Friday 25 May 2012

Kako zamijeniti kočioni Rotori

Ikad pitali kako malo silu vaša stopala na papučicu kočnice donosi 2000 £ automobil brušenje zaustaviti? Tvoj stopalo očito ne može izvršiti potrebne snage da zaustavi automobil. Tu je i sustav koji interpretira pritisak nogom da se zaustavi vozilo takve veličine. Zovemo je sustav kočenja, ili jednostavno, kočnice.
Danas smo svi govoriti o automobilima ubrzanje 0 do 60 km / h, u manje od 4 ili čak 3 sekunde. No, je li netko dao mislio da zaustavljanje vozila na 60 km / h zumiranje u par sekundi? Je li ozbiljno misli ikad dao za proizvodnju kočioni sustav odgovarati ogroman ubrzanje? Da! Kočenja tehnologije dobio metak u ruku u kasnim 60-ih i početkom 70-ih, kada je manje učinkovito bubanj kočnice zamijenjene su moćniji disk kočnice. Oni su prvi put uvedeni u high-end, visoke performanse automobila, a kasnije, u opće performanse vozila. Time je dijelove disk kočnice, uglavnom kočnice rotora, u središtu pozornosti. Kao i svaki sustav kočenja je u pratnji puno trošenja i habanja, rotori trebaju zamjenu u redovitim razmacima. No, prije nego učenje kako zamijeniti kočnice rotora, važno je razumjeti više o kočnice rotorima. Pročitajte više na auto kočnice problema.
Što su kočnice rotorima
Osnovni princip je da se disk kočnice pretvoriti kinetička energija rotirajućeg kotača u toplinske energije trenjem. Dva najvažnija sastavnica disk kočni sustav su kočnice jastučići i kočnice rotora. To su izrađene od visoko trenja materijala. Kada se pritisne papučicu kočnice, hidraulični mehanizam čini šestar, stezaljke dva jastučići zajedno na rotirajući disk rotora, čime zaustavljanje kotača na rotacijskog kretanja i zaustavljanja vozila. Dakle, možemo vidjeti da je rotor je poravnat na istoj osi kao i kotača sama i kočnice jastučići koji djeluju izravno na rotorima, djeluju posredno na kotaču.
Dakle, ono što su kočnice rotora izrađeni od? Faktor koji odlučuje radna kočnica je metalurškim sastav rotora i njegov dizajn. Ovo svojstvo od rotora određuje snage, buke, habanje i najvažnije obilježje njegove kočenja. Kočnice rotorima uglavnom su izrađene od visoko kvalitetne željezo cast. Livenja Proces je vrlo pažljivo prati i to je osigurano da stopa po kojoj se željezo hladi je visoka. Casting je učinjeno na način kako bi se postigla ispravna vlačne čvrstoće i tvrdoće.
Kada zamijeniti kočnice rotorima?
To je vrijeme za zamjenu rotora kad su nosili dolje na minimum naveden granica također poznat kao bacite debljine. Debljina rotora treba uvijek mjeriti mikrometrom s točno odrediti debljinu. Rotori bi također trebali biti zamijenjeni, ako su tvrda mjesta. Hard mjesta može vratiti čak i ako je rotor prošla resurfacing. Squealing je još jedan znak da je vrijeme za promjenu kočnice rotorima. U takvim slučajevima, buka ili visoke pitch cika može se čuti na primjeni kočnice. To je znak da postoji potreba za promjenom kočnice rotorima ili kočnice jastučići. Pročitajte više na auto zvukove i što oni znače.
Kočioni Rotori Zamjena
Kočioni rotori se obično trajati znatno duže nego kočnice jastučići koji zahtijevaju česta zamjena. Evo korak-mudar opis kako zamijeniti kočnice rotorima. ; Uvijek nosite masku za filtriranje, a zamjena kočnice rotorima. To je nužno što su kočnice prašina sadrži azbest. ; Za početak, jack up automobila i uklonite kotača. , Provjerite je rotor za bilo koju trošenja i habanja. Tragove ili stanjivanje iz rotora bi značilo da je vrijeme za zamjenu. , Korištenje velikih C-spona, stisnuti čeljusti kočnica postavljanjem dvije strane spajati na obje strane kaliper. ; Izvadite vijke drži šestar na mjestu. Budite oprezni da ne ometaju kočnice redak koji sadrži tekućina za kočnice. , Sada, s čeljusti uklonjen, možete jednostavno povući rotora ravno van natrag duž osi. U slučaju da ne dolazi iz glatko, s obzirom na nakupljanje hrđe, morate okretati i povucite rotora istovremeno sa stražnjeg dok daje način. ; Dobiti novi rotor, i to mjesto, tako da je sjedi protiv osovina ploče. Zamijenite kočnice jastučići uz čeljusti u svojim ranijim pozicijama klizi po kliješta vratiti iznad rotora, kao što je bio prije brisanja. Ponovno instalirajte i zategnite vijke koji drže čvrsto kaliper. , Nove kočnice rotorima često prekrivena Cosmoline, koji je sklizak anti-rđa kemijske. Koristite posebno izrađenim kočnica za čistiju sifon off ove kemikalije iz rotora. Pazite da ne koristite nafte na bazi otapala. , Uvijek bi se osiguralo da kada zamijeniti rotor na jednom kotaču, zamijeniti drugi kotač s rotora, kao dobro. ; Vaše vozilo je sada spreman za test voziti s potpuno nove kočnice rotorima. Vozite vrlo nježno, dok testiranje novog zamjenu, kao i svaka greška ili misfitting, će biti otkriveno dok se testiranje.
Pročitajte više na:; Auto Brake problema; Brake Caliper zamjene; ​​kočnica Line Repair, a to daje potpuni izvještaj o tome kako zamijeniti kočnice rotorima. Nadam se da to dokazuje neizmjerno korisno za vas i vaš automobil. Zapamtite kočnice je vrlo vitalni dio automobila, i pravilnu njegu ne bi trebala biti ugrožena s.

No comments:

Post a Comment