Saturday 25 February 2012

Funny Office Quotes

Dodavanje osmijeh na nečiji dan je jedan od najboljih darova ikada možete dati toj osobi. Humor je velika oružje i čitanje smiješno citati i izreke može privremeno učiniti nas zaboraviti naše tjeskobe. Mnogi od nas su redovito bogged dolje po mnoštvo brige i probleme, osobito na radnom mjestu. Evo nekoliko smiješno ured citati vas oraspoložiti i dokazati da smijeh doista najbolji lijek.
Funny Ured Izreke dana; Ispod su neki smiješne ured citati uljepšati vaše dan
Ako mislite vaš šef glupo zapamtimo ti ne bi imati posao ako je bio pametnije. - Albert Grant
Njegov nesanica bilo toliko loše, nije mogao spavanja tijekom ured sati. - Arthur Baer
Recite šef ono stvarno mislite o njemu i istina će postaviti vam besplatno. - Patrick Murray
Ne želim bilo yes-muškaraca oko mene. Želim svatko reći mi istinu - čak ako to troškovi mu posao. - Samuel Goldwyn
Svaka organizacija je poput septičku jamu. Stvarno velika chunks dižu do vrha. - John Imhoff
Nemojte podcijeniti vaše sposobnosti. Da je tvoja gazda posao. - Nepoznat
Svaki dan Ustajem i gledati kroz Forbes listu najbogatijih ljudi u Americi. Ako nisam tamo, ja idem na posao. - Robert Orben
Ljudi su uvijek spremni učiniti iskren dana rada. Problem je što oni žele za tjedan dana platiti za to. - Joey Adams
Sam uvijek pokušati ići dodatni milju na poslu, ali moj šef me uvijek pronalazi i me vraća. - Anonimno
Saznajte iz pogrešaka drugih. Ne možete živjeti dugo dovoljno napraviti ih sve sami. - Nepoznat
Stvarno Funny Office Izreke; Evo su nekoliko smiješno ured citati da ćete uživati ​​čitajući,
Conway's Law: U svakom organizaciji uvijek će biti jednoj osobi tko zna što se događa - Ova osoba mora biti otkaz. - Anonimno
Svijet je podijeljen u ljudi koji učiniti stvari - i ljudi koji dobiti kredit. - Dwight Morrow
Uvijek sam stići kasno u uredu, ali ja nadoknaditi ga ostavljajući rano. - Charles Lamb
Rad je prokletstvo pitke klasa. - William Archibald Spooner
Jedan od simptoma približava živčani slom je uvjerenje da nečijeg rada je strašno važno. - Bertrand Russell
If teškog rada je ključ uspjeha, većina ljudi radije pokupiti zaključavanje. - Claude McDonald
Poslovni konvencijama su važni jer pokazati kako mnogi ljudi tvrtka može djelovati bez. - Anonimno
Mislim što dobro to učiniti nikome sami ubiti radni, jer crvi će ste dobili u kraju. - Dorothy Gish
Hard nikada rad ubijen nikome, ali zašto uzeti priliku? - Edgar Bergen
Kadgod ćete upitani možete učiniti posao, recite 'em, Svakako, mogu! Onda dobiti zauzet i saznajte kako to učiniti. - Theodore Roosevelt
Sam prijatelj radni čovjek, radije bih biti njegov prijatelj nego biti jedan. - Clarence Darrow
Ako vam reći šef ste bili kasno za rad jer ste imao stan guma, sljedećeg jutra ćete imati stan guma. - Cannon's Law
Preostalih rad završiti kako bi dosegnete svoj cilj povećava kao rok pristupa. - Bove's teorema
Kratki Funny Office Quotes; Neki više smiješno ured citati golicati vaše smiješne kosti
A odjelenje je samo tapaciran ćeliju bez vrata. - Anonimno
Volim raditi. To me fascinira. Ja sjedim i buljiti u njega satima. - Oscar Wilde
HAM I JAJA - A dan raditi za piletina; doživotno opredjeljenje za svinja. - Nepoznat
Hard rad osuditi blizini kao precijenjen as monogamiju. - Huey Long
Nagrada za rad dobro učinio je priliku učiniti više. - Nepoznat
Momka koji nikada pogiješio uzima njegov narudžbe iz jednog tko ne. - Anonimno
Svatko čini pogreške. Trik je da napravite greške kad nitko ne gleda. - Anonimno
Iskustvo je češalj koja priroda daje muškarcima kada su ćelav. - Anonimno
Bankar vam posuđuje njegov kisobran kad sunce sija ali to želi natrag minute počinje kiša. - Nepoznat
Vještak netko zove u posljednji minute da dijele kriviti. - Nepoznat
Također pročitajte sljedeće; Funny Citati i Izreke; Kratki Funny Quotes; Funny Quotes About Život; Kadgod vi osjećate dolje, s radom pritisak ili stres, samo pročitajte ove smiješno ured citati i osvježite s dozom smijeha.

No comments:

Post a Comment