Tuesday 29 May 2012

Različite načine za reći Volim te

Kažu da ljubav nema jeziku. Ili glazba nema jeziku. Ili nešto ... ali svejedno, činjenica je u tome da treba dobiti dosadno kaže volim te na engleskom jeziku partnera iznova i iznova. A onda opet, neki se nikad ne umaraju se govoreći te tri riječi, ali žele drugačiji, više kreativnih načina izražavanje sebe. Pa zašto ne probati različite načine za reći Volim te? Možda, možete koristiti različite načine za reći Volim te na svoj dečko ili djevojka na različitim jezicima, i napraviti Valentinovo kartice za osobe kojoj želite poslati ga na! Dakle, bez dodatnih teškoća, ovdje su različite načine za reći Volim te. Pročitajte više na:; Najboljih načina za reći Volim te, SMS poruke za reći Volim te, na različite načine za reći Volim te na raznim jezicima
Razni načini za reći Volim te na španjolskom jeziku, Španjolski jezik je jedan od one jezike koji drools s mukom. Španjolci ili Hispanics u opće poznato da se prekrasan ljubitelje, ljubavnih do jezgre. Pa zašto ne izraziti svoju ljubav na španjolskom? ; Te Quiero ~ Te Quiero je najčešći način za reći Volim te na španjolskom jeziku. ; Te Amo Te Quiero ~ Dok ima široku upotrebljivost, (možete ga reći svojim prijateljima, rodbini itd.), Te Amo bi trebao biti prilično ograničena na vaš partner. ; Me Gusta Mucha ~ Me gusta mucha je kao netko puno u posebno seksualan način. ; Me Adoro ~ Me Adoro znači da sam vas obožavati. ; Te Amo Corazon ~ proširenje TE AMO TE AMO corazon znači volim te moj dragi. , Različite načine za reći Volim te na francuskom jeziku, na francuskom jeziku je još jedan široko europskih jezika koji je oko kao strastveni jezike dobiti! Ovdje su neke različite načine za reći Volim te na francuskom jeziku. ; Je t'aime ~ Jednostavna i slatka, 'Volim te'. , Je t'adore ~ ​​'Ja vas obožavam, Tu es le soleil de ma vie ~ čest izraz što znači' ti si sunce mog života! 'Je t'aime à la Folie ~ znači' Volim te ludo '; različite Načini reći Volim te na japanskom; Ostavite europskih jezika onima koji su clichéd! Zašto ne probati novi nevjerojatno inovativan i drugačiji način za reći volim te? Ljubav nije prva stvar koja vam padne na pamet kad kažem Japan-borilačke vještine ili Toyota bi moglo biti, ali onda opet, što je ljubav bez malo iznenađenje! Sada, naravno, pisanje 'volim te' na japanskom jeziku skripta ne može učiniti mnogo smisla za vas, pa ću pisati na način na koji bih se to izricanja. ; Aishite'ru ~ ja te volim, Daisuki ~ ja te volim. ; Više različitih načina za reći Volim te (recimo ja te volim na više različitih jezika!) ; Ek het jou Reljefna ~ afrikaans, Ik Hou van jou ~ Nizozemski, Mai Tumhe Pyar Karta (muški) / karati (ženski) Hoon ~ Hindski; Ti Amo ~ talijanski; Mujhe tumse mohabbat hai ~ urdu, pročitajte na za Kako sam reći Love You na raznim jezicima
Tako su ti bile različite načine za reći Volim te na raznim jezicima. Sada možete pozdraviti vaš ljubavnik s različitim "Volim te" svako jutro!

No comments:

Post a Comment