Wednesday 23 May 2012

Zašto sam tako umorna

Jutra su diktiraju iscrpljenosti i tako su noći. Penjanje stepenicama je poput penjanja, Mount Everest i života u ovom trenutku izgleda kao (osobno) energetske krize. Očito pitanje, nazire poput labavo obješen nož, je ZAŠTO SAM tako umoran? As Sarah McLachlan stavlja ga, tako sam umoran, ali ja ne mogu spavati ... stoji na rubu nečega previše duboko ... smiješno kako se osjećam toliko, ali ne mogu reći ni riječi ... mi smo vrište iznutra, oh, ali ne može čuti ... toliko bojati da te volim, više plašili da će izgubiti ... držeći se prošlosti.
To je naša nesposobnost da sagleda stvari u sadašnjosti, koji zapravo čini nas umorna. Beskrajne iskušenja of teži, čini se više nego Homerovoj Odiseji. Let's vidjeti što su tamne istine dosadan život, koji čini sve nas pitaju, 'Zašto sam uvijek tako umorna?'.
Zašto sam tako umoran sve vrijeme?
Besane noći, a odgovor na pitanje zašto sam toliko umorna u zadnje vrijeme, može se odnositi na kvalitetu vašeg spavanja. Nesanica, nemogućnost spavanja za dugo vremena, stalne brige, ćudljiv pokreti tijekom spavanja i ekstremni umor su neki od uzroka nesanice. San je bitan dio wellness. Naše tijelo zahtijeva 8-10 sati sna. Spavanje omogućava umu da se odmorni i sama pomladiti. Dakle, ako ste se suočili besane noći, za neko vrijeme, morate promijeniti navike i dobiti neki dobar noći spavati. Naučite kako zaspati brzo, kako bi pronašli lijek za zašto sam tako umorna ujutro.
Nedostatak tjelesne aktivnosti, a oko sat radno vrijeme, ostavite malo vremena za bilo kakve vježbe. Vježbanje pomaže tijelu da zadrži razinu energije. Dakle, kada tijelo ne samo staviti bilo koje fizičke aktivnosti za dugo vremena, ona iskustva nedostatak energije i slabosti postavlja u, bez fizičkog napora. Dakle, važno je posvetiti barem 30 minuta svog vremena, svakodnevni, za fizičku aktivnost. Pročitajte više o tome zašto sam uvijek umorna.
Nepravilne prehrane, Zašto sam tako umoran nakon što sam jesti? Ima puno ljudi pita to pitanje. Vaša dijeta se odnosi na kako se vaše tijelo osjeća i kako to funkcionira. Umor nakon jela, je svakako slučaj unos otišao u krivu. Nepravilan obrasce prehrane, vas pojesti više nego što je potrebno. Time Lapse također dovodi do povećanja neodoljiva žudnja i prejedanje. Dakle, ako vas hraniti svoje tijelo s puno ugljikohidrata, šećera i štetnih masti, tvoj metabolizam vrijedi i za bacanje, što se osjećate punjena i umoran. Dakle, liječenje nepce, jednom je tjedno je prihvatljivo, ali ne i na dnevnoj bazi. Također, slijede načelo 'doručak kao kralj, ručak kao knez i ručati kao prosjak' i znat ćete odgovor zašto sam toliko umoran u popodnevnim satima. Pročitajte više na umor nakon jedući ručak.
Neadekvatna Ostatak; Većina od nas su multitaskers. Zamislite da naša tijela su automobili. Nakon dugog 500 km vožnje, ako se vozilo ne gorivom i servisirati, to će vam dati malo problema, ali koje se još uvijek može vući dalje. Slično tome, kada smo držati povlačenjem naša tijela svaki put kad nešto učiniti, to je zapravo uzimanje cestarina na nas. Pješačka na dodatnu milju, može dovesti do sindrom kroničnog umora. Gori svijeća na previše krajevima, može rezultirati ne samo tjelesnog umora, ali mentalno istrošiti previše, što je još više štetnih. Dakle, to je poželjno da se stanka i ponovo napuniti, a zatim se ponovno pokrenuti, raditi bolje. Pročitajte više na sje ~ umorno svih vremena.
Jednostavan odgovor na "Zašto sam tako umoran ', je li se prisiljavajući svoje tijelo i um da se uključe u aktivnosti, ona više ne može uzeti. Kad god se osjećate umorno i dolje, analizirati svoje postupke, odlučiti njezinu vrijednost, a zatim premjestiti na. Tijelo je samo kao stroj, koji treba servisirati i pogledao nakon svakog pojedinog dana. Pazite!

No comments:

Post a Comment