Saturday 26 November 2011

Inspirational Quotes Life

Što je inspiracija i gdje možemo tražiti za to? To je nešto što je svakom srcu traži i teži. U stvari, ne postoji istina ili čvrste definicije inspiracije - apstraktan pojam, nešto što može biti samo personificira strane osobe koja je u mogućnosti to ostvariti. Slijepa osoba želju da traže svjetlo sunca, iako znajući da mu oči nemaju snage da to učini, može smatrati kao inspiracija. Ako utapanja usred zamrzavanje vode i još uvijek premjestiti svoje udove kako bi ga do najbliže obale, to ti je inspiracija za sebe. Mladi orao when pokušava napraviti svoj prvi let ima tantalizing strah od udarca u zemlju, ali ipak, on nekako okupljanja hrabrosti širiti krila u zraku. Hrabrost je poznat kao inspiracija. Dakle, što možete vidjeti, inspiracija obuhvaća gotovo je sve u životu čovjeka, pa čak i životinja i koncept koji nosi je kao duboko kao ocean, bezgranični i kidanje. Ovdje je popis inspirational citati života koje možete dobiti pomoć, da vam da utješna ruku u vremenima očaja i slabosti.
Famous inspirational citati o životu
These inspirational quotes imaju svoj izvor u svijesti neke od genija i prekrasnim ličnosti u svijetu. Neki su pjesnika, neki znanstvenici, a neke su veliki vladari, a neke su obični ljudi. Dakle, ovdje je popis nekih odabranih i najpopularnijih inspirational citati o životu.
Ukoliko ste izgradili dvorce u zraku, vaš rad ne moraju biti izgubljena, da je tamo gdje treba biti. Sada stavite zaklada pod njima. - Henry David Thoreau
Da biste pronašli ono što tražite na cesti života, najbolji poslovica od svega je da koji kaže: Ostavi bez kamena neprevrnut. - Edward Bulwer Lytton
Krajnja mjera je čovjek a ne gdje oni stoje u trenucima udobnost i praktičnost, ali gdje se stajati u vremenima izazova i kontroverze. - Martin Luther King, Jr
The nepromišljenih oblika života nije vrijedan življenja. - Sokrat
U svijetu ima naviku stvaranja prostora za čovjeka čije riječi i djela pokazuju da on zna kamo ide. - Napoleon Hill
Ako želite stvoriti nešto, morate biti nešto. - Johann Wolfgang von Goethe
Što više poteškoća ima susret, iznutra i izvana, više značajne i the viši u nadahnuće njegova života će biti. - Horace Bushnell
Život nema glatke ceste za sve nas i na oslon atmosferi visok cilj vrlo hrapavosti stimulira penjač to mirniji koraka, do legendi, preko strmih načina do zvijezda, sama ispunjava. - WC Doane
Sretni su oni koji su san snova i spremni su platiti cijenu da ih ostvare. - Leon J. Suenes
Ako je vjera u sebe bila opširnije uči i prakticira, ja, siguran sam vrlo velik dio zala i nevolja koje smo bi, nestali. - Swami Vivekananda
Za više informacija o inspirational citati i izreke, provjeriti članci:; Dobro Inspirational Quotes, Inspirational Quotes za teška vremena, Funny Inspirational Quotes
Humor je začin životu. To je poput fitilj u svijeću postojanja. Tu je humor, a razlog za osmijeh sve oko nas. Što je potrebno je sretan srce da ga pronaći. Humor je samo po sebi inspiracija koju može učiniti čak i oči pune suza osmijeh s malim padom radosti ...
Čak i ako ste na pravom putu, dobit ćete pregaziti, ako samo sjediti tamo. - Will Rogers
Ako ne znate kako da umru, ne brinite, Priroda će vam reći što učiniti na licu mjesta, u potpunosti i adekvatno. Ona će to učiniti posao savršeno za vas, ne zamaram glavu o tome. - Montaigne
Najkraća udaljenost između dvije točke u izgradnji. - Noelia Alito
Ne prestati igrati, jer mi starimo, mi starimo, jer stop igramo. - George Bernard Shaw
Ukoliko niste živi život na rubu, onda ste uzimam previše prostora. - Anonimno
Ako osjetite nisko i slomljena razmišljanje ovaj svijet nema ništa za vas, onda ustati i pogladiti sebe kaže, 'Boy you porazio milijun svoje vrste i pobijedio na utrci!' - Anonimno
