Friday 30 December 2011

Težak Zagonetke

Ukoliko mislite, mom članku, "teško zagonetke za odrasle", bio je jednostavan i nije vam dosta izazov, onda vam neće biti razočarani ovaj put. Još jednom, ja sam ovdje predstaviti Vam se s zagonetke koje će vas iznenaditi čudo 'Kako, zašto i što? " Ali opet, kao što ja uvijek kažem, zagonetka koja može napraviti osoba šiziti u njoj rješavanju, može biti kao jednostavan kao jelo kolač, za druge. Dakle, 'To sve ovisi o percepcije!' Dakle, percipiraju, razumjeti, misle i tresti taj mozak od tvoje doći do odgovore svih ovim teškim zagonetke, koje su kompilirani u sljedećim. Pročitajte više o mozgalice.
Teški zagonetke i odgovori
Let's početi voziti s nekim Zanimljivo je teško zagonetki za odrasle osobe. Riječ je 'odrasle', što znači veću razinu razumijevanja i intelekta. Dakle, ako nađete zagonetki previše teško ili, recimo, previše konfuzno riješiti, onda ne gristi nokte. Jednostavno kliknite na odgovor ...Srecno.
Otežana Zagonetke za odrasle
# 1. Volim da oponaša desnog oka moga oca, koja radi kao radar, što je opet slično rotator. Sada saznati što je tako posebno u vezi ove rečenice?

# 2. Bilo je ovo natjecanje, gdje su natjecatelji morali držati 'nešto'. Na kraju manifestacije, pobjednik je osoba koja je fizički hendikepirana osoba (nije imao ruke ni noge)! Što je to 'nešto'?

# 3. Izvanredna glista pokušava graditi kuću na vrhu stabla, što je 20 metara visok. Everyday, crv penje 5 metara. Međutim, u noći, a on spava on nesvjesno gaćice 2 metra dolje. Na taj način, koliko dana će glista poduzeti kako doći do vrha stabla?

# 4. Kada su pune, i dalje želite jesti. Čak i ako je potpuno tamno i dalje možete vidjeti s golim očima. Ako vam se dogoditi da padne na hrpu pamuka, od vas će patiti od njega. I, čak i ako ste potpuno razbio, još uvijek ga imati. Što je to čudno?

# 5. Ti su dati stick koji je oko 30 cm. Sada ste zamoljeni da štap kraće. (Ugovaranje - ne možete razbiti, to cut, to guliti, to gristi. Drugim riječima, nećete se ni dozvoljeno da ga dirati! ). Kako ćete napraviti staviti kraće?

# 6. Jedne noći, jedan čovjek i njegova žena su vozili na određenom mjestu. Odjednom je automobil zaustavljen. Čovjek je shvatio da je potrebno da bi sipati hladnu vode u karburator. Zamolio je svoju ženu da sjedne u automobil i zaključati vrata, a on odlazi u potragu za vodom. Nakon što je negdje, kada se čovjek vrati, on je ovo pronađe supruga mrtav u lokvi krvi. Osim nje, tu leži jedan stranac bez odjeće na njegovo tijelo. Tko je bio stranac, a kako je njegova supruga umro?

Saznajte više na:; Hard Zagonetke riješiti uz odgovore; trik pitanja i odgovori, Tricky Zagonetke za odrasle, koji završava sjednicu teško zagonetki za odrasle osobe. Ovdje su neke brzo one i 'leetle' težak za djecu.
Teško Zagonetke za djecu
# 7. Vi se izgubiti u gustu šumu, a neki plemenski ljudi dobili držite vas. A ovo divlji ljudi žele napraviti igru ​​iz vas! Oni objesiti you naopako na stablo s užetom. One uže je vezan za noge, a drugi kraj na čavao na terenu. Sada, oni svjetlost malu svijeću, kao što su stvari pod kraj užeta na terenu. Da bi ga više zanimljiv, tim idiotima, donijeti gladni tigar iz negdje i mjesto ispod stabla i ostave. Sada, svijeće polagano će izgorjeti konopa, od vas će pasti dolje i tigar će vas svojim večeru. Kako ćete se spasiti?

# 8. Što je zajedničko između radnog čovjeka na kraju dana i bicikl u sve vrijeme?

# 9. Ja sam jedan od najviše klasni čuda majke prirode. Ja sam bogat kao kralj Mida i imaju niz različitih živih lica. Sunce je moj otac i kiša je moja majka. Što sam ja?

# 10. Cijela sekvenca, ako možete: H, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, E, E, _, _, _,

# 11. Vi ste u mračnoj sobi s krvavim vibrirajućim zidovima sve oko vas. Ipak, vi ste na najsigurnije mjesto na svijetu! Gdje si ti?

# 12. Ja prethode početku banana. Ja sam 3 koraka udaljen od glavu slona i 14 koraka od početka priče. Pogodi tko sam ja?

Evo više na:; Hard Zagonetke za djecu; zabavan trik pitanja i misaone zagonetke, Funny Zagonetke za djecu, nadam se da ste uživali u pronalaženju sve moguće odgovore na sve ove teške zagonetke, citiran gore. Dakle, bez više zagonetki u mojoj torbi, to je gdje bih odjaviti. Uživajte riddling!

No comments:

Post a Comment