Friday 23 December 2011

Norman Rockwell Izreke

Lice na slici bi me gnjaviti, tako da bih ga izbrisati s terpentinom i to učiniti više. ~ Norman Rockwell, 3 veljača 1894 - 8 studeni 1978.
Čovjek koji dočaravao više od 4.000 izvorne komada sa swish svog čarobnog kistom, bilo kalendare, knjižice, knjige, časopisi ili jednostavno publicitet plakata za filmove, Norman Rockwell, legenda u vlastitoj domenu. Rockwell's remek su danas bilo vlasništvo znalcima koji uživali plodan dodir gospodara ili su izgubljen zauvijek, progutao po gnjev vatre. Ali osim biće čovjeka koji je uspio dotjerati pokriva od 'subota Evening Post' nad protežu 40 godina i također vrećama Award Silver Buffalo (najprestižnijih 'Boy Scout America' dodjele) 1939, Rockwell bio čovjek riječi previše. Ovdje su neke od Norman Rockwell citati da ne samo dao uvid u umjetnika osobnost ali također ugraviran iz njegove putovanje kao poznati slikar u više od jednog načina. Uostalom on citirani da ...
Bez previše razmišljanja o tome u specifičnim uvjetima, bio sam pokazujući Americi sam znao i promatrati s drugima koji možda ne bi primijetio. Moja temeljna svrha je da se tumačiti tipičan američki. Ja sam priču pripovjedač.
Norman Rockwell Citati na Slikarstvo Poznati Osobe
Eisenhower je imao o najizrazitije lice sam ikad naslikao, mislim. Baš kao glumca. Vrlo mobitel. Kada je govorio, on koristi sve mišiće lica. I on je imao veliki, široki usta koje sam volio. Kada se nasmiješio, to je bio samo kao sunce je došao vanjska strana. ~ Rockwell dobio čast stvoriti portret američkog predsjednika Dwight D. Eisenhower. On je također završio je bio pozvan slikati portrete Johna F. Kennedyja, Lyndon B. Johnson i Richard Milhous Nixon. On je također imao koristi svoje vještine da slikam neke poznate ljude poput indijskog premijera Jawaharlal Nehru i Egipćana predsjednik Gamal Abdel Nasser u njegovu životu.
To ne bi bilo u redu za mene da klaun oko kada sam slikarstvo predsjednika.
Ako pogledate na onoj slici na 1964 izborima, što ćete vidjeti Pokazao sam tri različita poza Johnson-dvije od njih nasmijana, ali jedan od njih strašan, baš kao i kada smo hodali u toj sobi. Gospodine, ali one oči mu moglo biti hladno.
Neki ljudi misle sam naslikao Lincoln iz života, ali ja nisam bio oko tog duga. Ne sasvim.
Također se dogodilo da uhvatiti neki od Amerika 'prve dame, kao dobro.; Lady Bird Johnson je da je extra-posebno Južna šarm koji se jednostavno ne može odoljeti. Mrs. Goldwater je šarmantan, previše. A ona je pametna jedan. Ona je stvarno ne želim biti prva dama na sve. A ona dobio njezinu želju.
On je imao priliku slikati neke filmske zvijezde previše., Nisam znao što očekivati ​​od poznate filmske zvijezde, možda da će biti neka vrsta zaglavi-up, znate. Ali ne Gary Cooper. On horsed oko toliko ... da je tvrdo vrijeme mu je slikarstvo. ~ Autor naslikao mnogo poznatih osoba u njegovu stvaralaštvu. Jedan od njegovih najpoznatijih slika bila je hollywoodska glumica Judy Garland u godini 1969. Dogodilo biti među autorove posljednji komada.
Norman Rockwell Izreke o Slikarstvo
U godini 1959, Rockwell koristio žalosti razdoblju nakon njegove supruge smrti stvoriti svojoj autobiografiji Moj Avanture kao ilustrator, sa svojim sinom Thomasom. Više od umjetnika, on je radije se zove ilustrator.
Neki ljudi su bili dovoljno ljubazni da me zovu likovni umjetnik. Uvijek sam se zove ja ilustrator. Im 'ne siguran što je razlika. Sve što znam je da bez obzira na vrstu posla radim, ja pokušati dati moje najbolje. Umjetnost je moj život.
Govorim kako sam skicu, previše, kako bi se zadržati svoje umove off ono što sam radiš, tako ću dobiti najviše prirodni izraz mogu od njih. Također, govori pomaže da veličine gore subjekta osobnost, pa sam mogu shvatiti bolje kako da ga slikati.
Prvo morate provesti neko vrijeme uzimajući svoj model da se opustite. Onda ćete dobiti prirodni izraz.
Desno od početka, uvijek sam strived hvatanje sve što sam vidio kao potpuno moguće.
The '20s završio u doba ekstravagancije, nešto poput onog smo sada. Tu je veliki pad, ali onda sama država pokupila ponovno, a mi smo imali neke velike godine. Oni su bili dani kada američki vjerovali u sebe. Bio sam sretan i ponosan da se to slikarstvo.
Nijedan čovjek sa savjesti mogu samo Bat Out ilustracije. On je dobio staviti sve svoje talente i osjećaj u njima!
Ako se slika ne ide jako dobro, ja bih stavio štene u njoj.
Ja nesvjesno odlučio da, čak i ako to nije idealan svijet, to bi trebalo biti i tako oslikana samo idealan aspektima to-slika u kojoj nema pijanih slatterns i sebičan majke. samo Foxy grandpas koji igrao bejzbol sa djecu i dječaci koji ribarili iz trupaca i ustala cirkusima u dvorištu.
