Friday 18 November 2011

Funny e-pošte na Pošalji

A 6-godišnji dječak upitao oca jednom, tata, gdje sam se sve moje inteligencije iz? Otac odgovorio na njega. Pa sina, mislim da ga je dobio od svoje majke, jer ja još uvijek moja. Sigurna sam ovo napravio li se smijati. To je bio samo jedan od viceva možete koristiti u smiješno elektronička pošta poslati svojim prijateljima i suradnicima. Čitajte na znati nešto više.
Funny Emails poslati na prijatelje, prva stvar koju vam je činiti, kada ste pročitali smiješno e-mail je, što ga naprijed da neke od svojih prijatelja. Također možete slati funny tekstualne poruke kako bi im osmijeh kad si dolje. S obzirom na nastavku su neke smiješne poruke e-pošte poslati svojim prijateljima.
Bok, John!
Stranci su silazili na Zemlju u subotu za misiju da otme sve seksi i dobro izgleda ljudi. Ti si idući u biti sigurna sam, ali sam vam mailing oprostiti.
Pozdrav, Henry.
Kada sam otišao za oko provjeriti do liječnika, primijetio sam njegov stupanj na zid s njegovim imenom. Pokušao sam se sjetiti gdje sam čuo taj naziv prije i shvatio sam da sam zaljubljena u jednog tipa s istim imenom put natrag u srednjoj školi. Bio visok i sladak, no kad sam vidio je doktor bio sam uvjeren da ne može biti isti tip kao što je bio masnoća i pol ćelav. Nakon što je moj ček gore sam ga pitao da li je pohađao Grada škole i on je rekao da je učinio. Pitao sam ga koje godine je diplomirao, a on je rekao, 1972, no zašto ste molba mene to? Ja uzviknuo, bili ste u mom razredu! i da je on rekao, Oh! Stvarno? Koji predmet ste naučiti?
Naše prijateljstvo puno znači za mene. , Ja ću plakati, kada plakati. , Ja ću se smijati, kada se smijati., Kada skočiti kroz prozor, ja ću ponovno smijati.
Četiri katolička muškaraca i katolička žena su sjedili u restoranu., Prva katolička Čovjek reče im, moj sin je svećenik, kada ulazi u sobu, svi su mu adrese, Otac., Druga katolička je čovjek rekao, moj sin je biskup. Kad se ulazi u sobu ljudi ga zovu, Vaša milost.; Treći katoličkih čovjek je rekao: Moj sin je kardinal. Kad uđe u sobu, svatko kaže, Vaša Eminencijo., Onda je četvrti čovjek stoji do reći, moj sin je Papa. Kad se ulazi u sobu, narod ga govore adresa, Vaša Svetosti., Oni su svi očekivali katolička žena koja je slušajući ih nešto reći, tako da su gledali u nju., A katolička žena reče: Imam kćer koja je vitak, visok i ima veliko tijelo. Kada se uđe u sobu ljudi kažu, O, moj Bože!
Funny Emails poslati Suradnici, to je zabavno da naprave pauzu od posla i pročitati neke smiješne viceve e-pošte ili da je vaš suradnik ima poslana. Možete imati dobar smijeh, prije nego što sami kopaju natrag na hrpu posla. S obzirom na nastavku su neke smiješne poruke e-pošte za slanje na poslu.
Dvije djevojke koje žive u Kaliforniji bili su razgovor, dok su sjedili na plaži. Jedan od njih upitao drugoga: Mislite li da Florida je daleko, ili mjesec? Druga djevojka se okrene i odgovori: Hej, možete vidjeti Floride?
Plavuša je zaustavljena od strane saobraćajne policije zbog prebrze vožnje. Kad ju je pitao za nju licencu, rekla je ona, Nadam se da dečki mogu nadoknaditi vaše misli o tome što učiniti. Jučer si uzeo moje dozvole daleko, a danas ste me zamolili za to?
A djevojka je posjetio njezin prijatelj koji je upravo kupio dva psa. , Pitala je njezina prijateljica, što je njihova imena. Djevojka odgovorio, OPEX i Timex. Prva djevojka pitali zašto psi imao takve čudne nazive. Njezin prijatelj odgovorio, jer oni su gledati pasa!
Zabavite se čitajući ove smiješan tekstualne poruke i e-mail upitnika smiješno.
Priručnik za službenike, Svaka tvrtka osigurava da zaposlenici pridržavaju određenih pravila i propise. Dakle ovdje je zanimljiv zaposlenik priručnik koji možete naći zanimljive. To se može veliki e-mail možete poslati sve svoje zaposlenike.
Bolesna dana: Liječnik potvrde da dokaže bolest ne će biti prihvaćena. Ako ste u formi da posjetite liječnika, te su sposobne da se za rad.
Pauze: Tanke zaposlenici mogu uzeti pauzu za 30 minuta, kao što su oni jesti više, srednje veličine zaposlenika može uzeti samo 15 minuta jer imaju održavati svoja tijela i debeli ljudi trebali uzeti samo 5 minuta jer samo trebate uzeti piće .
Osobna napustiti: 104 dana u godini su dodijelili kao osobni ostaviti za svakog zaposlenika kao što su subotom i nedjeljom.
Gubitak ostaviti: ne možete pomoći ako netko umre i tako da ne trebate propustiti rad. Ako je Vaš prisutnost neophodna u sprovodu možete urediti ga za vrijeme ručka sati, ili u vrlo važno miješanja podnijeti zahtjev za jedan sat ostaviti prije ručka unaprijed.
Možete dodati napomenu ispod koje se kaže: Hvala za suradnju, želim vam ugodan radnog staža.
Nadam se da vam se svidjela these smiješne e-pošte poslati svojim prijateljima i suradnicima, tako da možete imati lijepo nasmijati jednom u neko vrijeme.

No comments:

Post a Comment