Monday 19 December 2011

Kočioni Rotori Zamjena

Da znam više na kočnice rotora zamjenu, ovdje je znanje doziranje kočnica. Ikad pitali kako malo silu vaša stopala na papučicu kočnice donosi 2000 £ automobil brušenje zaustaviti? Tvoj stopalo očito ne može izvršiti potrebne snage da zaustavi automobil. Tu je i sustav koji interpretira pritisak vašeg stopala da se zaustavi vozilo takve veličine. Zovemo je sustav kočenja, ili jednostavno, kočnice.
Danas, svi mi govorimo o automobilima ubrzanje 0 - 60 m / h, u manje od 4 ili čak 3 sekunde. Ali, je li netko dao mislio da zaustavljanje vozila zumiranja na 60 mph u nekoliko sekundi? Je li ozbiljno misli ikad dao za proizvodnju kočioni sustav kako bi se slagala ogroman ubrzanje? Da! Kočenja tehnologije dobio metak u ruku u kasnim 60-ih i početkom 70-ih, kada je manje učinkovito bubanj kočnice zamijenjene su moćniji disk kočnice. Oni su prvi put uvedeni u high-end, visoke performanse automobila, a kasnije, u opće performanse vozila. Time je dijelove disk kočnice, uglavnom kočnice rotora, u centar pažnje. Kao i svaki sustav kočenja popraćena puno trošenja i habanja, rotori trebaju zamjenu u redovitim razmacima. Ali, prije učenja kočnice rotorima zamjena, važno je razumjeti više o kočnice rotorima.
Što su kočnice rotorima?
Temeljno načelo disk kočnice je kako bi pretvorio kinetičku energiju rotirajućeg kotača u toplinske energije trenjem. Dva najvažnija sastavnica disk kočni sustav su kočnice jastučići i kočnice rotora. To su izrađene od visoko trenja materijala. Kada se pritisne papučicu kočnice, hidraulični mehanizam čini šestar, stezaljke dva jastučići zajedno na rotiraju rotora diska, čime zaustavljanje kotača na rotacijskog kretanja i zaustavljanja vozila. Dakle, možemo vidjeti da je rotor je poravnat na istoj osi kao i kotača sama i kočnice jastučići koji djeluju izravno na rotorima, djeluju posredno na kotaču.
Dakle, ono što su kočnice rotora izrađeni od? Faktor koji odlučuje djelovanje kočnice je metalurškim sastav rotora i njegov dizajn. Ovo svojstvo od rotora određuje snage, buke, habanje i najvažnije obilježje njegove kočenja. Kočnice rotorima uglavnom su izrađene od visoko kvalitetne željezo cast. Livenja Proces je vrlo pažljivo prati i to je osigurano da stopa po kojoj se željezo hladi je visoka. Casting je učinjeno na način kako bi se postigla ispravna vlačne čvrstoće i tvrdoće.
Kada zamijeniti kočnice rotorima?
Vrijeme je da zamijenite rotora kad su nosili dolje na minimum naveden granica također poznat kao bacite debljine. Debljina rotora treba uvijek mjeriti mikrometrom s točno odrediti debljinu. Rotori također bi trebali biti zamijenjeni, ako su tvrda mjesta. Tvrdi mjesta može vratiti čak i ako je rotor je bila podvrgnuta resurfacing. Squealing je još jedan znak da je vrijeme za promjenu kočnice rotorima. U takvim slučajevima, buka ili visoke pitch cika se može čuti na primjeni kočnice. To je znak je da postoji potreba za promjenom kočnice rotora ili kočnice jastučići. Pročitajte više na auto zvukove i što oni znače.
Kako zamijeniti kočioni Rotori?
Kočioni rotori se obično trajati znatno duže nego kočnice jastučići i time zahtijevaju manje učestale zamjene. Evo korak-mudar opis kako zamijeniti kočnice rotorima:; Uvijek nosite masku za filtriranje, a zamjena kočnice rotorima. To je nužno što su kočnice prašina sadrži azbest. ; Za početak, jack up automobila i uklonite kotača. , Provjerite rotora bilo kojeg trošenja i habanja. Tragove ili stanjivanje iz rotora bi značilo da je vrijeme za zamjenu. , Korištenje velikih C-spojnica, stisnuti kočnica postavljanjem dvije strane spajati na bilo koje strane kliješta. ; Izvadite vijke drži šestar na mjestu. Budite oprezni da ne ometaju kočnice redak koji sadrži tekućina za kočnice. , Sada, s čeljustima uklonjen, možete lako izvući rotoru ravno van natrag duž osi. U slučaju da ne dolazi iz glatko, s obzirom na nakupljanje hrđe, morate okretati i povucite rotora istovremeno sa stražnjeg dok daje način. ; Dobiti novi rotor, i to mjesto, tako da je sjedi protiv osovina ploče. Zamijenite kočnice jastučići uz čeljusti u svojim ranijim pozicijama klizi po kliješta vratiti iznad rotora, kao što je bio prije brisanja. Ponovno instalirajte i zategnite vijke koji drže čvrsto kaliper. , Nove kočnice rotorima često prekrivena Cosmoline, koji je sklizak anti-rđa kemijske. Koristite posebno izrađenim kočnica za čistiju sifon off ove kemikalije iz rotora. Pobrinite se da ne koristite nafte na bazi otapala. , Uvijek bi se osiguralo da kada zamijeniti rotor na jednom kotaču, zamijeniti drugi kotač s rotora, kao dobro. Pročitajte više na: popravak automobila. ; Vaše vozilo je sada spreman za test voziti s potpuno nove kočnice rotorima. Vozite vrlo nježno, dok testiranje novog zamjenu, kao i svaka greška ili misfitting, će biti otkriveno dok se testiranje. Što se tiče zamjena kočnice rotora cijene tiče, set od 4 kočnica rotora može koštati maksimalno 200 $. Ako idete na automehaničar, ovaj trošak može nabreknuti više nego dvostruko rada naknada i drugih skrivenih troškova će se primijeniti.
Pročitajte više na:; kočnice jastučići zamjene; ​​Car kočnica Problemi, kako zamijeniti kočnice jastučići, a to daje potpuni račun na kočnice rotorima zamjenu. Nadam se da to dokazuje neizmjerno korisno za vas i vaš automobil. Zapamtite kočnice je vrlo vitalni dio automobila, i pravilnu njegu ne bi trebao biti ugrožena u slučaju.

No comments:

Post a Comment