Dakle, po mom mišljenju, mi bi trebao biti lijevo radiš vlastite stvari. Jedan od muškaraca stvari želja žena znala što posao može se otići u kupnju u jednoj od tih svih ženskih butika.
Savjet # 7: Pohvale, i pohvale za nas, mislim. Muškarci vole biti pohvalio jednom u neko vrijeme i stoga bi bilo lijepo ako nam je rekao kako lijepo gledamo i kako je to vrlo dobro od nas da bi vam dar. A ako vam se ne sviđa ono što ste dobili, samo čin dio!
Tip # 8 nestašan je lijepo; Jedna od stvari koje me što ljudi žele žena znati je da mi se sviđa kada se zločesta. Mi ne osjećaju nelagodno na sve, ako groped naše genitalije. Čak i na javnom mjestu. Mi smo željeli da dotakne i bilo malo seksualne aluzije na tvoj dio je uvijek dobrodošao. Bilo gdje i bilo kada. Samo malo naznaka. Mi smo uvijek spreman. Čitajte na za više o odnosima pitanjima.
Savjet # 9: mržnje igre, nogomet je fino. Košarka previše radi. No, odnos igre jednostavno nas popišati. Mi ih mrze iz dna našeg srca. Mi mrziti to kada se pretvarati da ne vole nas, mi ga mrzim kada se pretvarati da nas ignorirati te smo ga mrzim kada koristite seks kao oružje. Neki od nas znaju da ste pretvarajući dok drugi ne mogu reći. Ali, ni način, muškarci su vrlo jednostavna, jedna staza istomišljenika stvorenja i mržnje ovih složenih odnosa pitanjima puno. Pročitajte na za više na romantiku.
Savjet # 10: njega, posljednja u ovaj popis onoga što ljudi žele žena je znati da mi volimo biti uzeti briga za. Mi ga ljubav kada kuhati za nas, kada nas uzmu, kad napravite nas doručak u krevetu ... stvari kao što je to. Volimo biti pampered jednom u neko vrijeme. Pokazati ljubav i brigu nikad ne ide nezapažen. Mi smo ga vole kada ste uvijek tu pokupiti naše pozive i izaći s nama. Mi to ljubav kad se odlučite da izgleda dobro za nas. Mi smo željeli vidjeti radite out. Mi volimo sve!
Evo nekih stvarno više dobrih stranica za pomoć steći uvid u um čovjeka. ; Ono što ljudi pronaći privlačan ženama: što muškarci žele u vezi, Relationship Advice Za žene, pa to je bio prilično sve uključeno popis onoga što muškarci žele žene znati. Dakle, želio bih reći da, intuitivan kao što žene sve, vi vjerojatno znate što muškarci žele žene znati o njima. Ali, uvijek bih malo potvrdu!

No comments:

Post a Comment