Sunday 12 February 2012

Funny Quotes o ljubavi

Funny navodi o ljubavi pomiješane su sa slatkim humora i gorke sarkazma. Vi ćete naći da je smiješno navodnika o ljubavi rasplesti opipljive emocije ljubavi. To vam pomaže dodajte malo humora na romantičnu vezu ili pomoći da dobijete više omalovaženo ljubavi. You will find slijedeće funny love quotes about donijeti osmijeh na lips i your romantic escapade.
Funny Quotes o ljubavi i života
Ljubav ne čini svijet ići krugu. Ljubav je ono što čini vožnja isplati. ~ Franklin P. Jones
Ljubav je neodoljiva želja da neodoljivo se željeni. ~ Robert Frost
Prava ljubav može slijepa vama, ali u isto vrijeme ako ga pustiti, to također može otvoriti oči. Nepoznato
Ljubav i struja su one u istom, draga moja. Ako ne osjećate trzaj u tvojoj duši svaki put poljubac dijeli, šapat izgovori, dodir se osjeća, onda niste stvarno u ljubav na svim. ~ CJ Franaka
Uvijek postoji neki ludilo u ljubavi. No, tu je i uvijek neki razlog u ludosti. ~ Friedrich Nietzsche
Život bi bio savršeno ako neke djevojke je gumb za isključivanje zvuka, neki dečki imali gumb uredi, loše vrijeme je brzo naprijed gumb i dobra vremena imao je pauza ..
Postoji samo jedna sreća u životu, voljeti i biti voljen.
Love nema nikakve veze s tim što očekuju da bi, to je ono što se očekuje da daju - što je sve. ~ Anon
Smijte se vaše srce, ples na kiši, Cherish trenutak, ignorirati bol, ljubav, naučiti, oprostiti i zaboraviti, jer zapamtite, samo jedan život.
Vi svibanj također željeli pročitati više o smiješno citati o životu.
Funny Izreke o Ljubav i Veze
Kad čovjek ukrade Vaša supruga nema bolje osvete od pustiti ga držati njoj. Sacha Guitry ~.
Postoji jedna stvar bih razbiti nad i da jest ako ona me uhvatili s drugom ženom. Ne bih stalak za to. ~ Steve Martin
To je bio savršen brak. Ona nije htjela, a on nije mogao. ~ Spike Milligan
Moj savjet vam je vjenčati: ako nađete dobru ženu bit ćete sretni, ako ne, da ćete postati filozof. ~ Sokrat.
Some ljudi pitati tajni naše duge braka. Vodimo vremena otići do restoran dva puta tjedno. Malo svijeća, večera, laganu glazbu i ples. Ona odlazi utorkom, petkom idem. ~ Henry Youngman.
Nisam razgovarao sa svojom ženom u godinama. Nisam htjela da joj prekinuti. ~ Rodney Dangerfield.
Arheologa je najbolje husband svaka žena može imati, a starija ona dobiva, to više zanima je u njoj. ~ Agatha Christie
Žene oženiti ljudi u nadi da će se promijeniti. Muškarci oženiti žene nadajući oni neće. Tako da svaki neizbježno je razočaran. ~ Albert Einstein
Čovjek je već na pola puta u ljubavi s bilo žena koja sluša ga. ~ Brendan Francis
Romantična ljubav je mentalna bolest. Ali to je ugodno jedan. To droga. Iskrivljuje stvarnost i to je točka to. Bilo bi nemoguće zaljubiti se u nekoga da se stvarno vidio. ~ Fran Lebowitz
Bio sam u braku po suca. Ja bi trebao imati je pitao za žiri. ~ Groucho Marx
Funny Izreke o ljubavi i braku
Moja supruga i ja bili smo sretni za dvadeset godina. Onda smo se upoznali.M ~ Rodney Dangerfield.
Brak je poput stavljanja ruku u vreću zmije u nadi da će izvući jegulja. ~ Leonardo Di Vincija.
Ah, da, razvod ... od latinske riječi, koja znači istrgnuti genitalije muškarca pomoću njegovog novčanika. ~ Robin Williams.
Nisam razgovarao sa svojom ženom u godinama. Nisam htjela da joj prekinuti. ~ Rodney Dangerfield.
Ljubav je privremeno ludilo izlječiv sklapanjem braka. Ambrose Bierce ~
Četiri najvažnije riječi u svakoj braku ...Ja ću napraviti jela. ~ Anonymous
Nijedan čovjek doista je u braku sve dok je on razumije svaku riječ njegova supruga ne govori. ~ Anonymous
Moj suprug je rekao da je njemu ili mačka ... Ja ga propustiti ponekad.
JA je dobio osloboditi od moj muž. Mačak je alergičan.
Ja sam čudo domaćica. Svaki put kad sam ostaviti jedan čovjek sam voditi svoju kuću. ~ Zse Zse Gabor
Volim biti u braku. To je tako velika da utvrdimo da jedna posebna osoba koju želite ljutiti za ostatak svog života. ~ Rita Rudner
Da li znate što to znači da dođe kući noću žena koja ću vam dati malo ljubavi, malo ljubavi, malo nježnost? To znači da ste u krivu kuću. ~ George Burns
Moja supruga i ja otišli natrag u hotel gdje smo proveli noć našeg vjenčanja. Samo ovaj put, ostao sam u kupaonicu i plakala. ~ Henry Youngman
Brak je dati i uzeti. Bolje bih ga dati njoj ili ona će ga uzeti ionako. ~ Joey Adams
Funny Izreke o ljubavi i prijateljstvu
Da bi se tvoj prijatelj je sve što sam ikada želio, da se vaš ljubavnik je sve što sam ikada sanjao.
Prijatelj je dar sebe dati. ~ Robert Louis Stevenson
Volim te, ne samo za ono što su, već ono što sam ja kad sam s tobom. ~ Roy Croft
Moj najbolji prijatelj je čovjek koji u meni žele dobro to želi za moj radi. ~ Aristotel
Prijateljstvo je jedan dušu stana u dva tijela. ~ Aristotel
To je jedan od blagoslova starih prijatelja koji možete priuštiti da bude glup s njima. ~ Ralph Waldo Emerson
Pravi prijatelj je najveći svih blagodati, i ono što mi se najmanje brigu o svim steći. ~ François de La Rochefoucauld Duc
Međutim, rijetki prava ljubav može biti, to je manje nego iskreno prijateljstvo. ~ François de La Rochefoucauld Duc
To su malo smiješno ljubavi citati o ljubavi. Nadam da ste uživali čitajući ove smiješne ljubavi citati, baš onoliko koliko sam volio ih okupljanja Vas. Možete pronaći više ljubavi citati u članku slatke ljubavi citati i citati Shakespeare ljubavi. Zapamtite, ljubavi liječi sve boli i humor najbolji lijek.

No comments:

Post a Comment