Pogled na život sam komunicirati u mojim slikama isključuje prljav i ružan. Ja slikati život kao što sam bi to željeli biti.
Usta je uvijek u krivu na portret, znaš. Ali u Indiji, svi su komentirali uglavnom na samo jednu stvar, njihove boje. Sam imao pojma da je boja kože je tako važno tamo. Ali svi koje sam naslikao u toj zemlji, mislio sam napravio da izgledaju previše tamna. ~ Ovo bi mogao biti okidač koji je napravio ilustrator boje više ozbiljnih pitanja kao što su rasne diskriminacije u posljednjim godinama njegova života. Njegova djela u 'look' magazin, indikativni su za tu činjenicu.
Unatoč što umjetnik i kreativni um, Rockwell začudo nije bio svjestan svojih nedostataka, što je uistinu vrlo rijetka kvaliteta. Sljedeći poznati citati svjedoče tu činjenicu.
Moja najbolja nastojanja su neke moderne stvari koje je izgledao kao jako loš Matisses. Hvala Bogu sam imao osjećaj da shvate da su loše, a napustiti Pariz.
Vrlo zanimljiv za stari falsifikator me željeli isprobati svoju ruku na nešto novo. Ako ne učinite to jednom u neko vrijeme, ja samo mogu pretvoriti u fosil, znate!
Naučila sam crtati sve osim glamurozne žene. Bez obzira koliko sam pokušao kako bi ih gledati seksi, oni su uvijek završile u potrazi glup ... ili kao što je netko majka.
Norman Rockwell kotiraju na Osobni interesi i Život
Njegovo skromno djetinjstvo ..., To je prilično grubo susjedstvo gdje sam odrastao. Stvarno teška mjesta bilo preko cijelog Treće avenije gdje se vodio u Harlem River, ali nismo daleko.
Ja sam još uvijek oko kao golub vrhom kao što možete dobiti. Ali sam naučila upravljati prilično dobro na bicikl. Ukoliko ste imali bicikl onda, kad sam bio klinac, ali naša obitelj nije imala novca za takve raskoši. Spasio sam do kupiti jedan sebi nekoliko godina kasnije.
Mladosti ...; Svatko u one dane očekuje da umjetnost studenti su divlji, razuzdan likova. Nismo znali kako se, ali smo sigurni da su bili željni naučiti.
Stvari se nisu puno Wilder sad, ne mislim, nego što su bili tada. Naravno, Upravo sam pročitao o svim događaji sada. Ha.
Njegov graciozan starenje ..., A ja sam umorna, ali ponosna.
Ja sam najstariji antički u gradu.
Njegova percepcija života. Pravi umjetnik's prikaz ...; Kada sam ići u uzgajališta ili malih gradova, ja sam uvijek iznenađeni na nezadovoljstvo mogu naći. A New York, prečesto, nije gledao preko mora prema Europi. A svih nas koji skrenuti naše oči daleko od onoga što imamo nedostaje život.
Tajna da toliko umjetnika koji žive tako dugo da je svaka slika je novu pustolovinu. Dakle, vidite, oni uvijek obličje naprijed nešto novo i uzbudljivo. Tajna je da ne izgledaju natrag.
The Opsta mesta Amerike su meni najbogatiji subjekata u umjetnosti. Dječaci boreći leti na upražnjeno puno, malo djevojke igrati priključka na prednjoj koraka; starci gegajući kući u sumrak, sve te stvari pobuđuju osjećaj u meni.
Ovdje u Novoj Engleskoj, lik je jak i čvrst.
Imao sam par milijuna dolara 'vrijedi ... zaliha jednom. I sada to ne vrijedi mnogo više od pozadine. Valjda sam samo nije rođen da bude bogat.
Njegov pogon ...; Primjedbe o mom navršenih socijalne sigurnosti i dolazi do kraja ceste, oni me jolted. I to je dobro. Jer sam siguran kako pakao nije imao namjeru samo sjediti okolo za ostatak mog života. Tako bih bič iz boje i stvarno idu na njega.
Ja ne mogu sebe uvjeriti da je slika dobra, osim ako je popularan. Ako javnost ne voli jednog od mojih Post pokriva, ja ne mogu pomoći zamrzi ga sebi.
Njegovi interesi ..., Ja sam siguran sam uživati ​​četvornih ples. To je bilo zabavno. Velika vježbe, previše. Teže nego cijepanje drva. Vi dobijete dobru pozivatelja i on će pokrenuti noge off vas.
Travel je kao tonik za mene. To je više nego samo uzimajući daleko od studio za kratki odmor. Ja ga morati puniti svoje baterije.
Uvijek sam volio Dickens. I Henry Jamesa. Tolstoj, Dostojevski.
Bio sam pitao da ilustriraju klasika Mark Twain. On's jedan od mojih vrlo omiljenih autori. Osjetio sam velik! ~ Od 40 knjiga bio je zadužen za rad na, Twain je Tom Sawyer and Huckleberryja Finna su dvije od njih!
A što je umjetnik bez par ekscentričnosti? ..., A ja sam ne idući u biti uhvaćeni ovdje za sve budala slavlje. Grom rođendane!
Možda je najveći dar ovog umjetnika je njegova skromnost. On je bio jednostavan čovjek koji nije pretvarati da živimo iznad ljudskih očekivanja i želje. Tražio je uvažavanje kao i svi smrtnici. Evo ja vas ostaviti s jednom od mojih omiljenih Norman Rockwell citati koje potpuno izvede svoj zadatak i žeđ za priznanje gotovo nevin očaja.
Ja mogu uzeti puno maženja na leđima. Volim ga kad sam se divio pisma od ljudi. I, naravno, ja bih to ljubav ako kritičari će me primjetiti, previše.

No comments:

Post a Comment