Saturday 18 February 2012

Inspirational Izreke o životu

Život je avanturistički put koji je pun mnoge uspone i padove. Mnogo puta u zivotu, dolazimo oči u oči s situaciju koja nas vodi duboko u ponore depresije i neuspjeha. No, inspirational citati o životu vratiti izgubili nadu i motivirati nas pokušati teže i dolaze iz naših uspjeo bez ičije pomoći ponora negativnosti. These inspirational citati o životu i inspirativne riječi nisu samo korisno za one koji su izgubili nadu, ali i onih koji trebaju da se izjave da će ih više određuje nego prije. So inspirational izreke i citate inspirational nisu samo riječi, već su biseri mudrosti koje će vam pomoći ići naprijed u životu i staviti prošlost iza sebe. Omogućava imaju pogled na neka inspirational citati o životu koje će vam pomoći opremu za uspješno i svijetle život naprijed.
Inspirational Izreke o životu poznatih Osobnosti
Naš stav prema životu određuje život stav prema nas. Earl Nightingale ~
Tajna uspjeha je da se držite slika uspješnog ishoda u umu. ~ Thoreau
Što god možete učiniti ili san možete, to početi.Smionošću je genij, moć i magiju u njemu. ~ Goethe
Neću predaju odgovornosti za svoj život i moje djelovanje. ~ John Powell Henok
Spavao sam sanjao jedan da je život radost./ I probudio i vidio da je život dužnost./ I postupio, i gle, bila dužnost Joy. ~ Rabindranath Tagore
Istina će vam besplatan. ~ Biblija, John 8:32
Ne postoji takva stvar u bilo kojem životu kao nevažno dan. ~ Alexander Woollcott
Ja neće umrijeti unlived život. Neću žive u strahu od pada ili, uhvatiti vatru. Ja odlučite naseljavaju moju dana, kako bi se omogućilo moj dnevni meni otvoriti, da bi mi manja bojati, više dostupni, popustiti mog srca do postaje krilo, baklja, obećanje. Ja odabrati rizika moje značaja, da žive tako da koja dolazi k meni kao sjeme odlazi na sljedeću as cvijeta i ono što dolazi za mene kao cvjetati, odlazi na što voće. ~ Dawna Markova
Će vam drago života, jer to vam daje priliku voljeti i raditi i igrati i gledati gore u zvijezde. ~ Henry Van Dyke
Nemojte dopustiti da život vam obeshrabri, svatko tko je dobio, gdje je morao početi gdje je bio. ~ Richard Evans
Život je prekratak da se malo. Benjamin Disraeli ~
Previše mnogi ljudi su razmišljanje o sigurnosti, umjesto mogućnost. Oni Čini se više bojati života nego smrti. James F. Byrnes ~
Nabavite zauzet Livin 'ili dobiti zauzet dyin'. ~ Morgan Freeman kao Red u The Shawshank Redemption.
Život nije ono što želite da se, to je ono što bi to postalo. ~ Anthony Ryan
Život je nešto poput trube. Ako ne stavljajte ništa u, nećete dobiti bilo što. ~ William Christopher Handy
Pokušajte ne postati čovjek uspjeha već čovjek vrijednosti. ~ Albert Einstein
Nadahnuće i genija - jedno te ista. ~ Victor Hugo
Inspirational Izreke o životu
Muškarci su rođeni da uspjeti, a ne uspjeti. ~ Henry David Thoreau
Ljudi rijetko vidi zaustavljanja i bolne korake kojima najbeznačajnijih uspjeh je postignut. ~ Anne Sullivan
Rječniku je jedino mjesto u kojem je uspjeh dolazi prije posla. ~ Mark Twain
Moji najbolji uspjeh dolazi nakon svojih najvećih razočaranja. Henry Ward Beecher
Uspjeha je uzimajući ono što želite, i sreće žele ono što ste dobili. ~ Dave Gardner
Prvi i najvažniji korak prema uspjehu je osjećaj da možemo uspjeti. ~ Nelson Boswell
Da li malo više svaki dan nego što mislite da vam eventualno mogu. ~ Lowell Thomas
Samo mogu mijenjati svoj život. Nitko to mogu za mene. ~ Carol Burnett
Uspjeh često dolazi onima koji se usude djelovati. To se rijetko odlazi na plašljivi koji se ikada bojali posljedica. ~ Jawaharlal Nehru
Sada nije vrijeme da razmišljam o tome što nemaju. Razmislite o tome što možete učiniti s onim što ima. ~ Ernest Hemingway
Ljudi počinju da postanu uspješni u minutu oni odluče da bude. ~ Harvey MacKay
Možete pročitati neke inspirational quotes život s upaljač se na život u smiješne inspirational quotes. Možete čak i naći neke dobre inspirational quotes u članku o inspirational citati za teška vremena.
To su nekoliko inspirational citati o životu i inspirational riječi, koje će vam pomoći držati se kreće u životu. Ideja za čitanje inspirativni citat je razumjeti mantra uspješne ljude koji im pomaže postići uspjeh u onome što im je činiti. Život nije krevet od ruža da je istina, no ono što je zabavno u životu gdje ćete dobiti ono što želite bez neke avanture. Nadam se da ove riječi mudrosti motivirati vas da pogledate na život s različitih uzeti. Sjetite se, baš kao što Babe Ruth kaže: Vi jednostavno ne može pobijediti osoba koja nikada ne odustaje.

No comments:

Post a Comment