Minute li podmiriti za manje nego što zaslužujete, dobijete čak i manje nego što ste podmiriti za. - Maureen Dowd
Za svaku minute vas ljuti, da izgubite 60 sekundi sreće. - Ralph Waldo Emerson
Teže padnete, to je veći odskočiti you. - Anonimno
Daj mi dioničko službenik s ciljem, a ja ću vam dati čovjek koji će ući u povijest. Daj mi muškarac bez golova, a ja ću Vam dati službenik zaliha. - JC Penney
Više na:, Film Inspirational Izreke, citati Inspirational Nova Godina, Funny Inspirational Izreke, citati Bibliju Inspirational
Kada govorimo o nadahnuću, mi jednostavno ne možemo previdjeti izreka na Svete Biblije. Biblija u sebi je slobodno teče rijeka inspiracije. To pokazuje put do izgubljenog i potrebitima sa Svetim svjetlosti koja pada na njega i razgoni tamu svim svojim odraz.
A Isus im reče: ... "Ako vi vjere koliko je zrno gorušičino, reknete ovome brdu, Ukloni ti-younder mjestu, a to će ukloniti, i ništa će biti moguće do vas. - Rimljanima 01:17
Budite jaki i hrabri. Nemojte se bojati, ili prestrašena zbog njih, jer Jahve, Bog vaš odlazi s tobom, a on nikada neće ostaviti niti napustiti. - Ponovljeni zakon 31:6
Ustani, a to pitanje u tvojim je rukama. Mi ćemo Vas podrška, tako da se hrabrosti i to učiniti. - Ezra 10:04
Odmah on govorio s njima i reče: Uzmi hrabrost! It je I. Nemoj se bojati. Onda je popeo u brod s njima, a vjetar je umro prema dolje. Oni su u potpunosti izvan sebe. - Mark 6:51
Jahve je pastir moj, a ja ne želim. He maketh me leći u zelenom pašnjaka: on me vodi u uz još uvijek vode. He restoreth moja duša: on me vodi u u stazama pravednost njegovo ime svoga. Da, iako hodam dolinom sjene smrti, a ja ću strah nije zlo, jer si sa mnom, tvoj štap i tvoja utjeha su meni osoblja. Ti preparest stol preda mnom u prisutnosti moje neprijatelje: ti anointest glavu s uljem; moj cup teče više. Sigurno dobrote i milosti slijedi mene sve dane moga života: i ja ću prebivati ​​u kući Jahvom dovijeka. - Psalam 23
Jahve, imate dodijeljen me moj dio i moj cup, što je napravio moj puno siguran. Granica linije su pali za mene u ugodnom mjesta, sigurno imam divan baštinu. Ja ću hvaliti Jahvu koji me savjetuje, čak i noću moje srce me upućuje. Imam postaviti Jahve uvijek prije mene. Jer on je na mojoj desnici, ja neće biti uzdrmano. - Psalam 16:5-8
Pokaži mi svoje putove, Jahve, učiti me svojim stazama; me voditi u istinu i mene naučiti, jer si Bogu, mome Spasitelju, i moja nada je u tebi cijeli dan. Sjetite se, Jahve, tvoja velika milosrđe i ljubav, jer oni su od starih. Sjetite se ne grijesi moje mladosti i moje buntovne načine; prema vašem ljubavi zapamti me, jer si dobar, Gospodine. - Psalam 25:4-7
"Jahve je moja snaga i moja štit, moj srcu vjeruje u njega, a ja sam pomogao. Moje Srce skače od radosti i ja ću dati zahvaljujući njemu u pjesmi. "Jahve je snagu svoga naroda, tvrđava spasenja za njegov pomazanik jedan. Spremite svoj narod i blagoslivljam baštinu, biti njihov pastir te ih nositi zauvijek. - Psalam 28:7-9
Hvaljen ime Boga u vijeke vjekova, mudrost i moć su njegove. On je promjena vremena i godišnjih doba, on postavlja kraljeva i njima deposes. On daje mudrost mudrih i znanja na uviđavan. Otkriva duboke i skrivene stvari, zna ono što leži u tami, a svjetlo boravi s njim. - Daniel 2:20-22
Uzdaj se u Jahvu svim srcem i ne oslanjaj se na vlastiti razbor, na svim svojim putovima mu priznati, i on će ispraviti tvoje staze. - Izreke 3:5-6
Ovih nekoliko inspirational citata su život sastavljen i odabran tako da bi mogli pronaći svoje izgubljene snage i hrabrosti kao što ste pročitali kroz njih i razumjeti ono što oni pokušavaju otkriti. Takve citate ne mogu izgraditi brod nadahnuća u vašim srcima, no oni svakako mogu donijeti na vjetar koji može usmjeriti jedra broda vaše hrabrosti koju već imate!

No comments:

Post a Comment