Friday 17 February 2012

Kako prestati odugovlačiti

U redu Prije nego sam početi moram reći da je do nekog vremena natrag, to je normalno za mene čekati do zadnje minute učiniti ništa. Bilo da je odlazak na kupanje, priprema doručak, ili čak studira. Mislio sam da sam svidjela izazova. No kad sam shvatila da nisam bila stvarno korist od izazova, shvatio sam da mi je procrastinating umjesto. To je kada sam napravio odluku da se zaustavi odugovlačenje! Pročitajte više da znaju kako definirati odugovlačenje i njegovih uzroka.
Kako to Čepljenje procrastinating over Domaća zadaća, procrastinating over domaću zadaću jednako normalno kao domaću zadaću sama. Da, student će se pokušati odgoditi domaću zadaću u najvećoj mogućoj mjeri. Zbog toga odugovlačenje, studenti skloni zaboraviti rade domaću zadaću potpunosti. Stoga, kako prestati odugovlačiti i učiniti vaš domaći na vrijeme?
Prvo, morate se reći da vam se sviđa subjekt da ste bili dodijeljeni domaću zadaću. Ako je subjekt mrziš, ne želite da provedete više vremena nad njim, što će vas odugovlačiti preko domaću zadaću. Sa druge strane, ako vam je najdraži predmet, radiš zadaću će biti zabavno za vas. Tako, trebali držati se reći da vam se sviđa tema. Nešto poput pozitivne self afirmaciju.
Zatim, provjerite da li napraviti domaću zadaću, odmah poslije škole. Napravite pravilo za sami. Ne činite ništa zabavu sve dok niste učinili s zadaću. Vjerujte mi, to je radio za mene. Svi moji zadaci na faksu je trebalo učiniti nakon klasa, i prije nego sam glavu u klub. Taj način, znao sam da duže sam odugovlačiti, kasnije sam gurati zabavno!
Još jedna stvar možete probati je grupa zadaća sjednice. Cijeli banda mogu sjesti zajedno i dovršiti domaću zadaću. Ovaj način, vi još su zabavljate, ne sama i dovršite vaš domaći, svi istodobno!
Pročitaj više o tome kako da prevladaju odugovlačenje.
Kako to Čepljenje i Start procrastinating studiranja; Da, ponekad studije mogu dobiti prilično dosadno. Pogotovo kad se treba učiti one tipične teorijskih predmeta. Dobro, u tom slučaju, kako prestati odugovlačiti! To će poduzeti napore, no možete uspjeti u tome.
Možete probati pozitivnom pristupu afirmacija u proučavanju kao dobro. Ako ste sami uvjeriti da vam se sviđa subjekt, od vas će proučavati s više interesa i odugovlačenje neće doći na putu. Dapače, od vas će se zadržati puno više nego što bi, ako bi to studirao, bez kamata.
Zatim, da provjerite da li upuštati u skupini studija. No, grupu treba ljudi koji nisu ni procrastinators. Jer, ako sve želite da ga je odložio, neka je samo reći, knjige će biti zaboravljena. Stoga, skupiti grupu ljudi koji su dobri u temu, precizan, i zainteresirani za temu. Na ovaj način imat ćete tvrtki i smjernice. Dapače, ovi ljudi će vjerojatno uspjeti u paljenju svoj interes u pitanju.
Drugi način je da ga usisati. Da, bez obzira koliko ste željeli da ga izbjeći, postoje određene stvari koje jednostavno ne možete izbjeći. U tom slučaju, vi samo trebate ga usisati i učiniti. Isto načelo mogu raditi za studij kao dobro. Dovoljno je usisati, završiti studij, a zatim možete otići na divljanje i imaju blast! Na ovaj način, moći ćete poraziti čudovište odugovlačenje jednim handedly! Provjerite pomoć kako postaviti prioritete, i izbjeći odugovlačenje.
Kako prestati procrastinating na radu, na rad, ima dana kad se jednostavno ne može dobiti dolje za početak rada. Vi ćete otići okolo pričaju svojim prijateljima, popiti više šalica kave te pronaći najblesavijih stvari zanimaju, sve dok to ne rade. Da, uglavnom ovih dana se nazivaju ponedjeljkom. Svi od nas su iskusili ponedjeljak bluesa. Kada su svi ismijavali vikend čini vam je dosadno pojma rada. U tom slučaju, kako prestati odugovlačiti i početi raditi!
Vrlo jednostavan, morate se podsjetiti, da je vaš posao je ono što dobiva vam plaće. Ako ne rade, nećete dobiti vaše plaće. Ako ne dobijete vaše plaće, nećeš imati novaca. Ako nemate novaca nećete biti u mogućnosti priuštiti odlazak na svoj omiljeni klub ili kafić. Dakle, samo obaviti radni ASAP i onda izaći i imati blast sa svojim prijateljima.
Drugi način za prestati odugovlačiti je uzimanje oduševljen interes u sve što činite. Bilo da je podizanje pera iz pera vlasnika ili prolazi kroz izvješće. Učiniti sve temeljito i uzeti interes u to sve. Na ovaj način, vaš um neće naći ništa zemaljski. Prije nego to znam, vi će se s radom i naslova iz ureda da se zabavite! Pročitaj više o tome da prevladaju lijenost kada su na poslu.
Ako se još uvijek osjećam kao procrastinating, dati ovaj članak o tome kako odugovlačiti produktivno, dobro pročitati.
Odugovlačenje je prirodni. To je reakcija uma na nešto što bi netko naći da dosadna ili svjetovnog učiniti. Međutim, kada to treba biti učinjeno, to treba biti učinjeno, pravo! Dakle, ja se nadam ovaj članak pomogao da znate kako prestati procrastinating. Ovo je gdje sam odjaviti! Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment