Sunday 20 May 2012

Ležaj kotača buke

A tutnjava ili ciklički buke bilo koje vrste se čuju ležajevi imaju problema u njihovom funkcioniranju. Čak i ako je vozač osjetila lagani problem u vozilu, odmah je trebao ići za buku ležaj kotača dijagnozu. Problem ako nije obratio u pravodobno, moglo bi biti mogućnost opasne posljedice. Pročitajte više na sigurnost automobila.
Identificiranje buke ležaj kotača
Zajednička trik identificiranja problema ležaj kotača je vidjeti da li je buka ostaje isti, dok ubrzava ili usporava. Ležaj kotača buke ne mijenja s promjenom brzine. Buke, međutim, raste ili snižava, dok okretanje. Dakle, može se reći da je šum čuo u pravilnim razmacima za vrijeme vožnje na neprekidan brzina je znak ležaj problema. Ležaj kotača buka ne treba miješati s bukom koju proizvodi oštećeni CV joint, to je potpuno drugačiji problem i treba rješavati odvojeno. Buke proizvedene od strane ležajeva zbog nedostatka podmazivanja ili zbog oštećenja. Trenja koji nastaje u suhim područjima ležaj tako, rezultati u zujanje koje se ponavlja u pravilnim razmacima. Zvuk također može biti pozvan kao loš buke ležaj kotača.
Da biste provjerili buke ležaj kotača, treba imati mehanizam za lift automobil za predenje gume. Dok se vrti kotač, treba staviti druge strane na dijagonala skupštine. Ako postoji problem u ležaj kotača, može se čuti buka. Podizanje vozila potrebno je odrediti strana od buke koja dolazi. Wiggling gume naprijed i natrag također pomaže u provjeri da li je guma je labav.
Prednji ležaj kotača buke
Prednji kotač treba provjeriti za buku i podmazivanje. Servis je prednji ležaj kotača treba obaviti svakih 30.000 milja. Dok se vozite, treba čuti ispravno jer gdje je buka dolazi iz. Buka dolazi iz floorboard pokazuje da problem nije prisutan u ležaj kotača, ali iu drugim dijelovima automobila. Zvuk dolazi iz prozora daje bolju ideju o ispravnom problem.
Stražnji ležaj kotača buke
Buke proizvedene od strane oba stražnja i prednji ležajevi kotača je isto. Stoga, nema razlike prisutan u zvucima produced by stražnje i prednje kotače. Metoda dijagnosticiranja stražnji buke ležaj kotača, osim gore navedenih, je voziti vozilo pri konstantnoj brzini, s malim varijacijama u brzini bitak je napravio. Blago varijacije su potrebni, jer su neki automobili praviti buku samo na određenim brzinama. Ovdje je stvar je da buka ležaj kotača opasnost ne bi trebao ići neotkriven, i trebao bi se bavila ili popraviti u najkraćem mogućem roku. Pročitajte više na popravak automobila.
Tijekom dijagnoza problema ležaj kotača, treba provjeriti da li postoje bilo kakve pukotine na ležaju površini. Čak i mala pukotina mogu dovesti do većih problema. Za otkrivanje pukotina minuta, jedan je provjeriti imajući na jakom svjetlu. Napukao, koštice ili istrošeni ležajevi moraju biti zamijenjena. Dijelovi kao što su ležaj središte provrta i vretena, također treba provjeriti za štetu. Tijekom pregleda, treba provjeriti postoji li štete na ležaj koncentrator rodila, a njezino opremanje također treba provjeriti. Ležaj čvorište je rodila, ako ne stane ispravno, on poziva kao zamjena za auto dijelova, kao što su bubanj, rotora ili glavčine. To bi trebao biti provjeriti da li su pravilno poravnat vretena. Oni svibanj ne biti u ravnoj liniji, pravilna dijagnoza problem je potrebno. Upravni koljenica treba zamijeniti ako bilo koji problem se nalazi u vretena. Pročitajte više na:; Bad ležaj kotača Simptomi, ležaj kotača trošak zamjene, Auto problema, problemi u vezi buke ležaj kotača se raspravlja u kratkom članku gore. Jedan bi trebao provoditi pažljivo dijagnozu izlizan i druge dijelove vozila kako bi se utvrditi točan uzrok. U nekim slučajevima, on svibanj neće biti moguće saznati problem na vlastitim. U takvim slučajevima, konzalting mehaničar bi bilo primjereno.

No comments:

Post a Comment