Friday 18 May 2012

Ime benda Ideje

Dok je moj bend počeo džem i vježbati, mi često o zaboravili dolazi s imenom za naš bend. S obzirom da smo svi bili djevice bend prije nego uzimajući zajedno, nitko od nas ikada bio u bendu prije. Iako smo svi čuli i praktično štovali mnogo bendova i glazbenika, to je malo teško doći do imena za band. Pripadaju književnoj dio benda, dolaze s ime vrsta moja odgovornost. Pa, nismo se s imenom, ali smo također pronašli mnogo onih velikih u tom procesu. Pusti nas da vidi one prve.
Cool ime benda Ideje, postoje određene bend imena da samo dim riječi cool. Oni personificirati emocija i stane potpuno. Evo nekoliko bend imena koja spadaju u tu kategoriju. , Pearl Glow, Junior Sound radionice, slikar Nirvana, a Darkside, Lucifer Inc, Div tlaka junkies, Allstars, Flying Gravity, Ishod ulaz, Retro Raspoloženje Queens, Sinatra spektra; LayLo, smrtonosno Živim, Entourage, baby dječaci, Duet Dodos; Symbian Sync, Raw požara; Vintage Psycho aranžmana; Freud Projekta; Sva ova imena su prilično inventivni i držite bit glazbe bez granica.
Pročitajte više na alternativni rock bendova.
Dobro ime benda Ideje: "Ovo su imena koja označavaju vrstu glazbe da se bend može igrati. One mogu odabrati onaj koji zvuči najprikladniji za taj žanr. ; Sykadelick, BloodLust, režati Uzlet; Big Head Purple, nevidljivosti; EmJay, Magik, grijeh izvršitelji, Nebeski zlo; Bodhi Tree (postojeći bend), Pin Drop nasilja (postojeći bend); Parikrama (postojeći bend); Zeest (postojeći bend) ; Putno (postojeći bend), marihuana Farma, Farmville Lovci, nije dobro djevojke / dečki, neženja Ljubav, Alzheimer's Band, Kondom narodu; Da, neke od tih svibanj činiti se malo preko vrha, ali vjerujte mi, oni su bolji od onog dolazi sljedeći. Ili način, ta imena rade dobro za bendove koji žele dokazati svoje maverickness.
Pročitajte više na najbolji rock bendova svih vremena.
Gadan Ideje za ime benda, a sada, nisu svi nazivi koji se da društveno prihvatljivo, zar ne? U mom traženju savršenog ime benda, i broj koncerata koje sam pohađao, postoji nekoliko vrlo unbelievable imena i ime benda ideja da sam naići. Sada, ta imena su velika kada želite napraviti instant dojam na svoju publiku, ili pokazati da ste jednostavno brigu o glazbi, a ne ime benda. , Kongres Spunk, napadaju povlačenju nevidljivog Krave; Baby bacača, zavjese boli, Devilishistic, plijen poziva, 50% off, Victoria's Povraćanje, Sophie's Glupost, Leopard Lovci, a tuširati se vreće, PMS-a, Triple D, bolje od vas ; Vrijeme pratitelja, Budućnost, stara Monk, College Band, mi igramo! , Prima facie, Da, ja iskreno sam čuo ljudi dolaze gore sa i korištenja imena ove vrste, koji možete suzdržati od korištenja, to je vaš izbor. Međutim, morate znati da popularnost bendova vrsta povećava jednostavno zato što su njihova imena pa tako smiješno.
Dakle, sada znate da postoji ogromna različite vrste bendova i ime benda ideje u ovom članku. Vjerujte mi, imali smo dosta smijeha s nekoliko od tih imena, a mi smo bili ozbiljno razmišlja više od nekoliko drugih. Dok onaj koji smo naselili već nije na popisu, mogu vas pustiti na to pravo sada. Nazvali smo sebi Unidentifiables.Mi imamo razloga za to. Dakle, ako se pitate što misli proces iza njega je, neka mi, kažem vam, spomenemo samo žalbu nas. Dakle, bilo da je ime s popisa iznad, ili onaj koji ste odabrali iz figments vaše mašte, samo odabrati jedan. Vjerujte mi, to će vam stane odmah! Ovo je gdje sam odjaviti! Rock On!

No comments:

Post a Comment