Sunday 6 May 2012

Kako reći Volim te na španjolskom

Entre lo que existe lo y que no existe,, el espacio es el amor. ~ Anonimo
Prijevod prekrasne rekao gore, ide,, između onoga što postoji i, da što ne, je prostor zove ljubav.
Pa, oni kažu da je španjolski su poznati po svojoj sposobnosti da izrazi emocije ljubavi i strasti bolji od svih ostalih. Dok sam ne bi htio raspravu da, moram reći da oni nemaju besmislen sposobnost da stvori izvor ljubavi iu srcu od najvećih ne-vjernik. Provjerite druge romantične načine za reći Volim te.
Kako reći Volim te na španjolskom jeziku, postoji mnogo načina da se kaže volim te na španjolskom jeziku. Kao što sam rekao, oni su vrlo voli ljudi. Međutim, metoda i tehnika na stranu. Neka nam vidjeti osnovne prijevod te volim na španjolskom jeziku., I Love You = Te Amo.; Da, samo dvije riječi koje obuhvaćaju toliko emocija. Pogledajmo sada kako da kažem ja tebe volim, na španjolskom., I Love You Too = Yo Te Quiero También, Pa, zar ne samo osjećam kao provaljivanje u salse ili nešto kad čujete ove riječi u svojoj glavi? Dakle, što španjolski zaljubljenici reći kada im nedostaje jedni druge. Kako reći mi nedostaješ na španjolskom?; Mi nedostajes = Te Echo De Menos, Pa, moram reći, da sam pada u ljubavi s španjolskom jeziku. Takva ljubav u svaki slog, kako oni to učiniti? U svakom slučaju, neka nam sada ići na viđenje drugih načina na koje se izražava ljubav (preko riječi) na španjolskom. Pročitajte više o nekim od najboljih načina za reći Volim te.
Kako reći Volim te na španjolskom jeziku: Citati: "Ovo su nekoliko španjolski citati koji pokazuju dubinu emocija besprijekorno. Ja ću biti prevođenja svi citati u zagradama nakon svake od njih.
El Amor Es La Amistad Prendida Fuego Por El Fuego; (Ljubav je prijateljstvo zapaliti)
Usted Es La Fuente De Mi Ser; (Ti si izvor moga bića)
Te quiero y usted solamente, (Volim te i samo ti)
Cierro mis Ojos y TE imagino frakcija u stranci MI, (ja zatvoriti oči i zamislite da ste blizu mene)
El Amor es Ciego; (Ljubav je slijepa)
ECHA Mano la ligera, soltar la ligera, Este es uno de los; Grandes secretos de la felicidad en el amor; (zaživjeti lagano, neka ide lagano. Ovo je jedna od velikih tajni sreće u ljubavi)
Mi Amor ne conoce límites, ya que ha conquistado todo, solo para ti llegar jedan!; (Moja ljubav ne poznaje granice, jer je osvojio sve, samo da dođem do vas!)
Con la moralne corregimos los errores de nuestros instintos y con el amor corregimos los errores de Nuestra moralna, (uz ispravan moralni pogreške naše instinkte i volimo ispraviti greške naših moralnosti)
El Amor verdadero ne es el que perdona nuestros defectos, sino que el nije los conoce; (Istinska ljubav ne oprašta naše grijehe, nego onaj tko ne zna)
El Amor Más Fuerte y Más PURO ne es el que sube desde la impresión, sino que el desciende desde la admiración; (Ljubav jači i čišći ne pucajući iz tiska, ali onaj koji siđe s divljenjem)
Pročitajte više o tome kako reći volim te na različitim jezicima.
Pa, nisu ti samo najljepše pisane izreke o razlozima zašto ja te volim, da ste ikada naići. Govoreći: "Volim te nikada nije bio više strastveni gesta. Dakle, uzeti priliku i reći svoje querido (španjolski za voljene osobe), kako se osjećate o njima. Ovo je gdje sam odjaviti!

No comments:

Post a Comment