Monday 21 November 2011

Uvod Primjeri govora

Oracija je vještina koju je teško majstor i svatko tko ikada je pitao stajati ispred Mike i govori expectant publiku će svjedočiti na trema da vam iskustvo tijekom procesa. Prema nekoliko ljudi, govorima uvod su najgore mnogo, jer govore o osobi ili čak i sebe može biti vrlo težak zadatak. Dok možete naučiti javnom govorništvu tehnike, osim ako ga uliti sa svojim vlastitim crtica ličnosti, uvođenja govorima može pasti stan. Ovaj članak će vam pomoći pisati govorima uvođenja, oba self uvodna govora i uvod govorima o drugima i također pružiti primjere uvođenje govor dvije vrste.
Self Uvod Govor Primjer
Ako ste bili zamoljeni da se govornik na događaju ili su se pridružile javnom govorništvu klase, onda vam svibanj morati da se predstavite publici. Ali trenutak kažete sam ..., vjerojatno ćete imati publiku zijevanja, pada na svaki drugi 'ramena. Trebat će vam veliki uvod getter govor koja dočepa eyeballs pozornost i drži pozornost vašeg publike. Ako tražite uvođenje govora ideje da se pripremi za govora da morate dati onda, ovdje su neke naputke koje će vam pomoći u izradi nacrt uvod govor svoj govor. ; Vaša strast u životu treba ogleda u vašeg govora. Spomenuti vaše ambicija i gdje ste pokušavate glavu. ; Incidentu koji je utjecao da se pogledati do nekoga kao svoj uzor. , Svojim hobijima i interesima. ; Osigurati da ste uključuju kvalitetama koje vas stajati out i ostvarili svoj individualnost. ; Relevantnost s obzirom na prigodu da ste stvaranje govora u. ; Dok teško je dati predložak uvod govor, postoje mnoge uvod govora primjere koji možete odnose, dok uokvirivanje vašeg govora. Obzirom ispod je primjer uvod govora o sebi, daje gost govornik na diplome ceremoniji koledža.
Jedan Četiri Jedan Jedan! To je broj tigrova lijevo u indijskom potkontinentu. A za posljednjih pet godina su to brojevi Ja sam bio težak to bolje. Nepotrebno je reći, sam tigra konzervator i nakon vijek jurnjava novca, uspjeh iu mjeri slavu, sam posvetivši moj život jurnjava krivolovaca.
Ne, nisam uzeti stranicu iz života znakova u najprodavanijih knjigama, iako paralele drawn su neizbježne. Sam učinio jer ovo je ono moj život's cilj bio kada sam bio, recimo, mlađi i naivna. Trebalo mi je 10 godina shvatiti da moj naivnost imao više individualnosti u njemu nego moj uspjeh učinio. Nakon ponaša poput groupie of Ansel Adams 'godinama, bio sam više nego sadržaj bitak samo još jedan lice u gomili. Usput, za one od vas koji su premladi (ili ne svjetovnom mudar) imati čuo Adams, bio sredine i fotograf, koji uzeo briljantne fotografije Nacionalni park Yosemite u Americi.
Vi svibanj Pitam se zašto, a obraćajući hrpa maturanata iz jedne od najprestižnijih visokih škola novinarstva u svijetu, ja sam prisjećajući o mom vlastitom životu. Dobro, ja uvođenje, uz sve svoje mane i pogreške, je onaj način na koji sam se objašnjavajući da vam koliko je važno nastaviti svoje snove. Ne dopustite da veliki loš svijet vani (i to je velika i loše), utjecati that idealizam imate u svom srcu. Slijedite svoje snove, no glupo i nepraktično, netko drugi vam kaže, oni su. Za nekoliko tjedana nakon početka Vašeg posla, sjetit ćete se mojih riječi i boriti se protiv korupcije svoje duše, ali onda će vam dati u. To je neizbježan. Ali probati i ga boriti kao čeznuti kao možete. Channel Dylan Thomas i zapamtite, Don't Go Softly u taj Laku noć.
Uvod Govor Primjer
Iako je definitivno teško predstaviti se, to ne znači posao kada ste bili zamoljeni da uvesti druge osobe. Uvod govori o drugima su uvijek teško pisati, jer morate gaziti tanka linija između hvali nekoga, a ne sondiranje ulizički. Ovdje je putokaz koji će vam pomoći u zadatak pri ruci. ; Istraživanje osoba koju predstavljamo. , Odlučiti na koji uvod govor teme o govorniku, vaše će privući publiku najviše. ; Uvod govori se ocjenjuju po tome kako dobro ili loše prve dvije i zadnje dvije rečenice su. Frame ih dobro i učiniti ih catchy. ; Najbolji uvod govorima su one koje reći publika nešto oni ne znaju. ; Držite ga kratko i jednostavno, svoju publiku želi čuti vaš gost, a ne vas. ; Uvod primjeri govora mogu varirati ovisno o osobi koja je uvedena u uzorku. Obzirom ispod je primjer uvod govora za bivše potpredsjednik, Al Gore.
Osam godina u uredu, biznismen, ekološki aktivist, nobelovac, dobitnik Grammy i Emmy, a drugoplasirani za vrijeme 'Osoba 2007 godine. Lijepa znači zadatak za jednu osobu kako bi se postigla. No, naš glavni gost za danas nije običan čovjek. Političar i oduševljen za zaštitu okoliša, ono što većina ljudi ne o njemu je da je politika u svojim genima, njegov je otac također bio senator Tennessee za 18 godina.
Studirao je na Harvardu je diplomirao godine 1969. On je dobrovoljno ići u Vijetnam kao reporter za vojsku, nakon odluke da neće pronaći način da izmicanje nacrt, i prisiljavanju netko s manje privilegije da ide u rat. Poslije rata, pohađa Sveučilištu Vanderbilt, ali osvojio je Kongres mjesto prije nego što je dobio diplomu. Ovaj započeo svoju političkog života, koji smo svi upoznati s. Bez mnogo odgađanja, ovdje je, koja prema njegovim riječima, bio je sljedeći predsjednik Sjedinjenih Američkih Država već osam godina, Dame i gospodo, dajem vam, gospodin Al Gore.
Hope gore uvođenje govor primjeri će vam dati uvid u kako uvod govorima mogu kadrirati. Ovo su samo uzorci koji se mogu odnositi na. Javna rečeno umjetnosti u kojoj riječima su profilirani da odgovaraju osobi dajući govora i situaciji pri ruci. Nadam se iznad govor pisanja savjete vas držati u dobroj mjesto za vaše prepad u izradi uvod govorima.

No comments:

Post a Comment