Monday 20 February 2012

Gubitak Poruke

Kada netko gubi netko na smrt, ispada da je najteže vrijeme za prevladati gubitak. U tako teškim fazi, jedan je u gubitku od riječi koje može pomoći pokazati svoju potporu, kao i simpatije za osobe prolazi kroz ove faze da prevlada tamno razdoblje. Morate poslati poruku preko smrtni slučaj, uz dar obitelji umrle osobe. No, morate biti oprezni jer ne želim zvučati neosjetljivo ili uznemiriti bereaving obitelji.
Možete jednostavno reći: "Žao mi je", kada šaljete uz odgovarajući dar pokazati svoju najdublju sućut. Morate imati na umu da ne samo slanje više od jednostavnog smrtni slučaj poruke, ali vaš podržavaju misli na žalost obitelji. Možete pomoći uljepšati njihov dan ili učiniti da se osjećaju još gore sa svoje simpatije poruke. Dakle, morate slijediti neke etiketa, dok slanje u odnosu na žalost poruke. Dok slanje preko svoje simpatije poruke, sjetite se:; naklonost kartice ili smrtni slučaj poruku treba poslati, čim čujete o smrti. ; Poruka treba biti kratka i jednostavna. Nemojte koristiti komplicirane jezik i dugotrajan stavka koja čini obitelj osjeća se još više bijedan. , Ako ste bili vrlo blizu pokojnika, trebate pokazati koliko ste ga propustiti / nju i ono što je pokojnik značilo za vas. Ako niste bili vrlo blizu pokojnika, samo potvrđujući smrti će biti više nego dovoljno. , Kad ste poslali preko smrtni slučaj poruku, napiši svoje puno ime prilikom potpisivanja off poruke. Vi ne želite da se obitelj pitate tko je poslao preko zamišljen simpatije poruke. , Ako ste obličje za neki smrtni slučaj poruke primjera, onda Sljedeći paragrafi će dokazati da bude korisno. Čitajte na saznati više o odgovarajućoj žalost poruke primjera. Možete pročitati više poruka žalost primjeri u navodnike članak berevement.
Uzorak Gubitak Poruke
Draga Ivana i Marija, Naše misli i molitve su s vama u ovom teškom trenutku.; Žao nam je za svoj gubitak., Ljubav, James Matthew i Matthew obitelji
Suze su ponekad neprimjerene reakcije na smrt. Kad je život živio potpuno iskreno, sasvim uspješno, ili samo potpuno je ispravan odgovor na smrt je savršen interpunkcijski znak je osmijeh., Gubitak, Burchill, Julie
Nikada se jednom osjećam se tako potpuno bespomoćan kao u pokušaju da se govori za veliku udobnost smrtni slučaj. Neću ga probati. Vrijeme je jedini utješitelj za gubitak majke., Gubitak, Carlyle, Jane velški
Draga Marija i obitelj, a mi smo tako tužno čuti da ste izgubili draga Ivana, njegovala suprug, otac i djed volio. Naša sućut., James Jones i Anne
Simpatija Poruke
Simpatija poruke treba slijediti osnovno je pravilo da su kratka i jednostavna. Sljedeći uzorak poruka sućut će dokazati da bude idealna za uključivanje u bereavements karticama. Možete pročitati više o tome pisati na kartice simpatija i naklonost kartice - kako pisati. , 'John' je prekrasna osoba. Ja sam tako žao 'John' više nije ovdje s nama. ; Moje najdublje simpatije u svoje slobodno vrijeme gubitka, ja sam ovdje za vas, moje misli i molitve su s vama, John će skupo biti propustili, molimo vas pustiti mene znati ako ima išta što ja mogu učiniti. , Ivan je u svojim molitvama, mira, molitve i blagoslov, s iskrenom sućuti, žao mi je za svoj gubitak; moje najdublje simpatije u svoje slobodno vrijeme gubitka, mira, molitve i blagoslov; Gubitak Poruke Primjeri Ne smije se koristiti, postoje neke težak gubitak poruke, fraze ili rekavši da ne biste trebali koristiti prilikom pisanja simpatiju kartice. Ovi smrtni slučaj poruke primjeri trebali biti potpuno izbjegavati prilikom pisanja poruka simpatiju. , A ja znam kako se osjećaš, Vrijeme liječi sve rane, [Ime] je na boljem mjestu sada, nadam se da ćete uskoro osjećati bolje, a to također trebaju prolaz; [Ime] neće trpjeti više, Call me ako trebate ništa; Sutra će biti bolji dan, to je sve za najbolju; To je bio njegov / njezin vrijeme da ide, ja znam da ti nedostaje [Ime]; Slanje sretne misli svoj način, možete pročitati više o simpatije izreka u člancima:; Sympathy Card Poruke, Simpatija Poruke primjere; odgovarajućih riječi za Sympathy Card: "Ovo su nekoliko uzorak žalost poruke koju možete poslati preko s cvijećem ili nekim odgovarajućim dar. Morate biti vrlo oprezni sa svojim riječima, kao da ne žele povrijediti osjećaje obitelji. Također, ne pretjerivati ​​emocije kao što svibanj izgledaju kao varanje. Poruke sućut treba biti iskren i suptilan. Nadam se da ćete naći ovaj članak na žalost poruke biti koristan.

No comments:

Post a Comment