Sunday 2 October 2011

Zubar Vicevi

Moj Bože! Ja jednostavno ne mogu izdržati, sine moj!- Zasto? Je li on stomatologu?
Zubari su ljudi jednostavno vole mrziti. Let's to lice, ako ima bilo kakve struke koja je univerzalno mrzio u svijetu, to je stomatologija. Time se izbjegavaju stomatolog kao kuga, sve do vaš zub dostigne takav pozornici, gdje nalik Drugog svjetskog rata groblje, tek nakon koje ide na stomatolog. A onda, naravno, vraćate gunđanje i cribbing o tome koliko je zub boli, ali kako loše svog stomatologa je. Sve rekao i učinio, nešto što će vam pomoći podići vaše raspoloženje je neki zubar viceva, koji će pomoći stomatologa i pacijenata podjednako vidjeti svjetliju stranu ove plemenite struke s pomoći ovim glup viceva.
Funny Zubar Vicevi
Jedna žena i njezin suprug prekidali odmor otići do stomatologa. Želim zub izdvajali,; a ne želim Novacaine jer sam u velikoj žurbi, žena rekla. Just izvaditi zub što je prije moguće, a mi ćemo biti na naš način. Stomatolog je bio prilično impresioniran.Ti si sigurno hrabar žena, rekao je on. Which zub je to? Žena se okrenuo svoga muža i rekla mu pokazati zub, draga.
Pacijent: Doktore, imam žute zube, što da radim?; Zubar: Nosite smeđa ... tie
Otvori šire. zatražio je stomatolog, kako je počeo njegov pregled pacijenta.; Dragi Bog! rekao je zapanjio. Ste je dobio najveći šupljine sam ikada vidio, najveći šupljine sam ikada vidio. Ok Doc! odgovorio pacijenta.; Bojim dovoljno bez tebe kaže nešto kao da dva puta., Nisam! , rekao je stomatolog. To je bio odjek.
Kratki Zubar Vicevi
Žena nazvala ju zubar kad je dobio ogroman račun. Ja sam zaprepašten! ona se žalili. To je tri puta ono što normalno naplatiti., Da, ja znam, rekao stomatolog. Ali ti povikao je tako glasno, da prepala udaljen dva bolesnika.
Što stomatolog godine dobiti? Malo ploča
Što igra je stomatolog igrati kad je bio dijete? Kape i razbojnici
Što stomatologa učiniti na brdska željeznica? On sam aparatić
Što je zubar radi u Panama? Tražite korijenskom kanalu
Pacijenta da Zubar: Koliko da biste dobili moj zubi ravnanje?; Dvadeset tisuća dolara, odgovorio je stomatolog. Pacijent glava za vrata., Stomatolog pacijentu: Kamo ideš?, Da plastični kirurg da biste dobili moj savijena usta.
Pacijent: Koliko ima ovaj zub izdvajali?; Zubar: $ 200; pacijenta: 200 $ za samo nekoliko minuta vrijedan posao?!; Zubar: Mogu ga ekstrakt vrlo polako, ako vam se sviđa.
Stari čovjek: Darling, zubi me podsjeća na zvijezde, starica: Jer su sjaj i živost?; Starac: Nema, jer dolaze do kasno u noć!
Najbolji Zubar Vicevi
Ja sam došao da bi sastanak s stomatologa. rekao je čovjek na recepciji. Žao mi je gospodine. ona je odgovorila: On je van odmah, ali ... Hvala, prekinuo očito nervozan budući pacijenta. Kada će on opet biti?
Oprostite za trenutak, molim vas, rekao je stomatolog za pacijenta, no prije početka ovog rada moram imati moj vježba., Dobro nebo, čovječe! uskliknuo je pacijent irritably. Ne mogu vam izvaditi zub bez probe?
Edward: Jeste li ikada naići na čovjeka koji je, na najmanji dodir, što je uzrokovalo oduševljenje i drhtati u svakom vlakana vašeg bića?; Lucy: Da, stomatolog.
Zubar: Ne brinite. Ja sam bezbolan., Pacijent: Nisam., Pacijenta: Doc, što trebam učiniti sa sve zlato i srebro u usta?; Zubar: Ne osmijeh u lošem susjedstvu.
U što vrijeme učiniti većina ljudi ići u zubara?; Na zub-hurty (02:30).
Q: Koja je razlika između stomatologa i New York Yankee navijač?; A: Jedan Yanks za korijena i druge korijene za Yanks.
Što da li vi pozvati stare stomatologu? Malo dugo u zub
Zubar Vicevi for Kids
Dječak je odveden zubaru gdje je rekao da je imao šupljinu koja bi trebala biti popunjena. Sada, mladi čovjek, zatražio je stomatolog, kakav punjenje želite za tu truo zub?, Čokolada, molim te, odgovori mladi klinac.
Majka: Je li vaš zub prestao ranjavanje još? ; Sin: Ne znam. Stomatolog je zadržao.
Ginny: Tata, kad odrastem, bit ću postati srce-liječnik ili liječnik zuba?; Tata: Zubar med; Ginny: Zašto otac?; Tata: Mi imamo samo jedno srce ali 32 zuba!
Johnny je sjedio u čekaonici nakon uzimajući njegov zub izvađen. Recepcionar pitali ga kako bio osjećaj. Ja sam u redu, kazao je, ali nisam kao na četiri slova riječi liječnik se koristi tijekom ekstrakcije. Što je rekao? pitao sestra uplašili. Ups! Johnny odgovorio.
Dakle, ovo je sve o zub, cijeli zub, i ništa ali zub. As Murphy bi rekao, uvijek ćete akutno pate od zubobolja tek nakon što je najbliža stomatološka poliklinika je zatvorena. Tako za sada, možete umjesto može imati dobar smijeh s tim stomatologa šale, koje su kratke smiješan viceva, koji su dužni da vas napustiti dijeli, jer, kako Vaš stomatolog će vam reći, smijeh je najbolji lijek!

No comments:

Post a Comment